Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Comfort od Premium z zewnątrz różni się tylko napisem pod numerem i liczbą świateł roboczych. A jeżeli wybierać między Classic a Comfort to lepiej dopłacić te 2tyś euro do wersji Comfort i mieć mocniejszą pompę, podnośnik i lepsze rozdzielacze, silniki mają z wersji premium, siedzenie pneumatyczne i światła w masce.

Opublikowano

Skoro mowa o JD to taki JD 6230 comfort na jakiej powierzchni tak spokojnie da sobie rade jeśli będzie wszystkie jak i lekkie prace wykonywał sam, pracował z turem a hodowla to bydło mleczne?

Opublikowano
Ja mam 6330 Comfort z ładowaczem pracuje na 27ha ornych + ok 20ha łąk i przy 50 sztukach bydła i ma co robić. Przez 4,5 miesiąca ma przepracowane 280 godzin.

 

 

To nie jest tak dużo , znajomy NH w dwa tygodnie po zakupie miał 100mth i jak dzwonił żeby przyjechali z serwisu na przegląd to sie roześmieli i powiedzieli że jaja z nich robi.Wczoraj rolnik w wiosce przyprowadził nowego jd 6830na 100h.

Opublikowano

Co do tematu to kolega ma 6420 który pracuje na 50h i twierdzi że dwa razy tyle spokojnie można nim obrabiać.U mnie w wiosce koleś ma trzy letniego jd5820 i 3700mtg.Znam też rolnika który posiada proxime trzy letnią i ma 350 mtg u niego to dopiero ciągnik jest wykorzystany B);)

Opublikowano

ja kupiłem w lipcu JD6530 i JD5620 mam do obróbki 200ha ,poprzednio miałem 2 C-385 i 1614,1634 sprzedałem złomstwo,mam teraz spokój z mechanikim,traktorzystami i wiecznie opóżnionyni pracami polowymi.Teraz wiem że to są traktory,sam wszystko obrabim,tylko na żniwa biore do pomocy.JD6530 śmiga z 4 skibowym nowym obrotowym pługiem kvernelanda [wydajnośc 1,2 ha/h]i nowym agregatem uprawowo-siewnym 3 metrowy kverneland+accord[wydajność 2,5ha/h]i sprzęt jest wykorzystany,a mały jasiek chodzi z 3 skibowym obrotowym lemkenem,opryskiwacz zaczepiany ,rozsiewacze nawozu,prasa rolująca i prace podwórkowe.I w tej chwili to są moje 2 jelenie pociągowe na 200ha i jeszcze może coś dorzuce areału bo nie są aż tak bardzo wykorzystane mają dopiero po 300 mtg. Wracając do tematu to osobiście polecałbym ciągnik 6-cio cylindrowy ,ja z początku też chciałem JD6430 ale dealer mi odradzał nie chciałem go słuchać ,dla mnie argumenty były takie [tańszy ,że 4 cylindry mniej spalą,że moc tylko o 5 KM mniejsza niż 6- cylindrowego i takie tam bajery]ale dałem się namówić i bardzo ale to bardzo tego nie żałuje,argumenty;inna praca silnika 4 a 6 wiem to dobrze bo mam 5620 chodzi jak stara sieczkarnia ,spalanie zdziwiłbyś się ale większe przykład[ orka ,oramy na dwa traktory 6 -4 skiby ,4-3 skiby ,pługi jednkowej szerokości skiby,ta sama głębokość ,a w przeliczeniu na zaoraną powierzchnie a litry spalonego paliwa to 4 spala o 20% więcej]większa masa ciągnika w 6 ,większy udżwig TUZ będziesz mógł zaczepić odpowiedni sprzęt do jego mocy[ z 4 skibowym obrotowym 4 cylindry będą miały problem nie z uciągiem ale ze stabilnością przy obracaniu skib, agregat jak zasypiesz skrzynie nasienną będzie nie sterowny],droższy będzie o pare tyś euro ale jak stać cie na krowe to ina łańcuch.Sory za taki wykład ale to są fakty żebyś póżniej nie żałował bo tych 2 kopyt mu już nie doprawisz .udanego polowania na jelonki bo to jest gruba zwierzyna ;)

Opublikowano

A taki JD 6330 Classic z turem da sobie radę na 40ha jeśli będzie to ciągnik od wszystkiego (orka, koszenie traw, transport itd.) a hodowla to 40 sztuk krów?

Opublikowano

Pytanie o pracę w transporcie: Czy taki 6430 w wersji Comfort będzie bezproblemowo ciągał zestaw dwóch przyczep o łącznej masie z ładunkiem 25t? Teren lekko pagórkowaty. Obecnie z tym zestawem śmiga Ursus 1614 i są pewne rezerwy. Pytanie też o stabilność, bo ursus jest cięższy od JD. Nie będzie jelonkiem "rzucało"?

