Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam posieadam renault ceres 95x z silnikiem john deere no i szwankuje mi pompa jest to lucas 8920A090W i tu moje pytanie czy jest na forum osoba która sie cokolwiek na tym zna    regenerować to za bardzo niechcę bo wiadomo raz że drogo dwa niewiadomo ile po regeneracji pochodzi      

mam szanse kupić pompę także lucasa używaną od tego samego modelu ciągnika i tego samego modelu silnika 4039t tylko że ma inne oznaczenia mianowicie 8923A931W nada się???? gość chce 1000zl ciągnik po awari urwany wał 

 

no i jest jeszcze możliwość kupienia nowej orginalnej lucasa o numerze 8920A260W   we francji brat może kupić za 600euro        niby z wyglądu to samo tak samo wygląda 

 

czy te mompy się czymś różnią

 

 

Opublikowano

piszę niżej że mam nową tylko inna końcówka numeru

 


jakby sie nadała to tylko 600euro a nowa moja pytałem się u nas kosztuje 13tys jesli by działała to 10tys drogą nie chodzi 


przecierz to nie samochód że na pompach są sterowniki i ci nie odpali bo komputer nie rozpoznaje kodu sterownika


niewiem sam czytałem na różnych forach samochodowych że przekładali podobnie że różnił się numer i działało

Opublikowano

witam posieadam renault ceres 95x z silnikiem john deere no i szwankuje mi pompa jest to lucas 8920A090W i tu moje pytanie czy jest na forum osoba która sie cokolwiek na tym zna    regenerować to za bardzo niechcę bo wiadomo raz że drogo dwa niewiadomo ile po regeneracji pochodzi      

mam szanse kupić pompę także lucasa używaną od tego samego modelu ciągnika i tego samego modelu silnika 4039t tylko że ma inne oznaczenia mianowicie 8923A931W nada się???? gość chce 1000zl ciągnik po awari urwany wał 

 

no i jest jeszcze możliwość kupienia nowej orginalnej lucasa o numerze 8920A260W   we francji brat może kupić za 600euro        niby z wyglądu to samo tak samo wygląda 

 

czy te mompy się czymś różnią

 

Pompa lucas 8920A090W i 8920A260W są takie same, ale mogą różnić się ustawieniami (dawką paliwa, dawką startową, ...) - dlatego bez wizyty u odpowiedniego pompiarza się nie obędzie. Koszt ok. 500zł. Oczywiście bez ustawienia na stole pomiarowym będzie chodzić, ale za spalanie nie odpowiadam. :D

 

Natomiast tej 8923A931W szczerze mówiąc nie znalazłem. W katalogu jest o bardzo podobnym numerze: 8923A930W.

Opublikowano

no ale jeśli pompa ta .....931w chodziła w takim samym silniku z tymi samymi oznaczeniami to i do mnie powinna myśle się nadać?


a co do gwarancji to sami wiecie jak to jest w "na gwarancji'  mówią że twoja wina jeżdziłeś na złym paliwie        

żenujące

Opublikowano

Szukałem w kilku katalogach i bez skutku. Ta 8923A931W nie pojawia się w żadnym. Nikt nie chce się do niej przyznać: ani Lucas, ani CAV, ani Delphi, ani nawet RotoDiesel.

 

Sam podejmiesz decyzję, ale jest jakaś podejrzana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v