Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
stachles    0

założyłem radio w swojej forterrce i podłączyłem je do tych kostem co były do radia alejak wyłącza się chebel to wszystkie ustawienia radia się kasują . Więc wpadłem na pomysł i kupiłem kabelek dwużyłowy 0,75 prowadze go do radia łącze + z +

- z - włączam radio z wyłączonym cheblem wszystko fajnie tylko że mam dostęp do wszystkiego jak by miał troche mniejszy opur ten kabel to nawet i ciągnik mugł bym zapalić . i tu mam pytanie co zrobić żeby tak się niedziało ?? ( troche się rozpisałem ale dobra ) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotereK    0

A te kostki do radia masz podłączone do radia? Te przewody + i - podłączyłeś prosto do radia czy przez kostki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachles    0
A te kostki do radia masz podłączone do radia? Te przewody + i - podłączyłeś prosto do radia czy przez kostki?

 

 

 

prosto do radia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetorus7441    1

a podłaczyles je prosto pod akumulator? ale jak wyłaczysz radio to juz nie da sie zapalic? bo chyba nie da sie wtedy. prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachles    0

przeprowadziłem kabel prosto z akumulatora do radia i nawet jak jest włączone to przynajmniej moge go podgrzać a jak wyżuce ten kabelek i podłącze radio do tych kostek co tam są to jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rozal22    17
założyłem radio w swojej forterrce i podłączyłem je do tych kostem co były do radia alejak wyłącza się chebel to wszystkie ustawienia radia się kasują . Więc wpadłem na pomysł i kupiłem kabelek dwużyłowy 0,75 prowadze go do radia łącze + z +

- z - włączam radio z wyłączonym cheblem wszystko fajnie tylko że mam dostęp do wszystkiego jak by miał troche mniejszy opur ten kabel to nawet i ciągnik mugł bym zapalić . i tu mam pytanie co zrobić żeby tak się niedziało ?? ( troche się rozpisałem ale dobra ) ;)

może nie fair

najprostrzej było by jak przebudujesz instalację i tylko pociągniesz przewodem prosto z baterii do kostki radia prąd.

Chebel wyłączył ci prąd w ciągniku (odciął akumulator) radio ma pamięć podręczną i z braku laku kasują się informacje.

Jak nie masz w radiu bezpiecznika możesz dodatkowo wstawić w kablu tak na wszelaki problem w przyszłości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jac00
      Witam!!
      Jestem nowym - starym użytkownikiem tego forum, bo zaglądam tu od ok 2 lat. Teraz jednak sytuacja zmusiła mnie do rejestracji.
      Drodzy Koledzy, głównie użytkownicy proximy 75 bo ten ciągnik posiadam, mam problem z podnośnikiem. Niby wszystko jest ok, ładnie podnosi, nie opada ale problem jest przy opuszczaniu. Otóż, podczas pracy z ciężkimi maszynami (waga powyżej 600 -700kg) nie można normalnie opuścić maszyny. Przy niewielkim ruchu dźwigni maszyna opada do zadanej wysokości bezwładnie. Takie działanie powoduje że przodek ciągnika aż odrywa się od ziemi. A jeżeli puści się maszynę do samego dołu to bym porównał do tego jak ktoś wyrzucał w akademiku telewizor z okna (wielkie łuuuup!!). Sęk w tym że w ten sposób można np. połamać lemiesze czy inne elementy robocze. Stąd moje pytanie, bo widziałem w galerii że pracujecie cięższymi maszynami, czy mam wyjątkowy egzemplarz czy ten typ tak ma??
      Zapraszam do dyskusji B)
    • Przez mens
      jaki olej do silnika 
      olej aral traktoral 10 w40 
      czy olej platinum agro basic 15w40 -- w u dilera polecali platinum 
    • Przez krystek1992
      Mam Zetorka 9641 i mam z nim problem mały. Co jakiś czas zapowietrza sie mi w nim tylni prawy hamulec. Mechanik mówił że trzeba instalacje uszczelnić. No i właśnie nie wiem gdzie to trzeba uszczelnić, jak i czym. Może ktoś już z tym sie spotkał, bardzo bym prosił o pomoc.
    • Przez kris14
      Witam.
      Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.
      Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.
       
      Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.
       
      Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.
       
      Pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.