Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

stachles    0

założyłem radio w swojej forterrce i podłączyłem je do tych kostem co były do radia alejak wyłącza się chebel to wszystkie ustawienia radia się kasują . Więc wpadłem na pomysł i kupiłem kabelek dwużyłowy 0,75 prowadze go do radia łącze + z +

- z - włączam radio z wyłączonym cheblem wszystko fajnie tylko że mam dostęp do wszystkiego jak by miał troche mniejszy opur ten kabel to nawet i ciągnik mugł bym zapalić . i tu mam pytanie co zrobić żeby tak się niedziało ?? ( troche się rozpisałem ale dobra ) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PiotereK    0

A te kostki do radia masz podłączone do radia? Te przewody + i - podłączyłeś prosto do radia czy przez kostki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stachles    0
A te kostki do radia masz podłączone do radia? Te przewody + i - podłączyłeś prosto do radia czy przez kostki?

 

 

 

prosto do radia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


zetorus7441    1

a podłaczyles je prosto pod akumulator? ale jak wyłaczysz radio to juz nie da sie zapalic? bo chyba nie da sie wtedy. prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stachles    0

przeprowadziłem kabel prosto z akumulatora do radia i nawet jak jest włączone to przynajmniej moge go podgrzać a jak wyżuce ten kabelek i podłącze radio do tych kostek co tam są to jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rozal22    15
założyłem radio w swojej forterrce i podłączyłem je do tych kostem co były do radia alejak wyłącza się chebel to wszystkie ustawienia radia się kasują . Więc wpadłem na pomysł i kupiłem kabelek dwużyłowy 0,75 prowadze go do radia łącze + z +

- z - włączam radio z wyłączonym cheblem wszystko fajnie tylko że mam dostęp do wszystkiego jak by miał troche mniejszy opur ten kabel to nawet i ciągnik mugł bym zapalić . i tu mam pytanie co zrobić żeby tak się niedziało ?? ( troche się rozpisałem ale dobra ) ;)

może nie fair

najprostrzej było by jak przebudujesz instalację i tylko pociągniesz przewodem prosto z baterii do kostki radia prąd.

Chebel wyłączył ci prąd w ciągniku (odciął akumulator) radio ma pamięć podręczną i z braku laku kasują się informacje.

Jak nie masz w radiu bezpiecznika możesz dodatkowo wstawić w kablu tak na wszelaki problem w przyszłości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez COUNTRYSERVICE
      Mam problem ze wspomaganiem (ciągnik na gwarancji, serwis się tym zajmie, ale może ktoś wie co to). Czasem przy bardzo wolnej jeździe nie da sie skręcać, jest duży opór, zatrzymuję sie sprawdzam co sie dzieje i koła stoją w miejscu, ale kierownicą można pomało skręcać. Podobnie jest w "trasie" : wyjeżdżam z domu, kierownica przy kołach na wprost jest ustawiona prosto, po 10 kilometrach przy kołach na wprost kierownica jest przekręcona o 45 stopni, a wkażdym zakręcie muszę "dokręcać", żeby sie w nim zmieścić. Krótko mówiąć kierownica swoje, koła swoje....
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez tomi382
      Czy ma ktoś informacje co do nowych modeli proximy odnośnie chip tuningu? Nowe Proxy mają pompę wtryskową sterowaną elektronicznie więc wydaje mi się że można poprawić program podnosząc moc o 20-30%.
    • Przez roberti
      Witam Panowie mam taki problem z zetorem forterra hsx 120. 2013r. zaczął rozłączac rewers. na wyswietlaczu Literka ,,N'' myga gdy chce go zapalic. tak jak myga f. dzieje sie tak jak jest gorąco. gdy schłodze cały rewers okładami z lodu wtedy jest na jakis czas spokój az się znów nie nagrzeje i znów rozłącza i nie da się jechać. a jak zgaszę to juz ie można zapalic. nie wiem co zrobic a nowy kosztuje ok. 1500zł
×