Skocz do zawartości

Który najlepszy  

539 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oto kandydaci:

    • df agrofarm
      262
    • same eksploler3
      98
    • lamborghini r3evo
      94


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z agrofarmem 100 dt a mianowicie nie da się przesunąć dźwignia zmiany prędkości wałka. Mam go zamiar dopiero kupić i proszę was o opinie czy to może być coś poważnego?

Opublikowano

Dźwignię tą można przesuwać tylko przy wyłączonym silniku ciągnika. Tak jest w instrukcji, więc jeśli nie można tego przesunąć to może ktoś źle eksploatował i może zablokował. Jeśli jest uszkodzone no to grubasza sprawa....

Opublikowano

Czasami jak nie chce się włączyć to trzeba włączyć WOM zółtym guzikiem i wyłączyć ( poklikać kilka razy przyciskiem ) na włączonym silniku. I działa wajcha bez problemów.

Ja sam na włączonym silniku zmieniałem obroty WOM, chyba musze poczytać instrukcje skoro tak nie wolno :huh:

Opublikowano

czy miał ktoś może taki problem z rozrusznikiem w agrofarmie 100

nie kręci ze stacyjki a jak go zewrę na krótko to kręci co to może byc czy możliwe że szczotko trzymacz ale dlaczego na krótko się kręci może ktoś pomoże zanim wezmę elektryka

Opublikowano

witam musiał byś sprawdzić alternator może to głupio brzmi co ma rozrusznik do alternatora a jednak ma mi się tak działo w ciężarówce i musiałem przelutować szczotki na alternatorze ale najlepiej jedź z alternatorem do jakiegoś alektryka lub bardziej elektromechanika POZDRAWIAM

Opublikowano (edytowane)

Co myślicie o nowych ciągnikach:

 

df agrofarm

same eksploler3

lamborghini r3evo

 

Który jest najlepszy?

Czy to jest to samo?

Czy kosztują tyle samo?

 

ja mam agrofarma 410 gs i to jest szajs,nie polecam,no chyba że mam pecha i trafiłem na jakiś beznadziejny egzemplarz.

Edytowane przez Marcin91
post napisany pogrubioną czcionką
Opublikowano (edytowane)

mam go kolego od listopada ubiegłego roku,na dzień dobry wymiana centralki komputera bo tempomat fiksował,zafajczył się przewód świecy żarowej bo był słabo dokręcony a teraz ciągnik ma przepracowane dopiero 90 godzin i przy zmiane półbiegów jest jakiś chałas,mechanik z serwisu uznał że prawdopodobnie jest jakiś luz w skrzyni.Boje sie pomyśleć co mnie czeka dalej z tym sprzętem jak sie skończy gwarancja.

Edytowane przez Marcin91
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

To współczucia, oby to była ostatnia awaria... Zobacz od razu, czy nie poci się z uszczelniacza od reduktora biegów, bo one tak miały fabrycznie... U mnie odpukać na razie tylko to, ale serwis wstawił dwuwargowy i jest ok

Opublikowano

To współczucia, oby to była ostatnia awaria... Zobacz od razu, czy nie poci się z uszczelniacza od reduktora biegów, bo one tak miały fabrycznie... U mnie odpukać na razie tylko to, ale serwis wstawił dwuwargowy i jest ok

 

Faktycznie pod kabiną od strony biegów jest zakurzony olej,ale kałuża to chyba z tego mam nadzieje się nie zrobi,bo jak tak by już miało być to normalnie załamka...

Opublikowano

jaki akumulator wkładają teraz fabrycznie do tych ciągników? w moim 100Ah i 570A cz 650A bo te 2 wartości podane ti chyba nie zawiele zimą już były problemy i planuje zmienić akumulator w nowych agrofarmach wkładają teraz 180Ah czy to prawda? a co z prądem rozruchowym czy nie może być za duży? bo ten co mam akululator to małą wartość tego ma podaną

Opublikowano

wie ktoś gdzie najtaniej można kupić agrofarma 410 lub 420 ?

jeśli Cię interesuje lambo 100 z klimą skrzynia 20/20 to jest taki jeden w legnicy. kosztuje coś ok 145 tys brutto wiem bo sam z tamtąd brałem. a jestem z mazowieckiego ;) szukaj w google :PHU ROLMASZ BIS Piotr Mazur Legnica, ul. Nowodworska 15

 

a co do palenia zimą to miałem podobną sytuację. ja poprostu po przekrecniu kluczyka nie czekałem aż zgsnie lampka od świec żarowych, tylko liczyłem do 5 i paliłem.Poskutkowało. I tym sposobem palił zaszwe, w każdy mróz, a doradził mi tak gość z serwisu. Według mnie to właśnie te swiece żarowe tak męczą ten akumulator i potem ma za mało mocy żeby zastartować. Próbowaliście już tym sposobem?

Opublikowano

Z akumulatorami już tak w nich niestety jest we włoszech temperatura jest dużo wyższa i dlatego u nich jest ok a u nas akumulator okazuje się za słaby na mroźne dni chociaż ja nie miałem z tym problemu tylko raz musiałem go podładować. Ja mam explorera od listopada ma 200mth i jak na razie żadnej usterki nie było nawet drobnej mam nadzieję że będzie tak dalej. Tylko jest jedno ale podobno wyszła seria ciągników z wadliwym rewersem elektrohydrauliczny koncern nie chce się do tego przyznać koszt wymiany to 20tys zł rewers może paść nawet po 50 mth podobno już w zeszłym roku zmienili dostawcę tego podzespołu ale od kiedy montują nowe nie wiadomo. więc możemy spotkać się z przykrą niespodzianką. objawem będzie to że wrzuci się na przykład kierunek jazdy do przodu i już nie da rady go zmienić... jeśli przepracujecie 500mth podobno będzie już dobrze... tak więc w czasie gwarancji starać się nakręcić jak najwięcej motogodzin.

Opublikowano

Mam takie same usterki jak Ferdek,tez mi sie poci pod wajchami biegów i na przyszlą zime trzeba juz zmieniać akumulator <_<

tylko na jaki jeśli ten co jest ma 100Ah i 650A opcjonalnie był czy tam jest montowany 180Ah i 700A to ta dryga wartość prąd rozruchowy musi być mały bo w wielu okumulatorach dużej mocy ten prąd rozruchowy to ponad 1000A więc czy taki akumulator byłby też odpowiedni?

Opublikowano

Witam mam problem z Klimatyzacją w DF Agrofarm 410 DT. Ciągnik ma fabrycznie założoną klimę. A więc problem polega na tym że traktor ma dopiero rok u mnie i ma 400 mth i teraz przestała działać klima. Przez dwa dni na 2 biegu słabiej chłodził. Czy to mozliwe że w rok by się skończył freon? Jak myślicie jaka może być przyczyna tego? Bardzo bym prosił o odpowiedź .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v