Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam jd 6210. Pracował z stollem V202, Przyczepą sarmat 12 ton i najwięcej z opryskiwaczem RAU 4 tys litrów. Mam go od 2002 roku. Teraz ma ponad 5300 mtg, jak na razie nic poważnego się z nim nie działo. Siadła pompka zasilająca pompę główną (2,5 tys mtg na opale przejeździł) oraz takie małe gówno do blokady hitcha. Poza tym jest bezawaryjny i póki co nie żałuje. 80% swego życia pracował na wykorzystaniu mocy od 90% do 100%, nigdy lekko nie miał, wiec nie mam co narzekać(a 12 tonową przyczepkę tandemową w polu pociągnąć dla takiego traktora to nie lada sztuka). Dla mnie firma Jd stwarza zaufanie takie, aby w najbliższych latach całość gospodarstwa pracowała na maszynach tej firmy (i wszystko ku temu zmierza)

Opublikowano

Jelonek k/Poznania to... dużo mógłbym o nich powiedzieć niestety jednak nic dobrego.... za filtr do paliwa wołają 20 zł więcej jak w Grene, dwa pasy do kombajnu droższe są w sumie o 1000 zł od tych z Grene i serwis... Jeśli miałbym kupić ciągnik tej marki to tam gdzie go produkują... Fakt później problem byłby z serwisem, ale tą jedną wymianie filtrów i olejów jakoś bym strawił...

opisywany ciągnik 6210 - ja poznaje go po

braku halogenów w dachu,

wydech z lewej przy masce,

okrojony licznik motogodzin... być może się mylę ale ja tez na pierwszy rzut oka widzę ze to wersja okrojona, u mnie jeden ma 6610 ale nie narzekają na niego. Ja tez jeżdżę na tej marce, fakt nowy nie jest, ale nie nakręciłby 6 tys mth jakby się tak wciąż psuł.

Opublikowano

Kol. johndeere czy przypadkiem na silnik nie ma 2 lata gwarancji ? a na reszte jest 1 rok także wydaje mi się że coś kręcisz - co mi się bardzo nie podoba.

Jeszcze może być jeden problem gniotące raty :) - właśnie wtedy przestaje się sprzęt podobać :) a jak się psuje.... Mam nadzieje że się nie obrazisz.

Opublikowano

Też mam 6210 SE 2001r kupiony w Jelonku ,mam 1800 mtg. z usterek - spalona pompka zasilająca w zbiorniku , czujnik temp. i najgorsze że podnośnik nie trzyma .Max spalanie u mnie to 10l/mtg w transporcie 2xHl 8T w orce 4x40 obrotowy ~ 9 l/mtg

Opublikowano

Witam.Dzisiaj w JD 6320. urwało sie koło pasowe od pompy wodnej.Jaka mogła byc przyczyna?,luzu nigdzie nie ma,pompa lekko sie kreci, koło jest masywne a popekało we wszystkie strony.Było dobrze przykrecone bo jak odkrecałem częsc przylegajaca to sruby stawiały opór.

Opublikowano

Widac po serii w miare nowy ciągnik i juz się koło zmęczyło może w chinach robione. Przecież jd to jd jak mówią niektórzy. A tak na powąznie jak pisze przedmówca zmęczenie materiału sprawdź dla wszystkiego inne koła czy któreś nie ma np bicia i nie generuje drgań sprawdź tez pompe.

Opublikowano

Ciągnik jest 2007rok i ma 1170mtg.Wszystkie koła równo pracują nie ma luzów ani bicia.Ale zeby zjechac z pola trzeba było zregenerowac to popękane koło.Tokarz który dorabiał nową,,fajere,,i pózniej ja wspawał dla wzmocnienia powiedział ze to koło jest zrobione ze zbyt,,suchego,,materiału co kolowiek to znaczy.Wiec moze faktycznie chinszczyzna

Opublikowano

Jaqk ci spawał to koło wyważał je, czy chociaż symetrycznie wszystko zrobił. Chodzi mi o te wzmocnienia. Popytaj w serwisie ile nowe może kosztować jak nie drogie kup źle wyważone koło moze uszkodzić pompe. Chodziło mu pewnie żemateriał jest kruchy czytaj twardy na ścieranie ale mało odporny na drgania poprostu ich nie amortyzuje. Aha i jeszcze jedno czy na tym kole tez osadzony jest wentylator nie wiem jak ma ten typ jeśli tak sprawdź go czy wszysko jest ok.

