tobiaszek

renault1181-4 ładowanie

Polecane posty

tobiaszek    0

witajcie. czy zielona kontrolka w mojej reni to ładowanie?  nie bardzo chce zgasnać i wydaje mi sie ze nie mam poprawnego ladowania. co robic???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobiaszek    0

tam sa tylko trzy kontrolki. od lewej : swiatła-----cisnienie oleju------i ta zielona z narysowanym kwadracikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AlaCapone    5011

To nie kwadracik, tylko właśnie symbol akumulatora.

Co zrobić? - zdiagnozować alternator, czyli wykonać poprawne pomiary nawet zwykłym multimetrem.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5011

Dla amatorów do użytku domowego wystarczy każdy w cenie powyżej 30 zł. Górna granica cenowa to 130 zł. Naprawdę nie ma sensu inwestować większych pieniędzy.

 

Możesz wybrać coś z tej oferty: https://sklep.avt.pl/category/przyrzady-pomiarowe-programatory-mierniki-uniwersalne

Jak na Twoje potrzeby wystarczy: multimetr DT-830B (ok. 70 zł). Możesz zainwestować w UT39C (ok. 100 zł) uzyskując oprócz podstawowych pomiarów: napięcia i prądu (zarówno stałego, jak i przemiennego), pomiaru oporności wraz z pomiarem ciągłości obwodu także pomiar temperatury.

 


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5011

Instrukcja będzie, także po polsku.

 

Na Twoje potrzeby wystarczy ustawić „20” dla zakresu napięcia stałego (symbol „V” z kreseczkami). :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobiaszek    0

a jaka wartosc powinna byc gdy akumulator jest poprawnie ładowany?   kiedys mi tu jeden magik sprawdzal pokazywało 13,5 chyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5011

Pomiary poprwności pracy alternatora nie sprowadzają się tylko i wyłącznie do pomiaru napięcia ładowania, choć to podstawowy pomiar.

 

Odpowiadając na Twoje pytanie: napięcie na zacisku <B+> powinno zawierać się w granicach: 13,8-14,4V, także pod obciążeniem, czyli przy włączonych wszystkich światłach. Bardzo ważne!

 

Poszukaj na forum temat traktujący sposób diagnozowania alternatora. Jeśli nie znajdziesz napiszę.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5011

Brud dla prądu nie stanowi problemu, bo prąd płynie wewnątrz przewodu. :D  Jeśli oddasz dobremu fachmanowi i zrobi porządny przegląd to pochodzi długie lata.

 

Prawdopodobnie brud przyczynił się do przegrzania jednej z diod, ale bez pomiarów trudno jednoznacznie powiedzieć co jest przyczyną.

 


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobiaszek    0

coś tam widac ze zjarane . sa trzy jakby diody i tam podspodem cos obkopcone. zrobic i bedzie spokoj. myslalem ze bede musial zdejmowac cala maske przednia ale udalo sie bez. ta maska to szczyt technologii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobiaszek    0

niestety padły diody i kumutator. moze ktos wie gdzie to mozna dostac? alternator oryginał made in paris. czy lepiej nowy za 350zł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5011

Oryginał Paris-Rhone.

 

W każdym (z prawdziwego zdarzenia) zakładzie naprawiającym alternatory i rozruszniki. Jeśli nie mają na stanie sprowadzą na drugi lub trzeci dzień z Francji.

Cena może Cię pozytywnie zaskoczyć.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kolo12
      Cześć , mam pytanie a za razem  prośbę czy ktoś mógłby opisać procedurę wyjęcia pompy  wtryskowej w renault 133.14 mwm226-6d pompa lucas cav , zdjęcia mile widziane . Z  góry dziękuje za każde wskazówki
    • Przez pelepele22
      Panowie nie typowa sprawa. Już nie wiem w czym tkwi problem. 
      W  mojej renówce zaczęło ślizgać się sprzęgło. 
      rozpołowiłem wymieniłem łożysko 1 stopnia , ściągnąłem docisk, koło zamachowe zawiozłem do firmy, która zajmuje się regeneracja sprzęgła. Zregenerowali tarcze napinali nowe płytki , skrobali koło zamachowe i docisk jest to sprzęgło dwutarczowe firmy luk. Założyłem ponownie wszystko ustawiłem odległości pierwszy stopień 3 mil drugi 5mm i nie wysprzegla . Nie mogę wrzucić biegu chcąc wrzucić, ciągnik powoli rusza dopiero gdy zaciągnę drugi stopień to w tedy mogę swobodnie wrzucić bieg . Co może być przyczyna bo już ręce opadają 4 razy go rozpolawialem  


    • Przez sylwek23111
      Witam, czy wie ktoś od czego może pasować łącznik wycieraczki do Renault 133.54? Oryginał kosztuje 150 zł, podczas gdy do samochodów osobowych 30-50 zł. Może przerabiał ktoś podobny temat? Nr katalogowy łącznika to: 7700003708
    • Przez Kamiljuzek107
      Witam mam problem z moją renówka. Gdy się zatrzymuje i puszczam pedał hamulca przednie koła ruszą jeszcze kilka cm do przodu i słychać uderzenie . Opony z tyłu są jeszcze oryginalne a przód był wymieniany kilka lat temu, możliwe że opony z przodu są inne niż oryginalne i dlatego tak się dzieje? 
    • Przez maliniak985
      Mam problem .Nie działają mi żadne kontrolki .A stało się to po próbie rozruchu aresa 550 w zimę ze spawarki .Nie palił mi w zimę i tu kolejne pytanie czemu .Czy te ciągniki tak mają . akumulator nowy . A i jeszcze święci mi się kontrolka że niby słaby akumulator a nowy , wyczytałem że to ma powiązanie też z rewersem.A może nie ma ładowanie , coś z rozrusznikiem .?z elektryko ? Teraz nie mam problemu z rozruchem tylko te kontrolki nie działają , coś musiało się spalić ale co ?Czy to coś poważnego ? Musze to naprawić bo jak to bez kontrolek pracować POMOCY
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj