Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano · Ukryte
Ukryte

Ustawienie kąta wtrysku ma wpływ zarównona na odpalanie jak i na spalanie paliwa no i jaką ma moc ciągnik u mnie kąt wtrysku ustawiany był kilka razy powód niebardzo na tym się kto zna. Ustawiłem go razem ze znajomym, ale zajeło to nam sporo czasu.

Musisz być pewien, że masz dobrze działające wtryski i oczywiście odpowiednio ustawioną pompę wtryskową, dopiero wtedy możesz zmieniać kąt wtrysku.

Przyczyna może być także w paliwie, paliwo kilka lat temu miało inny skład niż teraz.

Opublikowano · Ukryte
Ukryte

marcin974 to raczej nie kąt wtrysku tylko zawory, bo jak coraz czerwieńszy korektor Ci się robi a przecierz kąt się sam nie przestawi. A szczelność zaworów ssących łatwo sprawdzić bierzesz zdejmujesz wąż z korektora ssącego i pasek papieru ok 3cm szerokości i ma go tylko wciągać

Opublikowano · Ukryte
Ukryte

Wydaje mi sie ze to jednak zly kąt wtrysku, ja tak mialem przy c-360 i kolektor a nawet caly tłumik robil sie czerwony i jezor u góry, A po regulacji i odpowiednim ustawieniu kąta wszystko jest ok. A wtryski to zawież do zakladu jakiegos i Ci ustawią u mnie za ustawienie i wymiane koncówek biorą 5 zł od sztuki. nie weim jak przy mtz bo przy C-360 to sa znaki na koncówkach i wtryskiwaczach i jak sie wyjmie wtryskiwacz to od razu widać czy jest dobry kąt wtrysku.

Opublikowano · Ukryte
Ukryte

nie wiem jak w 82 ale w 50 kąt wtrysku jest łatwo ustawić.na kole zamachowym od strony silnika jest dwa otwory-jeden to górne położenie tłoka a dr€gi to moment początku wtrysku paliwa. Na obudowie sprzęgła od strony silnika jest wkręcona taka śrubka trzpień wykręcamy ją następnie obracamy,i wkładamy w ten sam otwór.teraz najlepiej wykręcić pierwszy wtrysk i obracać powoli wałem(zgodnie z kierunkiem obrotów silnika) dotat aż wtrysk poleje paliwem.teraz odkręcamy przewód tego wtrysku przy pompie cofamy wałemo 1\2 obrotu i powoli krecoc spowrotem druga osoba musi starać się popaść tą śrubą z obudowy sprzegła w otwory na kole zamachowym "nie jest to takie proste"następnie gdy już bolec śruby wpadnie w pierwszy otwór "zawsze sprawdzać czy po nim będzie za chwile drugi"- to w tym momencie na pompie w wyjściu przewodu który wykecilyśmy powinno paliwo lekko drgnąć ku górze.o ile tak sie nie dzieje to odkecamy z przodu pompy te bebechy i odkręcamy te dwie śrubki co trzymają takie kółeczko z otworami na około-"wcześniej zaznaczyć w których otworach były te dwie śrubki"-a nastepnie przesuwamy to kółkoo 1 otwór dokęcamy i próbujemy czy sie zegrało aż do skutku.Najlepiej jest po każdym przestawieniu zapalić ciągnik i słuchowo i wzrokowo ocenić w którym momencie silnik najlepiej odpala i niema metalicznych stuków świadczących o zbyt wczesnym zapłonie.[ to 1-3godz. roboty w dwie osoby ]

Opublikowano · Ukryte
Ukryte

a co oznacza jesli na kole zamachowym mam tylko jedna taka dziurke? To tłok w górnym połozeniu czy poczatek wtrysku? ciagnik to mtz 50, silnik d50. a rocznik ciagnika poczatek lat 70

Opublikowano · Ukryte
Ukryte

a co oznacza jesli na kole zamachowym mam tylko jedna taka dziurke? To tłok w górnym połozeniu czy poczatek wtrysku? ciagnik to mtz 50, silnik d50. a rocznik ciagnika poczatek lat 70

aczy niema znakuw  GMP-czyli górny martwy punkt  lub GPT-czyli górny punkt tłoczenia tu następuie początek wtrysku

Opublikowano · Ukryte
Ukryte

nie ma zadnych innych znaków. 

oczywiscie mowa o zamontowanym silniku i podgladzie przez rozrusznik. ale to co kojarze to na 99,99999999999999% nie ma na moim kole zadnych oznaczen literowych. a do niedawna myslałem ze to do wywazenia koła :)

Opublikowano · Ukryte
Ukryte

nie ma podgladu, ale z innego tematu doczytałem ze jak jest jeden punkt to oznacze 26 stopni przed GMP. czyli poczatek wtrysku. 

dzikie za zainteresowanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez KamilK199
      Koledzy, pilnie potrzebuje informacji. Jakie powinno byc cisnienie wtrysku w MF 3090??
      Jaki dokladnie jest luz zaworowy?, znalazlem informacje, ze na zimnym 0,2 ssacy i 0,4 wydech...moze ma ktos instrukcje napraw??
    • Przez tomek83
      Witam!
      Jak ustawić prawidłowo pocżątek wtrysku w Renault I55-54? Są tam jakieś żnaki podobnie jak w Ursusach?
    • Przez piotr63a
      witam wszystkich.
      mam pytanie jak prawidlowo ustawic kąt wtrysku z zetorze 12245. silnik twardo pracuje i cieżko pali na zimnym silniku. z goru dziekuje za porady.
    • Przez grzesiek1098
      Witam. Na jakie ciśnienie ustawić wtryski w Perkinsie 6 120KM, zamontowanym w Dominatorze 86??
    • Przez pawel807
      Hej. Założę nowy temat, bo nie ma i może komuś się przydać.
       
       
       
      Czy na spalanie ma wpływ początek wtrysku ? Mam nowe koło pasowe, na nim nie ma znaków. Zaznaczyłem sobie punkty GMP, kiedy miałem wyjęte wtryskiwacze. I mógł by mi ktoś powiedzieć kiedy powinno wyjść paliwo z króćca pompy. Tak mniej więcej ile cm przed punktem GMP. Czy odchylając pompę od silnika to się przyspiesza, czy opóźnia wtrysk ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v