Polecane posty

stachles    0

założyłem radio w swojej forterrce i podłączyłem je do tych kostem co były do radia alejak wyłącza się chebel to wszystkie ustawienia radia się kasują . Więc wpadłem na pomysł i kupiłem kabelek dwużyłowy 0,75 prowadze go do radia łącze + z +

- z - włączam radio z wyłączonym cheblem wszystko fajnie tylko że mam dostęp do wszystkiego jak by miał troche mniejszy opur ten kabel to nawet i ciągnik mugł bym zapalić . i tu mam pytanie co zrobić żeby tak się niedziało ?? ( troche się rozpisałem ale dobra ) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotereK    0

A te kostki do radia masz podłączone do radia? Te przewody + i - podłączyłeś prosto do radia czy przez kostki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachles    0
A te kostki do radia masz podłączone do radia? Te przewody + i - podłączyłeś prosto do radia czy przez kostki?

 

 

 

prosto do radia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorus7441    1

a podłaczyles je prosto pod akumulator? ale jak wyłaczysz radio to juz nie da sie zapalic? bo chyba nie da sie wtedy. prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachles    0

przeprowadziłem kabel prosto z akumulatora do radia i nawet jak jest włączone to przynajmniej moge go podgrzać a jak wyżuce ten kabelek i podłącze radio do tych kostek co tam są to jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rozal22    19
założyłem radio w swojej forterrce i podłączyłem je do tych kostem co były do radia alejak wyłącza się chebel to wszystkie ustawienia radia się kasują . Więc wpadłem na pomysł i kupiłem kabelek dwużyłowy 0,75 prowadze go do radia łącze + z +

- z - włączam radio z wyłączonym cheblem wszystko fajnie tylko że mam dostęp do wszystkiego jak by miał troche mniejszy opur ten kabel to nawet i ciągnik mugł bym zapalić . i tu mam pytanie co zrobić żeby tak się niedziało ?? ( troche się rozpisałem ale dobra ) ;)

może nie fair

najprostrzej było by jak przebudujesz instalację i tylko pociągniesz przewodem prosto z baterii do kostki radia prąd.

Chebel wyłączył ci prąd w ciągniku (odciął akumulator) radio ma pamięć podręczną i z braku laku kasują się informacje.

Jak nie masz w radiu bezpiecznika możesz dodatkowo wstawić w kablu tak na wszelaki problem w przyszłości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj