Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chyba jako pierwszy wpiszę ten model ;)

U nas śmiga TTV 620

Choć wymaga trochę przyzwyczajenia do używania tylko gazu i hamulca ten rodzaj napędu to prawdziwa rewelacja. Pedał sprzęgła jest ale jak dla mnie mogło by go w ogóle nie być ;)

traktor z 09r i jak narazie sprawuje się super, ma dopiero 200 mtg

Wersja z miękką osią i pneumatyczną kabiną, po dziurawych drogach można jechać 50km/h i kompletnie nic nie czuć :)

Opublikowano
Chyba jako pierwszy wpiszę ten model :D

U nas śmiga TTV 620

Choć wymaga trochę przyzwyczajenia do używania tylko gazu i hamulca ten rodzaj napędu to prawdziwa rewelacja. Pedał sprzęgła jest ale jak dla mnie mogło by go w ogóle nie być :)

traktor z 09r i jak narazie sprawuje się super, ma dopiero 200 mtg

Wersja z miękką osią i pneumatyczną kabiną, po dziurawych drogach można jechać 50km/h i kompletnie nic nie czuć :)

A ty go kupiłeś z Allegro prosto z niemiec od pana Damiana G.

Opublikowano (edytowane)

xxxxxxxxxxxxxxx

Edytowane przez klocek
Opublikowano

Agrofarm 420 produkcja maj 09

dodatki:

-klima

-szyber dach

-siłowniki wspomagajace podnosnik

-lepszy fotel

-obciazniki przod i tył

 

cena 192 tys. brutto

narazie za duzo nie moge powiedziec o nim bo na dotarciu jeszcze...

Opublikowano

Witam wszystkich ..

Posiadam deutza Agrostara 6.11

1992 rok produkcji

używam go 4-sezo

8732 mth-obecnie

naprawiane:

-końcówki wtrysków w tym roku , koszt 120zł jedna sztuka w serwisie;

-pompka paliwowa w tym roku , koszt 120 zł;

-symeryng przy skrzyni od układu przeniesienia napędu na przednią oś (uszkodzenie z mojej winy)wymiana 2008r, koszt 8zł.

Jestem z niego bardzo zadowolony, spalanie w normie (jak nie katujesz jest bardzo przyzwoicie)6-7litrów na godz. zegarową, sprawdzane przy prasie sipma i wozie asenizacyjnym(beczka):), pług UNIA odkładnie 120 3+1 spalanie 10-12litrów na godz.zegarową prędkość jazdy 10-14 km/h

przeznaczenie : ciągnik główny

cena zakupu: 40tys.zł

jak bym miał kupić następnego: brał bym w ciemno bez wahania

Opublikowano

Do mnie właśnie jedzie agrotron M620 :)

napisz coś o tym ciagniku jak sie sprawuje, do jakiego sprzetu go kupiłeś. ile dałeś?jak możesz to na meila : antoni@op.pl

z góry dzięki

Opublikowano

Z tych ciągników mam tylko jeden DF Agrotron 4.85S Ciągnik zakupiliśmy dosyć niedawno ale nie mam zastrzeżeń do tej marki jak na 85Km z 4 obrotową kvernelanda lepiej sobie radzi niż Zetor 10540 wraz z traktorem był zamontowany ładowacz czołowy Soll ładowacz potrzebny aby do obciażenia przodu bo jednak do tego pługa jest za lekki a poza tym wszystko gra.

Opublikowano

M620

Sprawuje sie bardzo dobrze

240 000 netto

awarie drobne nic nieznaczace

ciagnik glownie uzywany

Pracuje z:

Pług kverneland 4 obrotowy Em 100

agregat uprawowo-siewny kverneland acord 3 metry

agregat scierniskowy

i wiele innych

700 mth

kupiony nowy w lutym tego roku

2008r

przedni TUZ

Opublikowano

uzytkuje agrotrona 150 rok 2008 750 h ciagnie plug kvernelanda 4 wario + pacomat 2m pali 14-15 l /h na tempomacie super sprawa i naped 4 kola non stop z asm zajefajny sprzet tez chce za rok kupic k 110

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v