Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego to chyba Ty się zgrywasz sugerując jakoby w JD 6610 były pompowtryski-tak przy okazji to niepokojąco przypominasz mi mojego kolegę twierdzącego że jego TL100A waży 5300 kg,pali 8 l/ha ciężkiej orki itp.,itd-jakiś klub czy jak ;)

Opublikowano

niepokojące to jest to co sami gadacie to ile wam pali TL 100 na 1 ha 20litrów chyba oleju opałowego i się zastanawiają że ciągniki mocy nie mają ok kasuje swoje posty.

Czytając wypowiedzi typu Zetor jest lepszy to jest śmiech na sali ok już mam dość

Opublikowano
TL-ka jest naprawde do lekkich prac gosciu ciaga 3x30 bo niedaje sobie rady z 4x40 smiech na sali

 

Dziwne, żeby ciągnik 100 konny nie dawał sobie rady z pługiem do c-360.... ;) To on musi mieć beton, a nie ziemię do orania bo o takich rzeczach jeszcze nie słyszałem :D U nas 85 koników (z silnika TL) chodzi z 5x30 i przydało by się jeszcze trochę szerokości, której nie ma :D Ale za to ziemie są niezbyt "ścisłe", a gadka że 100 chodzi z 90cm pługiem to straszna bajeczka.... ;)

 

Radzę pisać poprawną nazwę seri/modelu, ponieważ ja już sie pogubiłem, czy chodzi o TL czy TL-A w tym temacie....

 

PS. TL (TL-A mają 4,5l) mają silniki swoich mniejszych braci(3,9l), może stąd pochodzi ich pomocnicze przeznaczenie.... ??

Opublikowano

@wsk125ccm niewiezysz twoja sprawa chcesz przyjec sprawdzisz to niejest tak ze on niedaje rady ciagnac tych 4x40 tylko poprosty no nieda sie orac bo caly czas go sciaga skoro tak mowi wlasciciel tego NH to znaczy ze tak musi być i on tym NH ciaga 3x30 a 4x40 ciaga U-914 sobie tego niewymyslilem przeciez skoro NH niemoze podolac 4x40 to czepia te male bo narazie niema innych gleby ma 3 i 4 klasa ale 3 to tylko kawalkami

Opublikowano

w tym przypadku gościu pługa nie umiał ustawić. TLA z 4 nie widziałem, ale jx 95 z 4*38 jak orał to tak, wolno, ale orał, gościu mówił że jak na zimę orał to musiał jeden korpus odkręcać

Opublikowano
@wsk125ccm niewiezysz twoja sprawa chcesz przyjec sprawdzisz to niejest tak ze on niedaje rady ciagnac tych 4x40 tylko poprosty no nieda sie orac bo caly czas go sciaga skoro tak mowi wlasciciel tego NH to znaczy ze tak musi być i on tym NH ciaga 3x30 a 4x40 ciaga U-914 sobie tego niewymyslilem przeciez skoro NH niemoze podolac 4x40 to czepia te male bo narazie niema innych gleby ma 3 i 4 klasa ale 3 to tylko kawalkami

 

@B0gdan ma racje, właściciel nie umie ustawić pługa, skoro go ściąga. To nie znaczy że ciągnik nie daje rady go uciągnąć... Ja też mogę powiedzieć, że 3512 stawał mi bokiem w pługu 2x30 i nie dawał rady choć niektórzy ciągają 3x30.... A winą było złe ustawienie + zardzewiałe odkładnie....

 

 

EDIT :

<-700 postów ;)

Opublikowano

Moze i tak przeciez niebedziemy sie sprzeczac o czyjs sprzet:) on twierdzie ze to wina kolka kture jest na srodku pluga a nie na koncu i ze NH jest za lekki ja tylko pisze to co mi mowil (niechce sobie robic wrogów wsrud włascicieli NH) ;);)

Opublikowano
TL ma wagę bez obciązników około 3900 kg, mój JD o tej samej mocy 4900, także sprawa uciagu to w tym ciągniku jakieś nieporozumienie. Tylko do lekkich prac. :D

Spróbuj założyć go do takiego pługa jak targam swoich Jankiem. A i ten hektar w 40 minut, czyli 1,5 ha/h, dobre ;):D;)

Być może za tego posta któryś moderator nalej mi do kieliszka (%), ale muszę to napisać bo po prostu szlag mnie trafia. Słuchaj koleś czytając twoje posty mam wrażenie że mamy tu do czynienia z jakimś pyszałkiem. Przeglądając AF już kilka razy natknąłem się na twoje wypowiedzi ( czy to w tematach czy pod zdjęciami) na temat innych sprzętów. I mniej więcej sprawa wygląda tak, że piszesz że ten sprzęt przy twoim Johnym to powinien się schować bo John Deere na którym masz przyjemność pracować to wogóle jest najlepszy, najmniej pali, ciąga największe pługi i ogólnie inne ciągniki powinny mu bić pokłony. Niestety muszę cię rozczarować, ale prawda jest taka, że ty nie masz nic czym mógłbyś się pochwalić bo sprzęt na którym pracujesz należy do twoich rodziców a to co ty zarobiłeś własnymi rękami może jedynie starczyć na paczkę landrynek na festynie w czasie odpustu parafialnego. Fakt, że pracujesz na gospodarstwie swoich rodziców, ale tylko pomagasz bo taka jest rola dzieci.

