Skocz do zawartości

Który najlepszy  

539 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oto kandydaci:

    • df agrofarm
      262
    • same eksploler3
      98
    • lamborghini r3evo
      94


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jakie macie akumulatory w swoich sdf-ach u mnie jest 100Ah to chyba skromnie jak do takiego ciągnika, jak jezd zimno to słabo kręci ale od pierwszego strzała zawsze odpala, stosujecie antyżele do paliwa i jakieś dodatki czyszczące wtryskiwacze lub układ paliwa? ja co jakiś czas to dolewam i od jesieni cały czas antyżel

Opublikowano

Ja nic nie dolewam, ;) A akumulatory mam takie same jak ty @Ferdek07,i popieram twoje zdanie,ze te akumulatory sa skromne jak na te ciagniki B) .I powiem wam ze jak bedzie taka zima jak ostatnia,to bede miał problemy z odpaleniem :(

Opublikowano

u mnie tamtej zimy przy ponad -20 zapalił od kopa i zgasł :lol: okazało się że w odstajniku z paliwa zrobiła się kasza ;[ jakieś mało zimowe paliwo miałem :lol:

ale ogólnie to mój super pali nawet przy dużych mrozach tylko wtedy zapala się kontrolka że w hydraulice ciśnienia nie ma bo olej zgęstniał :huh:

Opublikowano (edytowane)

kontrolka zapchanego filtra się zapala może już czas zmienić filtr lub cały olej w skrzyni są 2 rodzaje filtrów krótszy i dłuższy dłuższy ma większą przepustowość i podobno kierownicą lżej się kreci,a le w intrukcji napisane jest że to normalne więc chyba nie ma co się przejmować jakby nie było ciśnienia to i kierownicą byś nie skręcał

a jak miałem odpalać w na prawde duży mróz to 2 czajniki gotującej się wody na filtry polewam pomaga :D widać wtedy jak kluski spływają do odstojnika i się rozpuszczają

Edytowane przez Ferdek07
Opublikowano

Ja osobiscie bym nawet sie nie zastanawiał. Jesli pali ci się kontrolka to znaczy że do czujnika nie dochodzi prawidlowa ilośc oleju i moim zdaniem pompa dostaje po tyłku poniewaz nie pobiera tyle oleju co powinna. Mialem podobny przypadek w koparce gdzie ciśnienie jest około 360 atmosfer. Olej przepuszczał zawór bezpieczeństa bo tak filtry były zapchane a pomapa nie miała co zasysac.

Opublikowano

w sprawie mojego problemu... jesli ktos chce wiedziec to winny byl odstojnik. zrobilem obejscie i teraz pompa bierze paliwo bezposrednio ze zbiornika.:P i jak narazie (odpukac) chodzi dobrze.

Opublikowano

Panowie jak wymienić filtr paliwa w DF Agrofarm 430? Jakie śrubki odkręcić żeby sie nie zapowietrzył?

W instrukcji jest napisane żeby od czasu do czasu spuścić wode z odstojnika, ale jak odkręce odstojnik, to nie leci z niego tylko wciąga on powietrze do środka, jak to zrobić żeby było dobrze?

Opublikowano

Woda to się raczej nie zbiera i nie ma sensu spuszczać nic z odstojnika, jak odkręcisz u gury plastikową śrubkę tzn zluzujesz to wessie powietrze a potem zleci to co w odstojniku ale w sumie to tam wiele nie ma, wymiesza filtr dokładny wykręcasz stary wkręcasz nowy i kiwasz aż odpowietrzysz najpierw jedną plastikową śrubką a potem metalową nad tym dokładnym filtrem ale długo trzeba kiwać a i tak po odpaleniu jeszcze zgaśnie i znowu trzeba kiwać, następnym razem spróbuje zalać filtr paliwem przed przykręceniem może się nie zapowietrzy i jak zmieniasz filtr dokładny wtedy można by spuścić to co w odstojniku i wystarczy, moim zdaniem należało by trochę cześniej zmieniać filtr paliwa dokładny a spuszczanie z odstojnika sobie odpuścić

ps. dolewacie skidda do paliwa?

Opublikowano

Witam koledzy. Mam takie pytanie. przepraszam że to nie ta dziedzina ale tam nikt mi nie chce odpisać. Posiadam agrofarma 410 DT. Mamy zamiar zakupić niedługo ładowacz do niego. Tylko pytanie jaki? Który byście polecili: o ten ma pożądany udźwig http://moto.allegro.pl/nowy-tur-ladowacz-czolowy-2-6-tony-new-holland-mtz-i1896954131.html ten jest trochę ciężki http://moto.allegro.pl/tur-ladowacz-czolowy-nowe-i1936311790.html http://moto.allegro.pl/ciagniki-ladowacz-czolowy-tur-nowe-i1945982428.html lub ten http://moto.allegro.pl/ladowacz-czolowy-tur-nowe-i1940927119.html

Który jest lepszy jakościowo? Jak z ich awaryjnością? Miałby pracować przy załadunku bel i trochę pisku.Obornika nie będziemy im wyżucać bo nie ma takiej możliwości. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki za rady przy wymianie filtra, zrobiłem tak jak pisaliście, czyli nowy filtr zalałem paliwem i dopiero zakręciłem, później popompowałem troche aż przestało lecieć powietrze, odpaliłem i było wszytko w porządku, bo myślałem ze bedzie gożej po rozmowach z innymi osobami.

