Skocz do zawartości
beny862

brak hamulców 614 lsa

Polecane posty

beny862    0

Witam!Mam problem z hamulcami w fendzie 612 lsa favorit turbomatik,otóż zaczeło się od lecącego pedału,odpowietrzanie nic niedało bo leciały cylinderki,rozebralismy obie strony zmieniliśmy cylinderki,nabliliśmy okładziny,złozylismy odpowietrzamy no i d....a.,pedał jest troche ale potem znów go niema,odpowietrzony jest napewno dobrze.W czym może być problem?teraz wyjełem pompki hamulcowe ale czy coś to da?a niechce wydawać kasy bo częsci nie są tanie do niego.

btw.czy macie jakieś firmy które zajmują sie cześciami do fenda?z góry dziekuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beny862    0
To zostało Ci jeszcze wymienić gumki w pompce może to pomoże.

gumki zmienone,jak rozepne hamulce to prawe koło już jest git,zostało jeszcze lewe i zamówiłem pompke (1050zł).zobaczymy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

frutis    0

Nie można było w starej pompce wymienić gumek, to była aż tak zużyta że zamawiałeś nową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beny862    0
Nie można było w starej pompce wymienić gumek, to była aż tak zużyta że zamawiałeś nową?

zmienianie gumek nic niedało bo dopasowałem od scani,chciał zamówić zestaw cały naprawczy razem z tłoczkiem ale niema do 612 jest tylko do seri 3xx ale tłoczek jest krótszy,u mnie jest on troche wytarty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frutis    0
zmienianie gumek nic niedało bo dopasowałem od scani,chciał zamówić zestaw cały naprawczy razem z tłoczkiem ale niema do 612 jest tylko do seri 3xx ale tłoczek jest krótszy,u mnie jest on troche wytarty.

 

U Korbanków też tego nie mieli do Twojego modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beny862    0

niemam pojęcia,nie dzwoniłem pompka już zamówiona dziś powinna dojśc,no zobaczymy co będzie ,lepiej żeby już było dobrze bo trzeba już kosić pod koniec tygodnia:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beny862    0

jednak to pompka są już hamulce:)

 

 

A teraz mam inne pytania otóz tego fenda niedawno kupiłem.Jest to dokładnie fendt 612 Lsa Favorit Turbomatik,czy jak orze lub robie coś innego gdy zawracam mogę naciskać tylko hamulce(wtedy on stoi działa sprzegło turbomatik) i bez wcisniecia sprzegła mogę wkładać bieg do tyłu ?

 

i czy ten fendt ma jakiś półbiegim,wzmacniacze momentów itp?wajch i pokręteł jest duzo tylko niewadomo co do czego:)Dziekuje ze góry!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    5

Ja też posiadam ten model z tego co ja wiem to bez sprzęgła wciśnięcia to się nie obejdzie bo będzie zgrzytać a wzmacniacza momentu to on niema tylko ma bieg L albo S i biegi polowe i szosowe tom dzwignią umieszczoną w podłodze jak prawą nogę trzymasz włanczasz a tak po za tym to maszynka jest godna polecenia a masz u siebie w nim blokade?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beny862    0

jakieś ma chyba,tylnią to napewno.Fajne jest wszystko że jest załanczane pneumatycznie.I ma dośc szybką skrzynie bo chyba zawala z 50 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    5

No z tym załanczaniem pneumatycznym nie jest wcale tak źle tylko denerwujące jest to że ta sprężarka musi ciągle chodzić szkoda że nie jest rozłanczana:( a z którego roku go masz? mój jedzie 42km/h więc myśl że twój tyle samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beny862    0

87 rok....mój to jedzie 40 km/ na noznym gazie i koniec ,a jak mu dam gazu na recznej to 50km/h jedzie mieżyliśmy samochodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to kolego z ta predkoscia masz to samo co ja w 615 od noznego gazu jest za glugi pret a od recznego krotszy i dlatego:) a z tymi biegami kolego to zalezy czy masz skrzynie DuoSpeed i wtedy to decyduje czy musisz wciskac sprzeglo:) ale wiecej poczytaj o tym sprzegle na innych forach:)Ale chyba nie ebdziesz mial tej skrzyni:)A i tak apropo lepiej nie wrzucac biegow bez sprzegla:P Wylaczac mozna bez ale wlaczac nie bo sie wszystkie tryby zryzaja i bedziesz mial do wymiany cala skrzynie(wszystkie tryby) a za tym pociagnioe Cie jeszcze sprzeglo bo nie sklada sie nowych ,,bebechow,, ze skrzyni na stare sprzeglo:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z00m888    0

witam ja również mam mały problem z hamulcami w 615lsa 90' Hamulce jako tako działają ale dopiero po drugim naciśnięciu pedała. Cylinderki były już remontowane ale nie oryginalnymi częściami tylko zamiennikami. Okładziny nie są zużyte. beny862 sadzisz ze to mogą być pompki tak jak u ciebie? Z góry dziękuje za odp. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Mam jedno pytanie, pracuję często na 612LSA Turbomatic(chyba1981r) i nie wiem od czego jest mały pedał z lewej strony pedału sprzęgła, jest do niego też jakiś czujnik elektr.????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarekb20    1

