Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jezynek5211

Stunt

Polecane posty

jezynek5211    1

Witam!może jest ktoś na forum kto interesuje się stuntem,zarówno tym motocyklowym jak i quadowym.ja sie interesuje i zamierzam kupić motor.może wiecie jak wykonać jakieś figury lub ich nazwy ????

 

z góry dziekuje za informację

 

pozdrawiam


I LOVE YOU, @BICZYSS :*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego na sam początek... ile masz lat? jaki motocykl chcesz kupić? (pojemność i typ nadwozia)... a co do figur to trudno tak z głowy mi napisać bo to nazwy nie po polsku ale tak po naszemu to jazda na kole zazwyczaj tylnym... drifty, palonko, strzelanie, odcina te dwa ostatnie fajnie działają na dziewczyny no ale jak ma się już motorek ok 500cm3 i w górę... ale powiem Ci że szkoda motocykla pieniędzy i zdrowia na stunt... można tam nie raz na koło wyrwać gumke zjarać ale to tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek    5

Lubie sobie zaszaleć na moim "rumaku" i do głowy przychodziły mi różne wyczyny takie jak jazda kole tylnym jak i przednim ,bez trzymania kierowonicy ale i na leżąco o paleniu laczka już nie wspomne :) To wszystko musiała znosić moja aprilia rally 50 mój zapał do tych wszystkich wyczynów zanikł po tym gdy w trakcie stawiania na przednie koło troche za mocno przycisąłem klamke hamulca przedniego i z prędkości około 60 km/h wylądowalem na asfalcie :)

Ale do takiej "zabawy" to przydałby sie mocniejszy sprzęt :)


Wszystko co da się powiedzieć, da się powiedzieć prosto, a czego nie da się powiedzieć o tym trzeba milczeć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do takich wyczynów najlepsze są 600 tki... najlepiej CBR 600... maszyna w sam raz... no ale mówię jak ktoś ma kasę na paliwo i naprawy maszyny to malina... ja nie mam... teraz swojego maluje chce podpicować i na jakieś zloty pojechać;p skończy się mały drift

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wlasnie do takich trikow to najlepsze sa 600 setki to sa sprzety tylko trzema miec kase zeby go zatankowac i wymiana opon hehe pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
citko77    0

Czemu uważacie ze 600 setki są najlepsze mi się wydaje ze koło 1000 mniejsze pojemności trzeba wyrywać na koło za sprzęgła albo założyć na tył większą zębatke a 1000 idą z gazu na gume :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

UUU to juz niezle zaszalal :) Yamaszka juz posmiga :)


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jezynek5211    1

21 lat mam a przeca 100 pojemności musi wazyć więc cięzko coś zrobić 600 mysle ze jest dobra


I LOVE YOU, @BICZYSS :*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
barol    0

Ja stuntuje 'specjalnym' quadem 70. Jazda na 2 kołach bokiem i na 2 tylnich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

prawie wszytskim da sie stuntować Kolega z klasy jest tego przykładem lata na 1 kole TGB 50 ccm :P (Olek wie o kogo sie rozchodzi :P )


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

xD Wiem, wiem :P Co do stuntu to wystarczy nawet skuter 50ccm z nisko położonym środkiem ciężkości i z niewysuniętym daleko tylnym kołem i oczywiście wszelkiego rodzaju crashpady (elementy przymocowane do nadwozia/podwozia/ramy motocykla które w przypadku utraty przyczepności i lądowania na innej części motocykla niż na jego obu kołach pozwala na zmniejszenie szkód spowodowanych upadkiem ) boczne i tylny stelaż. Podstawowe figury stunterskie to "wheelie"-nikomu nie trzeba tłumaczyć, "stoopie" lub "endo"-gwałtowne przyciśnięcie klamki hamulca przedniego i zarazem przeniesienie ciężaru ciała na przód motocykla w celu jazdy na przednim kole, "wheelie" z przycierką- zwykłe wheelie tylko, że jeśli mamy stelaż/12-bar umocowany na tyle motocykla (za zadupkiem) to tak się przechylamy do tyłu, że przycieramy nim o asfalt (motocykl/asfalt tworzą kąt większy niż 90'), Jezus-podczas jazdy wskakujemy i stajemy na siedzenie motocykla, a zarazem puszczamy się kierownicy (do motocykla dotykamy tylko stopami), Flamingo- jazda na tylnym kole podczas stania albo na stelażu/12-barze albo na siedzeniu motocykla z uniesioną jedną nogą do góry i do tyłu. Tą także nogą balansujemy aby się nie wywrócić :P

 

Jest wiele ewolucji Stuntowych lecz ja poradził bym się uczyć na małych pojemnościach gdyż wtedy na pewno sobie zrobisz podczas wypadku mniejszą krzywdę (ps; podczas stuntu wywrotki są nieuniknione) i takim ścigaczem np. 600 ccm pojemności nie nauczysz się dobrze sztuczek bo np. stawiając na koło "wheelie" będziesz zdawał się na moc maszyny, a nie na swoje umiejętności np: (gdy koło przednie będzie Ci opadać to Ty zamiast poderwać się ciałem to będziesz tylko dodawał gazu bo przecież kilka kucy za chłodnicą jest, co nie?) :P

 

Pozdrawiam.


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

hehe dobrze napisane ja sie uczylem stuntu na skuterku 50cmm marka keeway focus :P i nauczylem sie jazdy na jednym kole tylko ze skuterek slaby i nie jedzie dlugo tylko pare metrow i spada jeszcze potrafie jezdzic na stojaca z rekami w gorze, z nogami na kierownicy na przednim kole probowalem ale kiepsko to wychodzilo ale przynajmniej sie nie wywalilem :P i jeszcze moze jakies drobnostki powiem ze to nie jest trudne ale trzeba opanowac motor a pozniej pojdzie dobrze a jak sie wsiadnie na obcy motor to nie ma szans zeby dobrze stuntowac aha i nie czepiajcie sie ze nie nazywam tego fachowo ale nie to jest najwazniejsze pozdro :P


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stunt jest tylko dla tych co mają za dużo pieniędzy dlatego że przy stuncie dużo wydatków po pierwsze napęd, klata, stelaż a po jakiejś wywrotce np klamka od hamulca oberwana a to nie jest tanie no ale:P:D a co do jazdy na kole to u nas jest takich paru typów co przy prędkości 200 km/h stawiają na gume;p... kumpel ma r1 i mówi do mnie ostatnio ty ja jadę sobie 200 podjeżdża kumpel cbr 1000rr i jedzie równo ze mną i potem tylko strzał ze sprzęgła i pion;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

ja się też trochę bawię mam tgb oriona :mellow: wheelie i stoppie już umiem ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darek3110    0

Ja tam i simkiem daje rade i nawet z samego gazu mi na koło idzie niemusze strzelać ze sprzęgła, pale gume na dwójce nie na podnóżkach no i tak sie bawie, jade 60km/h po polnej drodze :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Ja się uczę na Crossie 80ccm. b1760fdcab760a30med.jpeg

 

Na wakacje myślę kupić coś z ścigacza 125-600ccm.


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blu    6

Lepiej byś sobie kupił enduro/crossa na szosowych oponach. Dużo szybciej byś opanował figury. Nie wspomnę o tym że dużo mniej przeróbek musisz robić, a i sprzęt jest mniej podatny na uszkodzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Teraz czekam jak wujek sprowadzi coś z Niemiec. Ma już na placu crossa Honda 250ccm i Ścigacza, ale nie wiem jakiego :P Przejadę się nimi i zobaczę :P

 

Myślałem nad Yamahą TDR 125ccm.

 

 

Ostatnio jeździłem kumpla Hondą 250ccm to na 4 biegu jeszcze na jednym jechałem xDcc09e53e6d01e109.jpg


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

siema osobiscie interesuje mnie stunt mam 16 lat posiadam mz etz 150 88r i od niedawna CBR600f3 98r nie powiem ze 600 nie postawisz na lacza maja buta i nie potrzeba zadnej wiekszej zebatki posiadam ten motocykl i wiem kupilem go dosc niedawno za atrakcyjna cene mi sie trafil choc dalem bratu sie przejechac i zaliczyj juz szlifa po asfalcie poszły plastiki czasza i lagi przegoł ale sa juz drugie wstawione i motorek smiga narazie bez owiewek trzeba popodklejac bo bez nich to motorek troszke oszpecony ale i tak ta moc 105 km robi swoje pozdrawiam wszystkich motocyklistow elo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mariuszd93
      Nie  można  otworzyć  starego  tematu  to  pora  założyć  nowy ......
      Kolejny  unikat  ,  ładna  trzeba  przyznać 
      http://olx.pl/oferta/oryginalna-przyczepa-d47-CID757-ID98Mc1.html#3b22e70b7e

    • Przez Baartus
      Witam posiadam silnik ifa el 150 stacjonarny benzyna potrzebuje wartosc z jaka powinien byc ustawiony zaplon.
    • Przez kellyq
      Cześć, przymierzam się do zakupu ciągnika tylko że z drugiego końca Polski, jak technicznie rozwiązać kwestię transportu? Tak żeby nie było za drogo i żeby mnie nikt nie oszukał. Słyszałem o pustych przejazdach, że czasami tak jest że ktoś gdzieś jedzie z jakimś transportem i potem wraca na pusto. Dzięki temu można trochę przyoszczędzić.''
      Dobrze by było gdybym pojechał obejrzeć ciągnik, kupił go ale pozostawił u gospodarza aż załatwię transport? Można to jakoś tak zrobić żeby ten ciągnik był potem w miarę bezpieczny?
      Jestem w tym temacie zielony, pomóżcie
    • Przez oszukana
      Poszukuję osób poszkodowanych w sprawie sprzedaży traktorów sprowadzonych z Hiszpanii przez firmę gospodarstwo rolne Katarzyna Cupał a także ich wspólników podajacych się za allegro sabinusia127@wp.pl
    • Przez silver95
      jestem szczesliwym posiadaczem simsona s51b z 1984r. i chicalbym wiedziec czym inni jezdza ???
×