Opublikowano

Jeśli chcesz ciągnik do transportu to zdecyduj się na 6 cylindrowy model np. 6530 lub 6630 wtedy to już nie będzie co porównywać do 1614:P a jeśli chodzi o 6430 comfort to cóż 4 cylindry nie będą takie elastyczne jak 6 gdy podczepisz taki zestawik. Ciągnik na pewno będzie dawał radę ciągnąć takie przyczepy. Ewentualnie jak do transportu to może wersja premium z inteligentnym zarządzaniem mocą, chociaż dużo to nie da, ale na pewno odczujesz to w spalaniu ;)

Opublikowano

Tutaj już widzę temat zapomniany... Ja poszukuję użytkownika JD6430 premium żeby troszkę więcej dowiedzieć się na jego temat z praktyczniejszej strony. Proszę o kontakt na gg: 1522254

Opublikowano

J.D 6430 Premium TLS 2009 500mtg skrzynia AQP 40km/h

pneumatyka,zaczepy, tuz+wom,

Nowy ładowacz QICKE Q55+szypa 210m cena około 245.000zł

jeśli traktor miał by skrzynie AQP 50km/h był by 10.000zł droższy.

 

Co o tym sadzicie opłaca sie cos takiego kupic?

Opublikowano

Rozumiem, że ciągnik jest sprowadzany i jak się domyślam to z anglii. Jak sprawdzisz go za pomoca advisor (serwis takim komputerkiem z oprogramowaniem dysponuje) to myślę, że jest dobrą alternatywa dla nowego ciągnika w podobnym wyposażeniu.

Opublikowano

hmm, moze i Fendt jest zwrotniejszy ale nie duzo lzejszy. no na pewno lepiej kupic Fendta niz JD chociazby ze wzgledu na skrzynie, ale czy aby na pewno cena jest podobna?? cos mi sie nie chce wiezyc. chyba jest roznica jakies 30-40 tys zl roznicy. z reszta nie wiem jakie sa teraz ceny.

Opublikowano (edytowane)

hmm, moze i Fendt jest zwrotniejszy ale nie duzo lzejszy. no na pewno lepiej kupic Fendta niz JD chociazby ze wzgledu na skrzynie, ale czy aby na pewno cena jest podobna?? cos mi sie nie chce wiezyc. chyba jest roznica jakies 30-40 tys zl roznicy. z reszta nie wiem jakie sa teraz ceny.

 

Przy tej cenie 40tys w prawo czy lewo nie gra roli, a satysfakcja z posiadania jedynego w swoim rodzaju ciągnika, który wyznacza standardy w dziedzinie techniki zastosowanej w ciągnikach jest nieprawdopodobna. Ten ciągnik jest taki w swojej kategorii, jaki był Michael Jackson w muzyce.

 

Nie cytuj poprzedniego postu!!

Edytowane przez robertbara

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez patrykb2736
      Mam problem w swoim JD gotuje mi się płyn w cięższej robocie. Wywaliłem termostat, Wisko sprawne, Chłodnica wyczyszczona. Dla przykładu w paszowozie temperatura nie przekroczy 4 kresek.Zapinam pług czy talerzowke 30 min pracy i zagotowany.Mial ktoś może podobny problem?
    • Przez BartoszWitusik
      Witam mam pytanie jakie ciśnienie powinienem nabić do hydroakumulatorow przedniej osi jak i amortyzacji kabiny w john deere 6430 premium
    • Przez John6600
      Witam posiadam ciągnik john deere 7600 power quad zakupiłem go 5lat temu i była robiona skrzynia biegów . Zrobiłem 1500mtg i zaczęły ślizgać się polbiegi . Ciśnienia mierzone pompa na wyjściu 16bar a biegi 2-3bary. ( Polbiegi 1-2-3-4 ) rozebralem skrzynie i wszystko ładnie wyglada . Lekko przypalone tarczki te większe .Z power quad mam do czynienia pierwszy raz może ktoś pomoże ? Naświetli temat ? Gdzie szukać przyczyny spadku ciśnienia ? Może ktoś pomoże ze zdjęcia czy tarczki się nadadzą jeszcze ? 
    • Przez Krzychu147
      Witam wszystkich mam problem w John Deere 6530 premium. Ciągnik wywala błąd ECU 627.01 na zimnym kręci dobrze ale nie może zapalić.Jak jest ciepły pali dobrze co może być.
    • Przez Przemek7
      Błąd w ciągniku jak to naprawić?


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v