takiten

6155r jaka skrzynia DirectDrive czy autoQuad plus Ecoshift

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
takiten    2

Witam, stoję przed wyborem skrzyni i nie wiem na jaką się zdecydować. DirectDrive wydaje się ciekawa, ma dobrą sprawność ale jak wygląda faktycznie praca na niej, może ktoś z was miał odczynienia z nią i może coś więcej powiedzieć. Ciągnik ma być do wszystkiego, transport, prasowanie, orka. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Masterek    7

nie chce robić nagonki na tą skrzynie, ale z tego co mi wiadomo to directdrive podobno nie sprawdza się w polu. przy niektórych prędkościach ciężko jest mu dopasować bieg czy jakoś tak.. ja bym brał sprawdzona skrzynie czyli autoquad

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    7

Mam autoquada + eco shift- zwykła wytrzymała prosta skrzynia a w polu nie musisz wajchować bo na każdym biegu masz 4 zakresy prędkości. Ogólnie biegi zmienia się ładnie (miękko) :)


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

takiten    2

Zawsze można ręcznie biegi zmieniać jakby nie dobrał prędkości automat. Tak czy czy inaczej dzięki za opinię bo też się zastanawiałem jak sprawdza się tryb auto w ciężkiej robocie. Dodam że do Directdrive trzeba dopłacić prawię 20 tys. Sam już nie wiem. Tak trochę nie w temacie opłaca się dopłacać do amortyzacji kabiny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Masterek    7

kabina amortyzowana zdecydowanie tak! sprężyny wystarczają, czy chodzi ci o hydrauliczne? z hydraulicznym są problemy w późniejszym użytkowaniu, tłoki ciekną :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

nie ze nie jestem tylko w dwoch johnach mam taka skrzynie i teraz bral bym cos nowoczesnego ;p 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    7

DirectDrive gdzieś oglądałem że po 11 000 MTH powoli zaczynał pokazywać jakieś drobne oznaki zużycia tj błędy w kalibracjii, opóźnienia, lekkie szarpnięcia itp. Jedynie wymiana bo remontować się nie opłaca. Ale polak kupi i będzie jeszcze robić na tej skrzyni pare ładnych tysięcy mth. :)


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
feliksio    1

Ja natomiast zamówiłem 6145R że skrzynia AutoPowr. Zobaczymy jak ta bezstopniowa będzie się spisywac. DD jeździłem w orce i bardzo miło się pracowało. Na co ostatecznie padł wybór?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
takiten    2

Wybór padł na autoQuad plus ecoshift, myślałem nad direct drive ale tą kasę przeznaczyłem na inne wyposażenie, AutoPower odradzał mi sam diler, ponoć ich wytrzymałość jest słaba zwłaszcza w ciężkiej robocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
feliksio    1

Ale swoją drogą @takiten szkoda że nie wziąłeś sobie chociaż DirectDrive, 6R z taką wajchą w kabinie na zwykłej skrzyni nie wygląda zbyt sympatycznie, tym bardziej że w konkurencji coraz mniej tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wabrzek    0

Jak oceniacie amortyzacja kabiny w 6r. Podobno nie czuć różnicy z lub bez.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Mam pytanie czy ktoś w 6R dokładał kamerę do monitora? Ktoś wie gdzie ją podłączyć?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez nemezis
      Pytanie głownie do użytkowników modeli 6110M-6145M  (Rok prod.od początku 2016 r do dziś )ale również do właścicieli R-ek w 4 cylindrach . Czy w Waszych ciągnikach po nagrzaniu i pod obciążeniem występuje podczas jazdy na 1 biegu obojętnie którego zakresu A-F występuje dzwięk jakby tarcie , skrzypienie wyraznie słyszalne w kabinie i na zewnątrz ?  Problem jest od nowości , JD aktualnie diagnozowany w serwisie - olej  czysty zmienione cewka 1-2 biegu i chyba zawór modulacyjny . Podobno w nowej M-ce z placu jest taki sam dzwięk . Serwis wysłal zapytanie do Centrali odnośnie ww. i czekamy na odp. Co Wy na to ? Ktoś też tak ma  ? 
    • Przez feliksio
      Witam, potrzebuję porady odnośnie wyboru obciążnika na przedni TUZ do ciągnika John Deere 6145R. Najcięższą maszyną jaką będzie dźwigał to agregat uprawowo siewny aktywny talerzowy ze skrzynią 750kg, waga zestawu to 2700kg z pełnym zasypem. Chciałbym żeby pracować na rozłożonym hydropaku tak by nie podnosiło przodu ciągnika. Na uwadze mam obciążnika żeliwny o wadze 1400 lub 1200kg. Myślę że 1400kg będzie 100% ok ale może wystarczył by 1200? Wtedy nie było by tak dużego nacisku na przednią oś, tym bardziej że przy pracy z pługiem (1600kg) wystarczył by 1200. Dylemat...
    • Przez danielo2007
      Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
      Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
      -opadanie tura po dłuzszym postoju
      -awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
      -odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
      -skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
      -po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
      -wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
      -spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
      -ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
      Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
      Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
      pozdrawiam
       
    • Przez adikpl1
      Niedługo do sprzedaży mają trafić nowe dwa modele będące uzupełnieniem oferty ciągników serii 5E. Produkowane prawdopodobnie będą w MONTERREY - Meksyk
       

       
      Silniki: PowerTechM Tier 3 turbodoładowane, pompa wtryskowa rozdzielaczowa
      4045HP058 82 KM 315Nm
      4045HP059 92 KM 353Nm według normy 97/68/EC
      Przekładnia 12/12 PowrReverser™ rewers EH, 4 biegi, 3 zakresy
      WOM niezależny 540/540E
      Hamulce tarczowe mokre sterowane hydraulicznie
       
      Układ hydrauliczny otwarty w położeniu neutralnym, pompa zębata typu tandem, mechaniczny podnośnik, cięgła dolne stałe z wymiennymi kulami
      układ kierowniczy 24,9 l/min
      układ zewnętrzny 62,2 l/min
      udźwig podnośnika 1530 kg przy 610 mm za kulami zaczepowymi
       
      Zbiornik paliwa 126 l
      Masa własna (wysyłkowa) 5083E 3044 kg, 5093E 3234 kg
      Opony standardowe 12.4 X 24 ,16.9 X 30
    • Przez MiRol
      Witam, czy jest mozliwosc zamowienia/wybrania opon na przedniej feldze 28 cali? bo wszedzie w katalogach pisze ze na przodzie ejst 24 cale ale w internecie mozna natknac sie na te modele z felgami 28 cali. wiem ze przy najszerszym ogumieniu dla tego modelu 540 przod i 600 tyl felgi sa odpowiednio 24 i 38 cali. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.