Mam jedno pytanie, pracuję często na 612LSA Turbomatic(chyba1981r) i nie wiem od czego jest mały pedał z lewej strony pedału sprzęgła, jest do niego też jakiś czujnik elektr.????

ja ma tez taki mały jakby włącznik po środku kabiny (jest to włączanie płynu do spryskiwaczy i wycieraczki jednocześnie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Nie wydaje mi się żeby to było od sprwyskiwaczy, bo od tego idzie cięgno do korpusu sprzęgła :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomparkiet    1

Witam do BENY 862 mam pytanko otóż u mnie fendt 304 ciekną pompki czytając wcześniejsze wypowiedzi pisałeś że gumki posują od scani możesz powiedzieć od czego ja zamówiłem jedną pompkę za 300 od renault jest taka sama a u korbanków mi krzykneli 1000 + vat drugą sprubuję zreanimować tłoczek jest ok tylko ta gumecka nieszczęsna czekam na odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel85p1    0

Witam mam Fenda 311lsa turbomatik jak w nim odpowietrzyć hamulce wymieniłem pompki próbowalismy go odpowietrzyć ale lipa. Czy jest jakaś różnica które koło pierwsze sie odpowietrza czy jeszcze coś moze być nawalone. Pomocy

Edytowano przez pawel85p1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xkar    0

Witam wszystkich może ktos juz miał taki problem otoz gdy naciskałem pedał hamulca to pompka wypychała i zasysała z powrotem płyn, pompke zdemontowałem i uszczelniacze sa w miare ok, ale niepokoi mnie zaworek u jej dołu, gdy dmucham powietrze to nie trzyma, czy to bedzie przyczyna? czy gdzies mozna taki dostac  fendt 611lsa? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez OcB1
      Witam wszystkich
       
      Szukam schemat i opis kontrolek do fendta 612LS, poniewaz jedna z mojich kontrolek zaczela swiecic na żółto i nie mam pojecia co ta kontrolka oznacza. Bym byl bardzo wdzieczny.
    • Przez wojtek2904
      Witam, mam problem w Fent 612 lsa. Od pewnego czasu migają kontrolki od hamulca ręcznego oraz od oleju po przekręceniu kluczyka. Dodatkowo ostatnio pojawił się również sygnał dźwiękowy. Czym to może być spowodowane? Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi !
    • Przez katastofa-87
      Witam man nastempujący problem w moim  614 lsa z 87r ostatnio zaczęło przybywać dużo oleju w silniki myślałem ze to paliwo ale doszedłem do wniosku ze także dużo oleju do wspomagania dolewałem i dlatego stan się w silniku zwiększał.  Moje pytanie brzmi czy ciężko jest wymontować tą pompę czy jest możliwość przecieku oleju z tej pompy do silnika jeżeli dobrze się orientuje to ona ma koło zębate czy trzeba na coś uważać i ile może kosztować nowa a jak kupować to gdzie bo u kor banków od 2400 do 3600 zł krzyknęli albo czy da się zregenerować jak ktoś już to przerabiał niech daje znać
    • Przez katastofa-87
      Witam mam problem ze swoim fendt 614 lsa 87 r mianiowice operuje podnośnikiem tylnym manulanie gdyż ehr mi nie działa i na sterowaniu manualnym podnośnik mi gwałtownie opada jak tylko podniosę do góry a jak zaczynam podnosić to z początku ma problem moje pytanie gdzie są zawory jakieś które mogły by się przyciąć. I kolejny problem to elektryka elektronika wyświetlacz mi nie działa podejrzewam ze ktoś zamienił gdzieś przewód gdyż zauważyłem ze bez kluczyka w stacyjce po wciśnięciu przycisku świateł awaryjnych wyświetlacz ożywa zaczyna migać i kontrolka ciśnienia oleju się również zapala pomoże ktoś chyba ze to objawy uszkodzonego sterownika
    • Przez ene
      Cześć
      W moim Ferdku 611 lsa 90r nie ma hamulców przyczepy pneumatycznych tylko hydraulicznie. Sprężarka jest fabryczna.  Potrzebuję info jakiego zaworu użyć aby zrobić hamulce dwuobwodowe przyczepy. Kolega z forum kiedyś nakreślił mi jak u siebie zrobił jednoobwodowe- użył do tego zaworu z c330 c360 itp   a sterowanie nim zrealizował poprzez  siłownik ( maly ) zasilany z gniazda hamulców hydraulicznych przyczepy + parę sprężyn cofających itp.
      Więc jaki zawór mam ja zastosować ? schematy  i inne wskazówki mlile widziane .
      Pozdr

       
×