Opublikowano (edytowane)

W każdym razie SDF powinno usunąć tą wadę, moim zdaniem fabryczną. Co z tego, żę przyjedzie serwis, pogrzebie przy bolcach i stwierdzi, ze to wszystko co można zrobic :o .A wada jak była tak jest :(

to nie jest wada szwagier posiada fendta i u niego drzwi zamykają się w ten sam sposób czyli ciężko. Po pierwszy drzwi mają podwójną zapadkę i otwierają się na dwa razy, żeby na przykład dziecko nie wypadło. Po drugie muszą mocno dolegać do uszczelki aby poziom hałasu w kabinie był niski. trzeba się do tego przyzwyczaić, a szyba na pewno jest do tego przystosowana.

 

A czy mogli byście mi napisać bo na tym wyświetlaczu po prawej stronie deski wyświetlają mi się motogodziny a w książce jest napisane że są tam jeszcze inne funkcje takie jak spalanie itp. czy te funkcje są też aktywne w explorer3 100? Jeśli tak to jak je zmienić bo nie ma nic napisane na ten temat.

Edytowane przez Pawel1344
Opublikowano

Pytałem wczoraj serwisanta z firmowego punktu o wyświetlanie spalania bo pytałem go jak ustawić a on na to że źle przetłumaczyli coś bo faktycznie w ksiażce pisze o tym.Ale mnie się wydajeże na Polki rynek wysyłają z okrojoną wersją tak jak wyposażenie w samochodach nowości które w autach na zachodzie są w standarcie to u nas trzeba słono za nie płacić.

Opublikowano

Czyli sprawa prosta kontrolki są ale nie aktywne.

Trochę szkoda bo fajne funkcje. Jest jeszcze jedna opcja bo deska rozdzielcza w bardziej zaawansowanych modelach jest taka sama (np w serii IRON) może tam te opcje są aktywne a w mniejszy typu explorer3 niestety nie.

Trudno bez tego też da się żyć.

Opublikowano

Mam pytanie czy 420 poradzi sobie z uprawowo-siewnym nabudowanym o masie 1660kg(pusty), dodam tylko że udźwig podnośnika 6200kg, na przodzie tylko 320 kg. Jak by było z uciągiem i stabilnością?

Opublikowano

Witam, mam taki problem, po odpalaniu ciągnika słychać taki dziwny stukot z prawej strony z tyłu (i nie jest to sprężarka) ale tylko w czasie jazdy na obrotach powyżej 1200 dodam jeszcze że zwykle trwa to jakieś 5 minut potem cichnie. Tylko w czasie jazdy nie ważne czy do przodu czy do tyłu. Co to może być? W serwisie stwierdzili, że może to być przewód od tura który uderza gdzieś w osłonę ale sprawdzałem i raczej to nie to. A może związane jest to z hydrauliką? Czy spotkał się ktoś z was z podobnym problemem? Jest to nowy ciągnik i nie wydaje mi się, że tak powinno być.

Opublikowano

Mam Agrofarma 410 GS i 3 mertowa bronę wirowa Rabe Werk i chciał bym podczepić w tym roku siewnik Poznaniaka do tej brony. I mam pytanie czy poradzi sobie tz. czy wytrzyma podnoścnik w ciagniku a ma udzwig 4200 kg ?? Z podnoszeniem przodu ciagnika raczej nie bedzie problemu bo mam przedni TUZ i przeszło 400 kg obciaznik. Najbardziej jestem ciekaw czy wytrzyma podnoscnik. Sama brona waży gdzieś koło 1500 kg i siewnik z ziarnem koło 700- 800 kg. Może ma ktos taki zestaw lub podobny ??

Opublikowano

Witam mam takie pytanie jak oceniacie moc swoich maszyn w porównaniu do konkurencji np. porównując agrofarma 410 do zetora proximy lub jonh deera lub jakieś innej marki o tej samej mocy to który będzie mocniejszy , który będzie żwawszy . a jak wygląda porównanie do starszych ciągników tych które nie spełniały jeszcze normy euro 3 np mtz ?

Opublikowano

Czyli sprawa prosta kontrolki są ale nie aktywne.

Trochę szkoda bo fajne funkcje. Jest jeszcze jedna opcja bo deska rozdzielcza w bardziej zaawansowanych modelach jest taka sama (np w serii IRON) może tam te opcje są aktywne a w mniejszy typu explorer3 niestety nie.

Trudno bez tego też da się żyć.

 

Mozna zainstalować komputer pokładowy rodem z aut osobowych.

 

link

 

Dla biegłego serwisanta podpięcie go nie powinno zbyt dużo problemów przysporzyć ( sygnał o prędkości i sygnał z wtryskiwaczy, podobno są sterowane elektrycznie ), a cena urządzenia dość atrakcyjna moim zdaniem.

Opublikowano

agrofarm 410 z mech rewersem i skrzynia 20/20 ma sprzęgło suche czy mokre? jaka tam jest pompa wtryskowa rzędowa, rotacyjna czy common rail ? jezdziłem tym modelem i ciężko wchodziły biegi główne na małej gałce czy można to wyregulować? jak u was wyglądają przeglądy? z tego co wyczytałem 1-150mtg, 2-100mtg na czym polegają i jak wygląda z dalszymi przeglądami ?

Opublikowano

Co do tej dźwigni zmiany biegów to normalne że ciężko chodzi (tak jest w każdym modelu tego ciągnika, pewnie z czasem trochę się wyrobi) ale regulacji raczej nie ma. Czasami nawet nie bardzo chce się przełączyć i trzeba trochę poruszać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v