 

Proszę innych userów o nie komentowanie mojego posta.

 

EDIT Co do posta usera Caseon to popieram zdanie WSK125, że typ nie umiał ustawić pługa.

Opublikowano

a co ty powiesz na to ze KUBOTA ME 9000 ciaga 4x40 topory z unii i idzie ,ciagnik ma moze 80 km, a ty piszesz bajki ze ciagnik majacy 100 km nie da rady w 4 skibowcu, moze i nie jak maja tam jakas nieztworzona gline bywa i tak, ale to nie fer z twojej strony"CASEON" tak krytykowac inne marki, to napisz nam ile pali twoj JOHNY, ja mysle ze masz wir w zbiorniku.!!!

Opublikowano

Człowieku czytaj uwaznie napisalem ze go sciaga oto mi chodzilo a co ty powiesz na to ze U-914 co ma 80km ciaga 4x40 a tak wogole chcialbym miec Johna ale niemama wiec skad mi go przypisales? :angry:

Opublikowano

Dobra KONIEC ja nienapisalem ze NH to zly ciagnik tylko o tych plugach nadodatego tego niewymyslilem jesli obrazilem tym uzytkownikow NH to sorry niemialem tego na celu i niejestem niefeer w stosunku do innych marek jak to napisal kolega wczesniej ;) . Jesli ktos ma jeszcze jakies watki to pisac na PW POZDR. ;)

Opublikowano

Jeszcze raz się wypowiem i opiszę mam TL100 i pracuje z pługiem 4 obrotowym i nic nie ściąga i naprawdę daje radę

wożąc buraki do cukrowni krasnystaw około 40 km na placu spotkałem wielu użytkowników NH 70 i 90 kM jak i nawet John Deer i Mf itp. i jeśli użytkownik mf 125kM mówi mi że na ha w 4 zwykłych pługach pali mu nawet do 25 litrów paliwa to ja thx. Ale mój brat miał Mf i mu mało palił --niemożna mówić ten najlepszy ten zły---- zły to jest uważam zetor z lat od 2000.

Są niedopracowane i robione na ilość nie jakość mam jednego i po 400mth zostało w nim wymienione wszystko od silnika po skrzynię bo od wibracji odkręcały się filtry olejowe i śrubki w kabinie .

 

 

definicja jest prosta aa jeszcze coś znajomy mi pokazywał w John Deer jego orginalne nazwy i tam na skrzyni pisze ZETOR

na bloku silnika pisze ZETOR więc ja nie kumam tej orginalności .Wracając do tematu jak się trafi zaraza nie ważna marka

to i tak go przklniesz. Są i niezadowoleni posiadacze NH to tylko maszyna .

 

w tych pługach pracuje 17dc004a0020d02a494224bak2.jpg

Pług trzeba umieć ustawić obrotowy --jak nie umiesz to choć byś i 300kM zaczepił to nie dasz rady.

Opublikowano
ok kasuje swoje posty.

 

No to najpierw piszesz a potem kasujesz, czyli wycofujesz to co wcześniej napisałeś, ok ;)

 

Być może za tego posta któryś moderator nalej mi do kieliszka (%), ale muszę to napisać bo po prostu szlag mnie trafia. Słuchaj koleś czytając twoje posty mam wrażenie że mamy tu do czynienia z jakimś pyszałkiem. Przeglądając AF już kilka razy natknąłem się na twoje wypowiedzi ( czy to w tematach czy pod zdjęciami) na temat innych sprzętów. I mniej więcej sprawa wygląda tak, że piszesz że ten sprzęt przy twoim Johnym to powinien się schować bo John Deere na którym masz przyjemność pracować to wogóle jest najlepszy, najmniej pali, ciąga największe pługi i ogólnie inne ciągniki powinny mu bić pokłony. Niestety muszę cię rozczarować, ale prawda jest taka, że ty nie masz nic czym mógłbyś się pochwalić bo sprzęt na którym pracujesz należy do twoich rodziców a to co ty zarobiłeś własnymi rękami może jedynie starczyć na paczkę landrynek na festynie w czasie odpustu parafialnego. Fakt, że pracujesz na gospodarstwie swoich rodziców, ale tylko pomagasz bo taka jest rola dzieci.

 

Tak jasne, jestem żonaty, pracuje w gospodarstwie i nic do mnie nie należy.

 

Co do pochwalenia, to pochwal się co Wy posiadacie w gospodarstwie, ile zarobiłeś własnymi rękoma???

