pawlo694

New Holland modele T6000

Polecane posty

pawlo694    21

Chciałbym wiedzieć według was która seria New Hollandów jest najleprza do prac polowych i transportowych. Oczywiście chodzi o serie Delta, Plus i Elite.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolego to nie temat o o ciągnikach tylko o ogólnych sprawach AF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

przeniesiony


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian20    29

szczerze mówiac to wszystkie nadaja sie do prac polowych. wersja delta ma mniej wydajna pompe i tym samym mniejszy udzwig, nie ma halogenów na kabinie( dopłata około 600pln) posiada tez zwykłe siedzienie( dopłata za pneumatyczne 1380 netto) a tak pozatym to skrzynie mozesz zamówic jaka chcesz wiec kwestia pompy. Zalezy z jakimi maszyna,i cchesz pracowac. dzisiaj werse delta z halogenami z ze szkrzynia electro comand, i z siedzeniem penumatycznym za 206 tys brutto dostałem, tzn na tyle dostałem wycene wstepna. ale szczerze powiedziawszy bardzie podobaja mi się Case Maxxum 115. mam dylemat bo nie moge sie zdecydować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Delta i Plus mają ten sam silnik, tylko Delta jest uboższa. Jeśli będziesz chciał większego komfortu weź Plusa. Elite tylko jeśli chcesz czterozaworowy silnik.


Sprzedam rozrzutnik obornika PTU 4t. Info na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    138

Elite ma moc o o 20% wieksza niz nominalna i jest wykorzystywana pod obciazeniem. Podejrzewam ze bedzie mial mniejsze zuzycie paliwa. na stronie NH masz cala specyfikacje i jest pokazane czym sie rozni


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Witam Wszystkich

 

Mam NH T6050 wersja standard muszę przyznać że na początku ( przez okres gwarancji ) byłem zachwycony dosłownie nic się nie zepsuło 

 

Dopiero potem zaczęły się kłopoty :/

 

Otóż około pól roku po gwarancji coś się zepsuło ze wspomaganiem zupełnie nie działało nie miałem pojęcia jak to samemu zrobić a poza tym bałem sie przy prawie nowym traktorze a więc wezwałem serwis

 

Przyjechali po 5 dniach ( jak dla mnie długo kazali na siebie czekać ) i zabrali się do roboty trzeba przyznać że znali się na rzeczy i byli dobrze wyposażeni robili od około 9 rano i coś około 15 skończyli

 

Mój zachwyt minął gdy powiedzieli mi cenę za usługę...4000 zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Byłem mocno zaskoczony i pytam czemu a ich szef mi na to że oni takie mają stawki i że jeszcze powinienem się cieszyć bo to była drobna awaria i właściwie to za darmo to zrobili za inne sprawy biorą dużo więcej

Potem jeszcze miałem okazję porozmawiać z szeregowym pracownikiem z tej ekipy i on mi powiedział że właśnie na tym polega polityka tej firmy że sprzedają maszyny po kosztach a nawet poniżej a ich zysk polega na sprzedaży części i na naprawach tym bardziej że prawie wszystko jest zrobione tak że samemu nie da się tego naprawić trzeba wzywać serwis a oni wtedy mogą śpiewać cenę jaką tylko chcą

 

Jak sobie pomyśle że koszt wymiany pompy wodnej w Ursusie 4514 wyniósł mnie 300 zł ( 250 pompa i 50 uszczelka i inne pierdoły) to mnie krew zalewa

 

Mam nadzieję że NH będzie chodził dalej jak na gwarancji bo jak się okaże że to dopiero początek serii awarii to bez zastanowienia go sprzedaje i kupuję coś nowego ale na pewno innej marki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mialek
      Witam wszystkich, mam problem z hydraulika w ciągniku, poniżej moje obserwacje, problem nastąpił po wymianie dolnej płytki(urwane ucho)(czerwona strzałka na zdjęciu) mam wrażenie że gdzieś syf zablokował zawór przelewowy lecz nie wiem gdzie on jest, czy on jest na każdej płytce sekcji?
      Moje obserwacje i wnioski:
      - gdy olej jest zimny wszystko działa w miarę lecz nie do końca, tak jakby olej delikatnie uciekał, wraz z nagrzewaniem się oleju po ok. 2h orki, hydraulika strasznie słabnie, olej robi się rzadszy od temperatury i więcej go ucieka.
      - ciągnik posiada Ładowacz czołowy(TUR), gdy podnoszę coś bardzo ciężkiego, to ma problem, ale gdy użyję którejś sekcji, (tzn. trzymam dzwignie TURA do góry, nie podnosi, dodatkowo pociągam za dźwignię od sekcji hydraulicznych, TUR dostaje pełną moc aż podnosi tył ciągnika, co wyklucza pompę. 
      - gdy już olej jest gorący i ma problem z podniesieniem pługa, i czasami gdy szarpnę ciągnikiem to tak jakby zawór się odblokowywał i podnosi normalnie ale tylko przez chwilę...
      - na zimnym oleju ma czasami tendencję do szarpania hydrauliką, jak by któryś zawór pulsował, tzn. podnosi szybciej wolniej, szybciej wolniej.
      - Moje odczucie to przyblokowany zawór spustowy, przelewowy, nie wiem dokładnie.
      - chciałbym dowiedzieć się jak działają owe płytki, które dziurki są od wysokiego ciśnienia, które od powrotu.
      - Robiona kalibracja podnośnika - bez zmian, lecz ona nie ma nic wspólnego z ładowaczem czołowym który też jest słaby, pociągnięcie którejś z dźwigni wyjść hydraulicznych ładowacz podnosi elegancko.
      - olej zapewne leci przez wszystkie płytki następnie do rodzielacza ładowacza czołowego i na powrót, i w którejś płytce przepuszcza olej. (moje odczucie) 
      Wielkie dzięki za pomoc !!!
       

    • Przez Wojteg
      Witam mam taki problem z hamulcem ręcznym gdy go zaciągnę i spuszcze nie odbija, na dźwigni czuć duży skok i muszę wysiąść i ręcznie popchnąć dźwignie ręcznego która w chodzi w skrzynie, wtedy odpuści i nie ma już skoku na dźwigni. Od czego by zacząć tą naprawę? Pozdrawiam serdecznie
    • Przez JOHNDEERE5080M
      Czy mozna podkrecic New hollanda t6010plus na pompie delphi moze ktos to robil 
    • Przez michcio123
      Witam
      Problem jak w temacie nie załącza się przedni napęd podczas hamowania nożnego. Przy zaciągniętym hamulcu ręcznym włącza się tak jak powinien. Przy włączeniu napędu ręcznie przyciskiem na panelu także działa prawidłowo problem jest tylko podczas hamowania. Czujniki przy pedałach hamulca wydają się być OK. światła stopu zapalają się zarówno przy użyciu oddzielnie lewego jak i prawego pedała. W czy może być problem?
    • Przez Damian2509
      Witam wszystkich pisze z pytaniem czy może ktoś wie co oznaczają kody błedów 4 oraz 12 w New Holland Ts 115 2004r? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj