Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
stachles    0

założyłem radio w swojej forterrce i podłączyłem je do tych kostem co były do radia alejak wyłącza się chebel to wszystkie ustawienia radia się kasują . Więc wpadłem na pomysł i kupiłem kabelek dwużyłowy 0,75 prowadze go do radia łącze + z +

- z - włączam radio z wyłączonym cheblem wszystko fajnie tylko że mam dostęp do wszystkiego jak by miał troche mniejszy opur ten kabel to nawet i ciągnik mugł bym zapalić . i tu mam pytanie co zrobić żeby tak się niedziało ?? ( troche się rozpisałem ale dobra ) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotereK    0

A te kostki do radia masz podłączone do radia? Te przewody + i - podłączyłeś prosto do radia czy przez kostki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachles    0
A te kostki do radia masz podłączone do radia? Te przewody + i - podłączyłeś prosto do radia czy przez kostki?

 

 

 

prosto do radia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetorus7441    1

a podłaczyles je prosto pod akumulator? ale jak wyłaczysz radio to juz nie da sie zapalic? bo chyba nie da sie wtedy. prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachles    0

przeprowadziłem kabel prosto z akumulatora do radia i nawet jak jest włączone to przynajmniej moge go podgrzać a jak wyżuce ten kabelek i podłącze radio do tych kostek co tam są to jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rozal22    18
założyłem radio w swojej forterrce i podłączyłem je do tych kostem co były do radia alejak wyłącza się chebel to wszystkie ustawienia radia się kasują . Więc wpadłem na pomysł i kupiłem kabelek dwużyłowy 0,75 prowadze go do radia łącze + z +

- z - włączam radio z wyłączonym cheblem wszystko fajnie tylko że mam dostęp do wszystkiego jak by miał troche mniejszy opur ten kabel to nawet i ciągnik mugł bym zapalić . i tu mam pytanie co zrobić żeby tak się niedziało ?? ( troche się rozpisałem ale dobra ) ;)

może nie fair

najprostrzej było by jak przebudujesz instalację i tylko pociągniesz przewodem prosto z baterii do kostki radia prąd.

Chebel wyłączył ci prąd w ciągniku (odciął akumulator) radio ma pamięć podręczną i z braku laku kasują się informacje.

Jak nie masz w radiu bezpiecznika możesz dodatkowo wstawić w kablu tak na wszelaki problem w przyszłości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie czy wyciągał ktoś już chłodnice cieczy silnika z Zetora Proximy Plus 110?Lekko się rosi gdzieś od góry i nie wiem czy się może przetarła o coś czy może puściła gdzieś na zgrzewie,albo może spróbować wsypać jakiegoś uszczelniacza i zobaczyć co się będzie działo
       
    • Przez robertrolnik27
      Witam, 
      dziś podczas pracy wyżej napisany model zetora w trakcie jazdy na pierwszym biegu szosowym, półbiegach i napedzie nagle stanął jakby bieg wyleciał i przestały działać biegi w przód można je włączać bez sprzęgła natomiast biegi w tył działają normalnie. Dodam że zetor nie pracuje dużo jest z 2007 roku ma przepracowane tylko 1300 mtg, zawsze na czas jest wymiana oleju i od nowości jest on na orginalnym oleju zetora. Czy ktoś miał podobne problemy? Wie ktoś może co jest grane?  
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam okazję kupić traktor zetor proxima 100 power z roku 2012 i 2010. Jakie opinie macie na temat tego traktora (jazda, awarie)? Naprawiał ktoś sprzęgło elektrohydrauliczne? Jakie są częste awarie w tych traktorach? Na co patrzyć przy kupnie traktora? 
    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez rafal_91
      Witam, mam problem z układem wspomagnia w forterrze 11441. Ogólnie to wszystko chodzi dobrze, normalnie się kreci itp poza tym że przybywa płynu w zbiorniczku. Jedyna mozliwość to chyba tylko olej silnikowy ale jego stan pozostaje bez zmian. Olej w układzie nie jest wazony ani spieniony. Co może być przyczyną?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.