 

Wyraziłem opinie na temat TL-ki i zgasiłem gościa który twierdzi ze miał w 6610 pompowtryski a następnie pokasował posty

Opublikowano

Ach... Ręce opadają. Widzę że nic nie zrozumiałeś z mojego posta. Trudno. Jest Wigilia i nie chce mi się z tobą użerać.

A co do chwalenia to nie jestem typem kolesia co lata po wszystkich forach i się chwali sprzętem swoich rodziców.

Zdanie można wyrażać w różny sposób a ty robisz to w sposób prześmiewczy zawsze starając się wykazać wyższość swojego sprzętu.

A to że jesteś żonaty to mnie rozbawiłeś - co to za argument ??

Opublikowano

ja tam się nie chce sprzeczać ale w moim claasie jest rozłozenie mas przód tył 50 na 50, podobnie jest np. w valtrach

 

miałem NH T5060 na testach (następce serii tla) i tam niestety w instrukcji było podane rozłożenie mas przód 35%, tył 65

także na pewno ma to wpływ na uciąg

Opublikowano
Ach... Ręce opadają. Widzę że nic nie zrozumiałeś z mojego posta. Trudno. Jest Wigilia i nie chce mi się z tobą użerać.

A co do chwalenia to nie jestem typem kolesia co lata po wszystkich forach i się chwali sprzętem swoich rodziców.

Zdanie można wyrażać w różny sposób a ty robisz to w sposób prześmiewczy zawsze starając się wykazać wyższość swojego sprzętu.

A to że jesteś żonaty to mnie rozbawiłeś - co to za argument ??

 

To ze nie jestem dzieckiem na utrzymaniu Rodziców.

 

Następna sprawa to to że jestem tylko tutaj zalogowany, nie latam po innych forach.

 

Kolejna to właściwie skąd wiesz co jest moje, co moich Rodziców, ile ja mam hektarów itd, teczkę moją w IPN-ie oglądałeś?

 

Zresztą forum jest do wyrażania opinii, a ze mamy sprzeczne myśli to już Twój problem

Opublikowano

Witam was agrofotowicze. Mój znajomy posiada NH TL 100 już od 5 lat, przez pierwsze 2 lata orał pola ( 160 hektarów )pługiem Kvernelanda 4 skibki. Ciężko miał aby się wyrobić z obrobieniem tego pola ciągnik pracował prawie całą dobę ( 2 kierowców ), później znajomy na szczęście kupił NH TM-130 (jest w mojej galerii dla tych co niewieżą). Po tych dwóch latach zarypiecie ciężkiej pracy bo połowę także obsiewał tym ciągnikiem musiał zrobić kapitalke silnika bo miał z nim pewne problemy. Po tej kapitalce TL chodzi w lekkim transporcie i pracuje z turem do tej pory bezawaryjnie. Od początku zakupu był z niej zadowolony jak i z TM, to że musiał zrobić w niej kapitalke to go nie zdziwiło bo naprawdę dostała w du… Teraz myśli nad zakupem czegoś z serii 7000. Sory ale te wasze przepychanki to nie w tym temacie. Pozdrawiam i wesołych świąt życzę. ;)

Opublikowano
Wyraziłem opinie na temat TL-ki i zgasiłem gościa który twierdzi ze miał w 6610 pompowtryski a następnie pokasował posty

 

 

hehehh zgasiłeś gościu sam nie wiesz co piszesz a to że już sporo ludzi nie chce się z tobą użerać to objaw inteligencji

 

i jest prosta zasada nie miałeś tego sprzętu nie gadaj o nim---pisz w dziale John Deer .

I wkurza mnie to że skoro dostałeś wsioo od rodziców na tacy ,krytykujesz innych.

Opublikowano
To ze nie jestem dzieckiem na utrzymaniu Rodziców.

O ile mi wiadomo to mieszkasz w domu swoich rodziców, ojciec płaci za prąd, wodę, gaz, kanalizację, kupuje chlebuś, masełko, herbatę i szynkę na śniadanie więc jak śmiesz napisać że nie jesteś na utrzymaniu rodziców.

 

Następna sprawa to to że jestem tylko tutaj zalogowany, nie latam po innych forach.

Muszę cię zaskoczyć ale przeglądałem kilka for rolniczych i na większości znalazłem twoje wpisy.

 

Kolejna to właściwie skąd wiesz co jest moje, co moich Rodziców, ile ja mam hektarów itd, teczkę moją w IPN-ie oglądałeś?

No to napisz gdzie chodzisz do pracy, ile miesięcznie odkładasz i co za własną pensję kupiłeś ??

 

A żeby nie było nie w temacie to w moich okolicach pracuje kilka New Hollandów z różnych serii ( TD, TM, TVT) i z rozmowy z właścicielami wywnioskowałem że to dobre maszyny tylko trzeba im sprzęt dopasować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v