Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po uruchomieniu obie dzwignie biegów wyrzuciłem na luz puściłem sprzęgło i mf zgasł zauważyłem że nie mogę przełączyć reduktora z a na b nie wiem w czym mam szukać przyczyny czy skrzynia ma coś wspólnego z uruchamianiem?

Opublikowano

Skrzynia napewno ma coś wspólnego z uruchamianiem najprawdopodobniej jakieś zwarcie ci się robi przy zmienianiu reduktora zobacz na kabelki,ja w U 3512 tak miałem że traktor wogóle nie reagował i wystarczyło poruszanie tylko kablem i pali

Opublikowano

moim zdaniem elekryka nic nie ma wspólnego z grupami A i B,ja przypuszczam że obie grupy sie zapieły jednoczesnie i jest zblokowana skrzynia i nie idzi przełączyc tych grup i po puszczeniu sprzęgła następuje tzw. zaduszenie silnika.

Opublikowano

toć chyba pisze że po puszczeniu sprzęgła mi też się wydaje że sie zablokowały A i B u nas jak probowaliśmy odblokować coś takiego w deutz to sie ząb na trybie ucioł :lol:

Opublikowano

Czyli ty chcesz go odpalic a on nic sie nawet nie odezwie??

W skrzyni nawet w starszych ciagnikach róznego typu była blokada aby nie odpalic ciagnika na biegu(np. władymirec), lub bez wciśniętego sprzęgła(zetor). Działa to na zasadzie łacznika który rozłacza przewód idący od stacyjki do rozrusznika. Może twoja skrzynia w jakiś sposób jest zablokowana i ten włącznik jest rozwarty i nie zapalisz. Nie wiem jak to jest rozwiazane w MF ale przypuszczam że to taki feler. Może sie przyda moja podpowiedz.

Opublikowano

Znaczy przekręcasz kluczyk na "zapłon" i zupełnie nic sie nie dzieje? Sprzęgło wciskasz do końca a wajchy dajesz na luz i nic? Upewnij sie czy masz wyłączony WOM.

 

Zastanawiam sie dlaczego zgasł Ci na luzie, szarpnął wtedy, zadusił sie czy tak jak przy normalnym gaszeniu? Może jak już wspomniano zablokowało skrzynie bo wskoczyły dwa biegi/grupy... Miałem tak w Zetorze, wbiłem wsteczny z czwórką :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez manik
      Witam
      Problem leży w pompie Lucas, wycieka paliwo na zaznaczonym na zdjęciu elemencie.
      Jak zniwelować ten wyciek? Czy tą śrubę z talerzem można wykręcić samemu (i jaką spełnia funkcję?) czy niezbędny będzie mechanik/pompiarz? Podejrzewam że jest tam jakiś oring który przepuszcza paliwo?

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v