Opublikowano

Dziwna sprawa z tym kółkiem od pompy wodnej.O ile dobrze pamietam to w tym ciągniku jeden pasek wielorowkowy goni wszystko.Sprawdż napinacz paska i czy własciwie zakładasz pasek na koła.Pompa wodna nie stawia żadnego oporu i koło nie powinno się rozlecieć.Mario nie cytuj tego co tokarz mówił,bo smutek mnie ogarnia,a swoja drogą spytaj go czy widział "wilgotna" stal.Wilgotne to robi sie co innego,zwłaszcza jak palcem to popieścisz.Może agregat od klimy się konczy,a dokładniej łożysko od jego sprzegiełka.Są szarpniecia i to odbiło sie na kole od pompy wody.

Opublikowano

Fachowcy pompa nie ma oporu ciekawe od kiedy jak się pokręci reką to nie ma jak są obroty to i opór jest podobnie z alternatorem. Cisnienie płynu w pracującym silniku wynosi około 1 bara coś musi to ciśnienie wytworzyć tak więc musi być i opór.

Opublikowano

Rozbawiłeś mnie.Tak,pompa wody stawia opór aż pasek pali!Kolego,a te ciśnienie to jest od temperatury a nie od pompy.Pompa wymusza obieg,są dwa obiegi i którym ma przepływac płyn reguluje termostat-z chłodnicą(duży obieg),z ominięciem chłodnicy(mały obieg).Praca silników w JD bez termostatu lub termostatów(bo mogą występować dwa) jest kategorycznie zabroniona.

Opublikowano

Tak myślisz że jak ręką pokręcisz za kółko to juz oporu nie ma. Nie mówie że pasek pali. Jak silnik pracuje na obrotach musi przepchnąć ciecz więc siłą rzeczy musi być jakiś opór chyba logiczne. Tak czy tak nastąpiło zmęczenie materiału i się rozleciało jeśli cały osprzęt współpracujący z paskiem klinowym jest ok to kółko to było poprostu badziewie.

Opublikowano

ja mam coprawda 6310 se jak umnie rozlecił sie napinacz to załozyłem od citroena dizla ten sam rozmiar a miałem po wymianie z auta serwis zaządałsobie 200 zł.a ja miałem na stanie jagby co to pasuje podobno od golfa dizla tak samo jak pąpka paliwa ze zbiornika...

Opublikowano

To bardzo wyjątkowy przypadek z tym kółkiem.Może było lużne?Możesz całego Johanka rozebrać na części pierwsze i tam nic chińskiego nie znajdziesz.To jest zwykła pompa wirnikowa i powtarzam,obciążenie jakie stawia jest minimalne.W niektórych silnikach np.Opla,pompa płynu jest napinaczem paska rozrządu.No oby było to,że wadliwe było to koło.W firmie JD takie wpadki się zdarzają.

Opublikowano

czy ktoś może mi zrobić zdjęcie w którym miejscu w bloku silnika montuje sie grzałkę płynu chłodzącego ? jaki koszt takiej grzałki i czy od czegoś ona pasuje oprócz oryginalej ? niedługo zima:)

Opublikowano

Witam ponownie ! Przecierz wersja SE jest wersją wyższą ,niż modele bez SE

 

No to sie kolego znasz.

Pewnie na fenotach się znasz, bo coś mi tu korbankiem śmierdzi z twojej wypowiedzi.

 

Witam ponownie ! Przecierz wersja SE jest wersją wyższą ,niż modele bez SE

 

No to sie kolego znasz.

Pewnie na fenotach się znasz, bo coś mi tu korbankiem śmierdzi z twojej wypowiedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v