Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Posiadam case 5150 i moj problem polega na tym, ze nie moge go odpalic . Moze opisze wszystko od poczatku. Brat ostatnio odpalil go jak byly te mrozy chwile pochodzil i zdechl. Tak ze 3 razy i taraz w ogole nie chce. Odpowietrzony jest, ale odkrecil srube w pompie taka trojkatna,ktora jest pewnie od regulacji. Udalo nam sie go odpalic wczesniej kilka razy, ale lecialo paliwo spod tej srubki wiec probowalismy uszczelnic roznymi podkladkami i teraz nie chce w ogole zagadac. Dodam ze przy odpalal jak sruba byla wkrecona na maksa i kiedy krecilismy rozrusznikiem bez przerwy to w tym mommencie sruba byla wykrecona łapał w pewnym momencie i chodzil. Na sucho przy wykrecaniu bylo slychac takie cykniecie, ale teraz tego nie ma . Ktos pomoze ?

Opublikowano

Gratulacje, jak ją wykręciłeś. Tak własnie się kończy grzebanie bez pojęcia, te ciągniki się ciężko odpowietrzają i trzeba wszystkie wtryski luzować , a jak śrubę wyjołes to zostało ci wyjęcie pompy i do zakładu który ja od nowa ustawi pozdrawiam.......

Opublikowano

Gratulacje, jak ją wykręciłeś. Tak własnie się kończy grzebanie bez pojęcia, te ciągniki się ciężko odpowietrzają i trzeba wszystkie wtryski luzować , a jak śrubę wyjołes to zostało ci wyjęcie pompy i do zakładu który ja od nowa ustawi pozdrawiam.......

 

co do odpowietrzania to potwierdzam. luzować wszystkie wtryski- szybciej się odpowietrza. a mariusz(zdun) jak nie chcesz pomagać a tylko się wymądrzać i kpić z niewiedzy innych to się cmo....j- wszystkich pieniędzy nie zarobisz a wiedzą trzeba się dzielić albo milczeć bo tu na forum nikt Tobie Wielkiemu Mechanikowi nie będzie płacił za "fachowe rady"

p.s. Ciebie też ktoś tego wszystkiego nauczył.....c....

 

Opublikowano

A co ja mu źle napisałem? Taka jest prawda jak się nie wie to albo pyta się wcześniej a nie kombinuje bez pojęcia , ta śruba celowo ma nietypowy kształt główki żeby jej własnie bez pojęcia nie ruszać!!! A jak już ktoś sprytny się trafi i jakimś cudem ją odkręci to należy zrobić to co napisałem czyli oddać pompę do zakładu  naprawczego, i ja też tego nie zrobię bo to są specjalistyczne zakłady. I proszę żebyś mnie nie obrażał bo guwniażem jak widzę już nie jesteś i pisanie literek z kropkami, żeby się domyślec jakie brzydkie słowo chcesz napisać człowiekowi w twoim wieku nie przystoi kolego BENY

Opublikowano

ja to bym bardziej się skłaniał ku caseowi choć ma pare istotnych wad

1 biegów manualnych toporne to jest zmienianie

2 elektryka potrafi wkurzyć

3 hydraulika też

4 nie kupuj skrzyni 30km/h

brak układu pneumatycznego (w większości)

kosztowne wymiany oleju hydraulicznego

wyeksploatowane pompy hydrauliki

 

zalety

silnik-żywotność i siła

silna hydraulika

masa ciągnika

6 garów zamiast 4

spalanie niższe niż w zetorze na bank

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v