Skocz do zawartości
MECHANIZATOR

karta pamięci SD - problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MECHANIZATOR    156

witam

 

mam mały problemik z kartą pamięci typu SD do aparatu fotogrficznego

 

w sobote zgrałe zniej fotki i do soboty było wszystko OK - ale po ponownym włożeniu jej do aparatu wyswietlił się komunikat ze karta nie moze byc zapisana - z kartą chyba jest wszystko w porządku bo jak włoze ją do czytnika w kompe to mozna z niej zgrywać fotki i nagrywać fotki więc raczej jest OK - macie jakiś pomysł co z tym fantem zrobic ??

 

pozdrawiam


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    15

Przeczyść styki na karcie, i przy okazji jak nie masz na niej potrzebnych rzeczy to ja sformatuj. Powinno pomóc :D


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

Niestety nie pomogło

 

nie jest to tez wina aparatu bo druga karta działa bez problemu

 

tylko ze ta która działa ma 16MB pojemnosci i wejdzie na nią co najwyzej 15 fotek :/ - a tamta niedziałajaca ma 256 MB więc sami rozumiecie ze by mi zalezało zeby była na chodzie :D

 

ma ktoś jeszcze jakis pomysł :/ ??


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sneak    0

Pożycz od kogoś czytnik kart( jeśli nie masz), ew wsadź w aparat i podłącz aparat do PC. Pod windą fotmata jej strzel. Jeśli windows nie pokazuje ci nowego urządzenia jako dysk wymienny to przy wyjęciu karty, bez bezpiecznego usunięcia sprzętu można spalić kartę, ew pendriva. Spróbuj w drugim czytniku sprawdzić kartę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

pisałem wczesniej ze karta z kompem współpracuje bez zarzutów (komp ma swoj czytnik) problem jest jak włoze ją do aparatu


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    15

Jeszcze mam jedna opcje. Z boku karty jest taki jak by suwaczek. Powinien on być ustawiony do góry patrząc na kartę tak żeby to ścięcie rogu znajdowało się również u góry. U siebie sprawdzałem w aparacie przesunąłem ten suwaczek na dół i karta została zablokowana, nie dało się wykonać żadnej fotki.

 

Moja wiedza jest na tyle znikoma, że mogę się mylić po raz kolejny :D Na czytniku z zablokowanej karty można tylko fotki zgrać, zapisać to już nie :D


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

to jż tez przerabiałem z tym suwakiem i nic

 

a odnosnie czytnika to na mojej karcie mozna i zapisywac i zgrywać fotki


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

przedmuchaj powietrzem miejsce gdzie siedzi karta w aparacie, i poszukaj w opcjach aparatu, i mam pytanie jaki to aparat??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DANIEL    1

Ostatnio był u mnie kumpel i u niego sytuacja wygląda identycznie tylko posiada kartę typu xD.

 

A może jest to związane z systemem plików?

Jeżeli masz opcje formatowania w aparacie to spróbuj jej użyć może to coś da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

aparacik Nikon Coolpix3700

 

w aparacie jest opcja formatowania karty pamięci tylko ze jak włoze tę wadliwą i chce wybrać formatowanie to poprostu nie idzie go włączyc - suwak przeskakuje przez ten "przycisk" i nie da się w ten sposób formatować

 

przedmuchiwałem juz chyba z 10 razy aparat i nic to nie dało


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radar    0

Może w aparacie tam gdzie kartę wkładasz sie te ząbki pokrzywiły i coś nie łączy... bo może kiedyś źle kartę wkładałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

hmm raczej nie bo gdyby tak było to druga karta by też nie działała prawidłowo a działa


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matias89    2

czytając wcześniejsze wasze wypowiedzi dochodze do wniosku iż jeśli zgrywałeś zdjęcia z karty na kompa i na odwrót to może przypadkiem wgdałeś jakiegoś wirusa bądz inne świnstwa. Kolejna rzecz jaka sie mogła stac to żywotnośc karty (po prostu zdechła) miałem taki przypadek z kartą do telefonu !!! Patrząc po rynku kart pamięci to karty SD są w przystępnych cenach więc może nastał czas na drobne zakupy !!


Moje filmy na YouTube: http://pl.youtube.com/user/Godziu89 <----- zapraszam do oglądania i komentowania!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

dzieki za odpowiedzi ale w zeszła sobotę kupiłem sobie 1GB kartę i tyle ;) zostawiam temat moze sie kiedys przyda


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Karol_Wnuk
      Czy ktoś z was słyszał o tym że Vitalfields rezygnuje z Polski. Podobno nie będą już obsługiwali tego programu. 
    • Przez Famer21
      Witam, czy ktoś zna dobrą apkę do identyfikacji chwastów w polu? Szukam takiej paki, która ma swoją bazę danych, i jak wrzucę do niej zdjęcie chwasta - zidentyfikuje mi go. Znalazłem "STOP chwastom", ale nie ma możliwości załadowania zdjęcia. Trzeba formularz długi wypełnić odnośnie pola i trzeba dokładnie wybrać kształty chwastów, gdzie jest ich dużo i to trwa, jak mam każde pole tak sprawdzać to mi 3 dni zejdą na daną uprawę..
    • Przez NowyV6
      Witam czy mógłby mi ktoś wypisac pare stron internetowych dotyczących ciągników i maszyn rolniczych (chodzi mi głównie o informacje i zdjęcia). Ponieważ musze zrobić na informatyke prezentacje o ciągnikach i maszynach rolniczych.
    • Przez Kobra66
      Witam, posiadam drukarkę HP 5740 i problem polega na tym że w menu nie ma polskiego języka. Co należy zrobić i jak to zrobić aby między innymi językami pojawił się polski. Jeżeli ktoś przerabiał taki temat to proszę o pomoc
    • Przez kris14
      Mam problem z moim komunikatorem GG (wersja 7.1 build 6).
      Nie mogę wyszukiwać nowych znajmowych w opcji szukaj.
      Wpisując daną miejscowość (np. Poznań) wyświetla mi się że nie ma osób spełniających podane kryteria- co może być? Czy robię coś nie tak?
       
      PS: Żeby nie było to status mam ustawiony na dostępny.
      Proszę o pomoc .
       
      pozdro kris14
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.