Skocz do zawartości

renault1181-4 sukanie w silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak wiem ze chodza ale tu pojawil sie stukot i to silny. wał wporzadku panewki tez. głowice niemal idealne zostały juz tylko korby do sprawdzenia. nie mam pojecia co tam moze stukac

Opublikowano

Jeszcze nie wiadomo, co tak naprawdę się stało. Śmiem wątpić, że stało się to nagle. W innych tematach, które zakładałeś poprzednio (a które także dotyczyły tego samego problemu) pisałeś, że migała lub zapalała się kontrolka informująca o zbyt niskim ciśnieniu smarowania silnika. Rzecz jasna zapalała się tylko w niektórych sytuacjach (już nie będę ich przytaczał) - co jasno wskazuje, że smarowanie było na poziomie skrajnie niskim, zaś podczas pracy to ciśnienie także nie powalało. Masz silnik sześciocylindrowy, w którym od czasu do czasu w niektórych egzemplarzach występował brak smarowania na pierwszym cylindrze. Skoro kontrolka zapalała się to być może na wspomnianym cylindrze nie było go wcale a na pozostałych za niskie.

 

Reasumując:

Prawdopodobnie po założeniu nowej pompy i ponownym odpalaniu przez kilka lub kilkanaście sekund nie było wcale smarowania w newralgicznych lub już zużytych miejscach magistrali olejowej - bo mało kto wie, jak należy poprawnie napełnić magistralę olejem, aby skutki jego braku były jak najmniejsze.

 

Nie mam gotowej odpowiedzi.  To są moje przypuszczenia. Choć na forum jest wielu jasnowidzów, który ani nie widząc, ani nie słysząc usterki mają gotową odpowiedź co trzeba wymienić, albo mówią co u nich było i oczywiście wszyscy też muszą mieć to samo.

 

Opublikowano

mówisz bardzo rozsądnie . czyli mogloby byc tak ze po pierwsze sekundy pracy z nowa pompa mogly dojechac element i tak juz zuzyty przez brak odpowiedniego cisnienia przed wymiana. szukamy tej usterki caly czas teraz przyszedl czas na korbowody bo wszystko inne juz sprawdzone i nic nie widac

Opublikowano (edytowane)

Masz silnik sześciocylindrowy, w którym od czasu do czasu w niektórych egzemplarzach występował brak smarowania na pierwszym cylindrze. 

 

 

 

Nie cylindra tylko góry głowicy oraz szklanek popychaczy tego cylindra.

Na zdrowy rozsądek jak moze nie być smarowania jednego cylindra skoro dostaje on olej który wydostaje sie z panewki korbowodowej rozbryzgowo od dołu ??? Pomijam że wersje Turbo maja natrysk na denko...

Kolego od stuków jak bedziesz miał w ręku już tłoki to niech ktoś co ma sprzet pomierzy tłoki i tuleje na różnych wysokościach 

Ale ktoś naprawde co ma przyrząd i umie sie nim posługiwać

Na oko to można kij do wideł strugać i składać c-360 :D

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Ja sie nie czepiam, tylko zaznaczam w mechanice jak i w medycynie słowo ogólnie bardzo szkodzi

Opublikowano
Dnia 19.11.2016 o 07:02, tobiaszek napisał:

tak wiem ze chodza ale tu pojawil sie stukot i to silny. wał wporzadku panewki tez. głowice niemal idealne zostały juz tylko korby do sprawdzenia. nie mam pojecia co tam moze stukac

Czy ktoś odpowie co było przyczyną tych stukow 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v