Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ogulnie ciagniki dobre i mało awaryjne, sprzegło to ich wada alo co chciec w ciagniki ktory ma prawie 30 lat jak na swoje lata bardzo wygodny kabina XXL comfort oczywiscie

Opublikowano

Powiem tak sprzęt nie do zajechania skrzynia bardzo dobrze dopasowana wspomaganie jak w mercedesie, fakt sprzęgło sie rozsypało ale brak przecieków, brak dymienia, nie zawaham się powiedzieć że ursus 914 nie ma polotu do internacionala 844. Fajny sprzęt trochę licha kabina ale pod względem technicznym bardzo dobrze i poręcznie wykonany

Opublikowano

Co do sprzegla to wina kierowcy sprzęglo słuzy do rozłanczania i załanczania w tych ciągnikach jest prz kierownicy i jak kierowca zapomni i pracuje na zalonczonym to nic dziwnego ze sie rozlecialo napewno jest to jeden z najlepszycz ciagnikow przesialem duzo marek jedyne awarje jakie bedom jak pilnuje sie olejow wody i smaruje lozysko sprzegla to sypiące sie uszczelniacze ze starosci pracowalem tom markom przez 10 lat i nie jednym modelem

Opublikowano

Od założenia tematu minęło sporo czasu, ale piszę może komuś się przyda. Pilnujcie filtrów powietrza. Jestem właśnie w trakcie naprawy takiego ciągnika. Klient kupił go i bardzo sobie chwalił tylko, że nie sprawdził filtrów powietrza tzn miał filtr tylko zewnętrzny. W środku tego filtra jest jeszcze jeden. Brak tegoż filtra spowodował zniszczenie pierścieni tłokowych, a kurz który osiadł na całym dolocie do cylindró w takiej ilości pierwszy raz w życiu na oczy widziałem. 

 

Opublikowano

Ja obecnie posiadam model 844s ma dwie usterki 1. Przy włączaniu wałka WOM mocno zgrzyt. 2. Sprzęgło przy kierownicy nie działa :( hyba że nie umiem nim się posłużyć? 

 

Opublikowano
Dnia 1.02.2009 o 21:28, drejsyk napisał:

Co do sprzegla to wina kierowcy sprzęglo słuzy do rozłanczania i załanczania w tych ciągnikach jest prz kierownicy i jak kierowca zapomni i pracuje na zalonczonym to nic dziwnego ze sie rozlecialo napewno jest to jeden z najlepszycz ciagnikow przesialem duzo marek jedyne awarje jakie bedom jak pilnuje sie olejow wody i smaruje lozysko sprzegla to sypiące sie uszczelniacze ze starosci pracowalem tom markom przez 10 lat i nie jednym modelem

W którym miejscu sie smaruje to łozysko sprzegła?????????/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v