Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF-255
MDSikor    6

Witam

Mam pytanie: Jakie powinno być robocze ciśnienie na zegarze ciśnienia w mf-255. Zegar jest wyskalowany od 0 do 2.5 MPa. Od 0 do 0.5 jest czerwone pole-świeci się lampka (małe ciśnienie)


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

u mnie w 3512 (10lat) wskazówka staje na pion przy podpiętej przyczepie czyli jakieś 1,2-1,3 a raz na pusto udało mi się osiągnąć 1,7 ale to tylko raz :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

U mnie na pusto idzie do 1 i nie wiem czy nie za mało.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wsk125ccm    11

sprawdź wszystkie nakrętki i połączenia węży, gdzieś może lecieć...

 

PS. Nie wiem, czy przypadkiem nie było podobnego tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Niebyło podobnego tematu bo już szukałem. Raczej nie ma przecieków bo nic nie słychać jak zgasze cięgnik.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

bo może być za małe ciśnienie, żeby było słychać. Jeszcze sprawdź naciąg paska klinowego, bo u mnie potrafi się ślizgać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ciśnienie robocze to ok 0,8 MPa(8 atmosfer), jeśli jest więcej to trzeba wyregulować na zaworze bezpieczeństwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Dzięki za pomoc


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Początek sygnalizowania spadku ciśnienia w instalacji pneumatycznej po przez świecenie się czerwonej lampki następuje przy ciśnieniu poniżej 0.39 MPa, MAX/MIN ciśnienie sprężarki wynosi odpowiednio 1.4-1.1MPa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Alamo
      Witam,jaka może być przyczyna braku wstecznego biegu.Przez pewien czas zanim to się stało ze skrzyni wydobywał się hałas.Bieg czasami się odnajdzie,jak dźwignią się poszuka,i tak za każdym razem gdy chce go wrzucić.Pozatym wszystkie biegi działają sprawnie.Wsteczny jest oddzielnie od reszty,na dzwigni reduktora.
    • Przez Artek337
      Witam.Ostatnio na gospodarce wujka jeżdżę MF'em 590,że tak powiem na wyczucie biegów.Nie chce zajechać skrzyni biegów.Może mi ktoś podesłać jakiś schemat? Znalazłem do MF'a 255 i 1 bieg jest w podobnym (albo nawet takim samym) położeniu co w 590.Skrzynia bodajże 8/2 ,2 gałki.I gdyby można było jeszcze powiedzieć gdzie przełącza się żółw/zając czy może 1 gałka to biegi terenowe a 2 to drogowe,i która to.Z góry dzięki.
       
      Nie jestem mistrzem painta ale rozrysowałem biegi według mojego "odczucia" i ze schematem od bodajże 255,czy to dokładnie tak wygląda w 590? Przepraszam za 2 posty,jestem nowy.
       

    • Przez szymi4512
      Witam. Chcialbym przeprowadzic w swoim MF 255 remont silnika, gdyz bierze juz za duzo oleju. Ma ponad 10tys mtg. Czy ktos przeprowadzał juz remont w swoim MF, jakie czesci wymienic bo znajomy mówil zeby wymienic tloki i pierscienie bo cylindry jak sie wymieni to juz koniec, bo takie fatalne czesci robią.. ile w tym prawdy? Jakiej firmy czesci zamówic?
      Z gory dzieki i pozdro;)
    • Przez Carpinus
      Dwadzieścia pięć motogodzin temu traktor przeszedł remont kompletny silnika,
       
      pytanie brzmi czy po takim remoncie powinien kapać olej z odmy silnika bo mechanik twierdzi że do 100 Mth. powinien się dotrzeć i po następnej wymianie oleju już nie będzie leciało.
       
      coś mi się wydaje, że kręci 
       
      Olej wiem że kapie bo na rurkę z odmy, która wychodzi z silnika Perkinsa 4 cyl. założyłem butelkę by nie kapało mi po kostce.(a przy okazji sprawdzam ile wykapało na razie około 150 ml. tak na oko na te 25 mth. traktor jakoś ciężko nie pracuje bo odśnieżał 5 cm. śnieg na parkingu) 
      Patrzyłem na stanie na bagnecie i oleju nie ubywa( olej z odmy ten skapujący czarny jak smoła a w silniku na bagnecie przezroczysty)
      Proszę o pomoc i sugestie. 
    • Przez Krzys375
      Witam
      Potrzebuje pomocy przy naprawie.
      Przed naprawą podnośnik działał co wymieniałe i dlaczego:
      Korpus regulacji i dwa wałki od regulacji obudwu rączek od podnośnika.
      Zdjąłem cały dekiel od skrzyni pod siedzeniem aby wymienic korpus regulacji.
      Po założeniu części i złożeniu wszystkiego do kupy po odpaleniu ciagnika podnośnik startuje od razu do góry mimo ustawienia do opuszczania. Obydwiema dzwigniami krecilem juz we wszystkie mozliwe strony. Ruszajac kazda z oddziela cos tam zawsze sie eusza przesuwa 
      Odkręciłem dekiel boczny od skrzyni po prawej stronie i widzę że dzwigienka trafiła we widełki widać na zdjeciu przy regulacji jedną z dzwigieniek wciska się ten chyba to zawor w dół ten co są te widełki. Regulując dzwignią pierwszą od siedzenia po opuszczeniu w dół słuchać tak jak by pompa przestawała pompować olej po podniesieniu słychać że pompuje.
      jeszcze kwestia długiego płaskownika jak on powinien prawidłowo byc???
      Aktualnie ciegna sa uniesione
      Prosze zerknąć na zdjecia
      Moze chcial by ktos pomoc przez telefon wytlumaczyc? Nr podam na priv



×