Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam od jakiegos czasu problem ze zmiana biegow dodam ze skrzynia jest standardowa 10/2 jest taki moment ze nie moge wlaczyc zadnego biegu nie pomaga wysprzeglanie nalatwiej wchodzi jeszcze 4 i jak juz wejdzie to reszta przelozen tez potem wchodzi!!! kapłem oleju pod wajche od zmiany,pod kabina jest w bardzo niedostepnym miejscu kalamitka tez jakos udalo mi sie ja nasmarowac ale nie zaszkodzilo ale tez nie pomoglo! poprostu chwilami cos sie zatnie i koniec nie wiem czy cos sie dzieje w skrzyni?

Opublikowano

Mam podobne objawy tylko podciągnąłem sprzęgło i sie trochę polepszyło, a problem jest nadal ze wstecznym nie raz nie wskakuje odrazu, niby skrzynia jest synchronizowana wiec powinno wchodzić ładnie bez konieczności całkowitego zatrzymania, i czasem jak jadę do przodu i chce wycofać do tyłu to zacina sie wsteczny ze muszę ponowić probe wrzucenia jego? Wiec tak samo przyłączam sie do pytania

Opublikowano

W mojej Proximie było tak samo biegi wchodziły z wielkim oporem , i szczególnie narzekają na to posiadacze proxim 7441 , w mojej została wymieniona tarcza sprzęgłowa i ustawiono sprzęgło i jest już ok ;)

Opublikowano

w gre wchodzi wyregulowanie wodzików w skrzyni.. mogą być za bardzo wysunięte albo za bardzo schowane i z tąd albo bieg nie będzie chciał wejść albo będzie wyskakiwał. Sprawa 2 to synchronizator - chociaż gdyby to on wysiadł to nie było by biegu. No i zostaje jeszcze regulacja sprzęgła ale wymiana wysprzęglika albo tarczy

Opublikowano

Ma w tych waszych zetorach jest sprzęgło jedno, czy dwustopniowe? Jeśli jendostopniowe, to wszystko jasne. Takie przypadłości miały też zetory począwszy od 8111. Starszych to nie dotyczy, bo mają sprzęgło dwustopniowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v