PronarekP5

Ciągniki FORD

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mariuszd93    559

Na  elektrodzie  dostałem  odpowiedź  że  tak  jak  w  cytacie  a  później 

icon_minipost_new.gif#8 08 Lut 2015 19:20    Re: Ford New Holland 8340 - skrzynia biegów star.png icon_post_quote.gif icon_quote.gif   Do takiej. 
W zależnosci od roku prod. i rodzaju sterownika skrzyni po kalibracji sprzegieł C3 i C4 i zapisaniu ustawien należy pojezdzic ciągnikiem na róznych biegach kilka min i ciągnik sam skalibruje sprzegła C1 i C2 lub należy powtórzyc procedure kalibracji ale srodkowa dzwignie przy wcisniętym pedale sprzegła cofnąć do środkowego położenia. Wtedy po nacisnieciu przycisku żółwia i zająca na wyswietlaczu będzie C1 i C2. 
Ciągnik przy kalibracji na hamulcu ręcznym!.

 

to  jak  to  jest? pierwszą  dźwignię  /  czyli  którą?   kolega  pisze  ze  środkową , to  chyba   ze  chodzi  o tą  od  biegów  1-4  5-8 ?

 

Moze  wychodzi  ze  sie  czepiam  ,  ale  nie  chcę  nic  spier......ic ;)  , więc  wole  kilka  razy  zapytać.....

Traktor  miał  niestety  kilka  razy  odłączany akumulator  i  prawdopodobnie  przez  to  moga  sie  pojawić  takie  objawy ...... 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ja pamiętam, że była to dźwignia od szyby.

Nawet wymieniałem linkę dźwigni szybki-wolne by dokonać tej kalibracji bo była uszkodzona.

Faktycznie wcisnąć sprzęgło i dopiero ją przestawić na środek.

Nie chcę tu podkopywać autorytetu @wal-ker, ale tak to pamiętam.

Kalibruj nic nie popsujesz. Jak dźwignie nie znajdą się w odpowiednim miejscu po prostu nie dopuści do kalibracji, wyskoczy błąd.

Powodzenia.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Wal-ker się  pomylił , już  poprawił ,  dzieki  za  odpowiedzi  .

pozdrawiam


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Przy  przełączaniu  na  górna  biegi  czyli  3-4  i  7-8 szarpało  ,  dzis  kalibrowałem  i  jest  ok 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Witam ,   w  moim  traktorze   ostatnio na  wyświetlaczu,  w  okienku  w  którym  są  wyświetlane  ewentualnie  błędy,  nie  pokazuje  w  czasie  jazdy prawidłowo  biegu  jaki  jest włączony, pozostało na  N 5 H  bodajże  i nie  zmienia  sie  w  ogóle  .

   Wcześniej  było  wszystko  ok  od  ponad  tygodnia tak  jest  ,  orientuje  sie  może ktoś co  być  przyczyną?  Jest jakiś  czujnik  od  tego  czy jak? przy  dźwigni podświetla  biegi prawidłowo .


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
barni19    0

Witam

 

Kupiłem New Holland 8340 rok 1996. Chciałbym się spytać czy ktoś ma może do niego instrukcję obsługi i naprawy, ponieważ mam problem z hydrauliką?

 


jeszcze mam pytanko jaką kosiarkę czołową byscie polecili od 8tys. do 12tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Podaj adres e-mail to coś się pomyśli.

Co do kosiarki poszukaj odpowiedniego tematu i tam pytaj.

