Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja to przerabiałem Diagnosta wystawia dokumenty jedziesz do rzeczoznawcy stwierdza że jest to ta wada np. nie czytelna tabliczka po puźniej do urzędu rejestracji po nakaz wybicie nowej następnie diagnosta bije numery pużniej zmiana dowodu i po bólu Cały zabieg ok 500 zł i czas

Opublikowano

ja to przerabiałem Diagnosta wystawia dokumenty jedziesz do rzeczoznawcy stwierdza że jest to ta wada np. nie czytelna tabliczka po puźniej do urzędu rejestracji po nakaz wybicie nowej następnie diagnosta bije numery pużniej zmiana dowodu i po bólu Cały zabieg ok 500 zł i czas

 

nie trzeba rzeczoznawcy wystarczy że pójdziesz do wydziału komunikacji i na wniosku wpiszesz że podczas naprawy zagubiłeś tabliczkę znamionową i wydadzą ci dokumenty na nabicie tabliczki zastępczej w WK opłata 10 zł a na OSKP 39 zł

Opublikowano

W papierach jest mam 9600 masa a na tabliczce 10800.

Tak to wyszło że ktoś we Francji się zajebał jak rejestrował...Nie wiem.

Ciągnik ma przegląd zrobiony po znajomości..a tabliczkę ktoś zawsze może dorobić..bynajmniej nie takie rzeczy ludzie robią

Opublikowano

czyli tak jak pisałem jak pół roku temu rejestrowałeś go z francji to diagnosta powinien wpisać z natury to co na tabliczce tak sie robi w świetle prawa widocznie we francji był z jakiegoś powodu ograniczony 

 

Opublikowano

To ja o lepszym przypadku słyszałem bo żona ubezpieczenia robi przyszedł koleś z ciągnikiem renault z francji okazuje się na badaniach że to claas umowa kupna sprzedaży na renault barwy claasa vin claasa diagnosta stwierdza że claas

Opublikowano

Oczywiście diagnosta nie zrobi przeglądu bo są rozbierzne dane.
Nie chciał spisać z tabliczki tylko jedz se pan do Francji i to wyprostuj..prędzej dla świętego spokoju tą tabliczkę dorobię.

Opublikowano

najszybciej najprościej zerwij obecną tabliczke z ciągnika  idż do WK  złóż wniosek o nabicie tabliczki zastępczej z powodu zagubienia obecnej  zgode dostaniesz od ręki zapłacisz 10 zł  i na stacje diagnostyczną nabiją tabliczke zamocują dadzą na to papier zapłacisz 39 zł  i masz wszystko pełen legal

Opublikowano

nie trzeba rzeczoznawcy wystarczy że pójdziesz do wydziału komunikacji i na wniosku wpiszesz że podczas naprawy zagubiłeś tabliczkę znamionową i wydadzą ci dokumenty na nabicie tabliczki zastępczej w WK opłata 10 zł a na OSKP 39 zł

dokładnie.

najszybciej najprościej zerwij obecną tabliczke z ciągnika  idż do WK  złóż wniosek o nabicie tabliczki zastępczej z powodu zagubienia obecnej  zgode dostaniesz od ręki zapłacisz 10 zł  i na stacje diagnostyczną nabiją tabliczke zamocują dadzą na to papier zapłacisz 39 zł  i masz wszystko pełen legal

najtańsza i legalna rada.

W papierach jest mam 9600 masa a na tabliczce 10800.

Tak to wyszło że ktoś we Francji się zajebał jak rejestrował...Nie wiem.

Ciągnik ma przegląd zrobiony po znajomości..a tabliczkę ktoś zawsze może dorobić..bynajmniej nie takie rzeczy ludzie robią

 

I tu się robi ciekawie.

Pojazd przed pierwszą rejestracją w kraju?

Czyli to co wpisze diagnosta pozostanie przez cały żywot ciągnika.

W sumie to warto byłoby mieć np podwyższone masy ciągniętych przyczep itp i tutaj można się pokusić o podmianę tabliczki ;)

 

Co do nabicia tabliczki znamionowej zastępczej za 39 zł - nie pamiętam jak to jest w przypadku pojazdu jeszcze niezarejestrowanego w PL. Trzeba zapytać diagnosty. Tylko jak nabije tabliczkę zastępczą to skąd ustali dane do rejestracji takie jak masy, pojemność silnika itp? Z zachodniego dowodu?

 

Pytanie dlaczego ktoś obniżył masę ciągnika bo ta dana nie gra chyba?

Może aby móc jeździć po niektórych drogach? Może dlatego aby płacić mniejszy podatek, może dlatego że ciągnik wychodził z różnymi masami (obciążniki itp) i stąd co innego jest w DR a co innego na T.Znamionowej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v