Skocz do zawartości

Który najlepszy  

539 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oto kandydaci:

    • df agrofarm
      262
    • same eksploler3
      98
    • lamborghini r3evo
      94


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jest to samo byl same i deutz na wystawie i ogladalem, w srodku to samo na zewnatrz tez, roznia sie tylko kolorem i lesingiem czy desingiem maski.

Gdybym mial wybierac wybralbym same bo jest chyba najladniejszy z tych trzech modeli, i ma czaderskie swiatla.

Opublikowano
No jasne, ktoś ma w gospodarstwie Deutz-Fahr-y to sobie kupuje Agrofarm-a, inny ma Same to kupi Esploler-a, to samo z Lamborghini -jak jedna firma to jedna. No i kolory żeby się zgadzały :)

A ja jak mam c360 to co mam kupić :(:)

Opublikowano

Zachwalacie tego DF a kumpel ma i bardzo narzeka i wtryski mu się zapiekły i przecieki miał i ehr się psuł, króluje w okolicy Lamborghini i złego słowa nikt nie powie na lambo, jest jeden stary juz explorer i też bardzo dobrze się sprawuje wiec czy ten DF jest tak dobry to bym się zastanawiał

Mi najbardziej podoba się lambo ten kolor no i zawsze to Lamborghini he he :P

Opublikowano

Teraz prawdopodobnie na PROW (o ile ruszy ) tata zamierza wziąć lamborghini r3 evo 100 ( wybór prawdopodobnie padł mniało być o co innego ale chyba zostanie przy tm lampjaku :P

Opublikowano

Bo to jest tak...te 3 ciągniki to jest to samo tyle ze różnią sie szczegółami(np:inne światła) i tym że DF jest na Niemieckich częściach a Same i Lambo na Włoskich. Tak mi tłumaczył mój Dealer:)) Pozdrawiam;))

Opublikowano

Agrofarm 100 po negocjacji z dilerem jest do wzięcia za 130000(158600 brutto)zł z klimatyzacją, folelem pneumatycznym, fotelikiem dodatkowym, wzmocnionym podnośnikiem(6200kg), obciążnikami przednimi. To chyba dobra cena?

Opublikowano
Bo to jest tak...te 3 ciągniki to jest to samo tyle ze różnią sie szczegółami(np:inne światła) i tym że DF jest na Niemieckich częściach a Same i Lambo na Włoskich. Tak mi tłumaczył mój Dealer:)) Pozdrawiam;))

wszystkie maszyny sdf są takie same (teraz) części od tych samych dostawców, np silniki sdf produkuje tylko w fabryce w Trevigilio.

A co do tej serii szkoda ze nie posiada ona EHR, dyskwalifikuje ją to jako podstawowy ciągnik w dzisiejszych czasach w gospodarstwie :rolleyes:

a co do postu powyżej... cena ok <_<

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Przecież to jedno i to samo to "Trzej Bracia" którzy różnią się aby kolorami, znaczkami i w niewielkim stopniu designem.

Więcej w RPT 02/2008

Opublikowano

Olik masz racje przeciez wszystkie bajery sa te same. Roznice w wyborze to polegaja aby na tym ze innym podchodzi bardziej kolor zielony a innym czerwony ;) A jeszcze innym srebrny

Opublikowano

gdzie są produkowane te ciągniki w wersjach ubogich tzn ze skrzynią 15/15 kabina bez obić na błotnikach brak regulacji kierownicy, czyli lamborghini wersja targt i ubogie wersje explorer i agrofarm, czy w parze z tanioscią ni padła jakosć wykonania?\

a może te targety z chin są? :P

Opublikowano

Ma ktoś może df 85? Może mi ktos coś o nim opowiedzieć?

Chciałem kupić i nie wiem czy może lepiej wziąć JD promocje ciągle mają (ale z drugiej strony to nie chcialbym zmieniać już tego pięknego odcienia zieleni ;) ) Czy jego moc rzeczywista porównywalna jest do ursusa 1014 czy 914?

Opublikowano
Bo to jest tak...te 3 ciągniki to jest to samo tyle ze różnią sie szczegółami(np:inne światła) i tym że DF jest na Niemieckich częściach a Same i Lambo na Włoskich. Tak mi tłumaczył mój Dealer:)) Pozdrawiam;))

wszystkie są na tych samych częsciach, tzn silniki niemieckie reszta włoska, to dziwne żeby dla agrofarma była uruchamiana fabryka części i podzespołów a same i lambo miałypodzespoły z innej fabryki, może silniki deutz do same i lambo z chin już bierze>? ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v