 

A jaki to problem z hydrauliką?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kanako339    7

posiadam od niedawna forda 8340 na razie mogę tylko powiedzieć ze pracuje się nim bardzo dobrze mocny podnośnik na EHR silnik bez turbo ale dynamika i kultura pracy ekonomia nie do uzyskania w krajowej produkcji z tych lat tzn 93 r. Ostatnio zakupiłem wszystkie filtry oprócz kabinowego firmy donaldson i cześć oryginałów w sumie 7 szt 670 zł z przesyłką polecam sklep Technika Rolna..
kolego jeśli chodzi ci o kalibracje EHR i skrzyni biegów to szukaj na innym znanym forum tam jest to krok po kroku fajnie napisane kody błędów itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
barni19    0

mógł by mi ktoś opisać całą pompę hydrauliczną w NH 8340 1996r chodzi mi o te wszystkie zawory itp. (pompa trzy filtrowa)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Orientuje  się  ktoś gdzie  jest  czujnik  odpowiadający  za  wskazania  szybkości  jazdy? 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Ten  katalog  po polsku[ który  mi  wysłałeś] się  nie  otwiera ,  po  angielsku  też  mam ale  nie  za  bardzo  rozumiem ............ 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Nie  otwiera  się  , próbowałem  dużo  razy  z  3  różnych przeglądarek i za  każdym  razem  to  samo .

 

znam  tą  stronę bo  zamawiałem  u nich  filtry  i  z  głównej  strony też  nie  da się  wejść w  katalogi .  logować  się  nie  próbowałem 

 

http://technikarolna.pl/cms.php?id_cms=9


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Ja mogę wejść w te katalogi, spróbuj na innym kompie bo coś nie tak jest u Ciebie.


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

witam. Mam mały problem. Otóż wymieniłem filtr i olej w pompie do wspomagania. Niby wszystko ładnie działa, ale gdzieś mi znika olej... Na początku zrobiła sie mała nieszczelność i olej wyciekł, a teraz po dni pracy musze dolać 100-200ml oleju. Wie ktoś o co może chodzić ? Czy po prostu przez tą nieszczelność(stał ze 3 dni nie używany i po prostu nie zauważyłem wycieku) w układzie jest powietrze i go wypycha i odpowietrza układ, tym samym olej znika ze zbiornika ?

 

 

Ps. napisałem to rano i wysłałem, a teraz patrze i nie wysłano, a przy pisaniu nowego postu pojawiła mi sie kopia poprzedniego. 

Edytowano przez rafal4610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

mi razu jednego przetarla sie rurka co idzie do kolumny od pompy i podczas skrecania szla tak jakby para pod cisnieniem nie moglem tego zauważyć bo nie lalo sie na zaden element i nic nie bylo mokre a podczas postoju  nie wytwarzalo cisnienia to tego nie bylo lub sprawdz ten dekielek z prawej strony tam moze byc tez nieszczelnosc w kolumnie jak dowiesz sie co bylo nie tak daj znac

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

chyba samo przeszło :D Bo teraz stan sie zgadza. Czyli pewnie olej wypychał powietrze nałapane przy nieszczelności i dlatego go ubywało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahaha    0

Witam

Potrzebuję wartości luzu zaworowego Forda 4610.

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahaha    0

kolego ja u siebie ustatwialem podobnie jak u mf 255 i smiga 2 lata bez problemu

 

Czyli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez C325
      Witam, odkupie instrukcje do maszyn konnych jak i ciągnikowych z lat 1960/1995. Jeśli ktoś ma coś na zbyciu to pisać. 
    • Przez beni226
      Witam, nie wie czy w dobrym dziale ale mam problem z moim 7740, jak jest zatankowany do pełna to nie ma problemu jednak jak paliwo spadnie poniżej połowy to zaczyna sie zapowietrzać. W moim 7740 są 2 zbiorniki 1 z przodu oraz drugi za kołem z tyłu. Miał ktoś może taki problem. Szukam rozwiązania. Podejrzewam ręczną pompke do paliwa ale nie wiem czy ma to z tym zwiazek jaki kolwiek. 
    • Przez gelo707
      Czy zna ktoś nr RAL  malowania ciągników Fiat z okolic 1986r? Maska felgi, skrzynia, silnik.
    • Przez Cyganoxzzz
      Pacjent case mxu , gwizdanie na wysokich obrotach , jakieś porady ?
    • Przez Lenakejdhndks
      Witam, nie wiem co się dzieje podczas rolowania w Zetorze Forterra 120 wyskakuje mi błąd FNI16 520257 co to może oznaczać?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj