Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jes w mojej wsi zwolennik opału w dwuch kombajnach zbożowych pompy wykończył a i tego roku zaczyna mu mocno kopcić ciągnik ja tam już biodizla wolę tylko że producenci ciągników takie warunki stawiają że to się nijak niema z ekonomią a i z logiką też bo po jakiego grzyba 2x częsciej wymieniać filtr powietrza rozumię filtry paliwa czy olej w silniku to się moge zgodzić

Opublikowano

ja ostatnio kupilem bio diesla...ciagnik chodzi dobrze, troche przy zapalaniu sie muli ale chodzi bez problemow...ma fajny zapach plackow ziemniaczanych...hehe...co prawda jest troche tanszy ale co z tego jak nie mozna odliczyc od niego vatu z faktura...

Opublikowano

Ostatnio kupiłem paliwo niby z ORLENU :P od takiego dilera, paliwko zawsze było super no o troche tańsze. ALe ostatnio kupiłem i wlałem do 330 to jak jechałem z 2gospodarstwa oddalonego od mojego domu o 7km to jechałem 2godziny!!!!1 :angry: :angry: co chwila mi ciągnik gasł :angry: .

Opublikowano

Ja juz od jakis 2 lat nie jezdze na czeronej...za duzy strach ze mnie zlapia, a wtedy moze byc nieprzyjemnie, wiec wole nie ryzykowac i jezdze na normalnej ropie

Opublikowano
Ja kiedyś jezdziłem na czerwonce (byly tego efekty ursus 4514 na polu z agregatem jak zgasł tak już go nie odpaliłem pompa paliwowa do naprawy i nie tylko) a teraz tylko i wyłącznie na ropie.

Cezary4514, a długo jeździłeś swoim 4514 na czerwonej? Jeździłeś na czystaj czerwonej czy coś dolewałeś? Ja swoim 4514 jeździłem na opale prze 3 lata (na zbiornik lałem zawsze ok. 30 litrów czystego ON). Jednak przez to, że miałem kilka akcji z opałem (woda w opale), zrezygnowałem z tego paliwa i teraz tankuje już normalny olej napędowy.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Woda w opale to nie wina oleju a kiepskiego dostawcy.Woda może byc rowniez w ON.łatwo to poznać gdyż paliwo taki czy inne robi sie mętne.

Opublikowano
Woda w opale to nie wina oleju a kiepskiego dostawcy.Woda może byc rowniez w ON.łatwo to poznać gdyż paliwo taki czy inne robi sie mętne.

 

Wiem, że dostawcy..., dlatego dałem sobie spokój, bo szkoda psuć sobie nerwy i walczyć z takimi oszustami <_<.

Opublikowano

ja mam sprawdzonego dostawcę opału biorę od niego już 10 lat i przez tyle lat jeżdzę na opale do ciągników i kombajnu leję czysty opał bez dodatków i nic się nie dzieje. Pompa w zetorze siadła po 6 latach i facet co mi ją naprawiał że jeśli mam dobry opał to lepiej na nim jezdzić niż na słabej ropie. Od dwóch lat kupuję odbarwiony opał jest bezbarwny oczywiście prosto z petrochemi.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Opal niczym się nie rózni od ON.Dla tych co wskazują na uszkodzenia pompy podam pewien przykład. Ktoś zuzywa rocznie ok 2000l do zasilania kombajnu przez 8 lat to ok.16000 tys l.Róznica w cenie przekracza 1 zł co daje ok 18000tys oszczednosci.Zalożmy ze padnie pompa(nie padla) to jak to sie ma do ceny np.silnika po remoncie za ok6-8 tys.Przez te 8 lat daje to 2,5 motoru a tu ktoś się martwi marna pompą ktorta zwraca sie po dwóch tankowaniach.

Opublikowano
ja mam sprawdzonego dostawcę opału biorę od niego już 10 lat i przez tyle lat jeżdzę na opale do ciągników i kombajnu leję czysty opał bez dodatków i nic się nie dzieje. Pompa w zetorze siadła po 6 latach i facet co mi ją naprawiał że jeśli mam dobry opał to lepiej na nim jezdzić niż na słabej ropie. Od dwóch lat kupuję odbarwiony opał jest bezbarwny oczywiście prosto z petrochemi.

 

100% zgodzę się, że lepszy czysty opał niż syfiasta ropa ale nie ma czegoś takiego jak odbarwiony opał prosto z pertochemii... Po pierwsze petrochemia nie odbrawia opału a po drugie właśnie takie odbarwiane świństwa są najbardziej szkodliwe dla silnika...

 

Aby odbarwić olej opałowy, dodaje sie do niego KWAS SIARKOWY (H2SO4), który powoduje strącanie się barwnika, ale ZOSTAJE W PALIWIE. Tak sam H2SO4, jak i produkty "ubocznych" reakcji.

Jak działa H2SO4 na metal, to chyba każde dziecko z podstawówki wie. Co się dzieje z instalacją wtryskową potraktowaną paliwem z H2SO4 też chyba każdy się domyśla.

 

Owszem, aby zobojętnić odczyn takiego "wynalazku" dodaje się sole wapniowe, które następnie się odfiltrowuje, ale NIE USUWA TO WSZYSTKICH AGRESYWNYCH POZOSTAŁOŚCI ODBARWIANIA OPAŁU

Opublikowano
Cezary4514, a długo jeździłeś swoim 4514 na czerwonej? Jeździłeś na czystaj czerwonej czy coś dolewałeś? Ja swoim 4514 jeździłem na opale prze 3 lata (na zbiornik lałem zawsze ok. 30 litrów czystego ON). Jednak przez to, że miałem kilka akcji z opałem (woda w opale), zrezygnowałem z tego paliwa i teraz tankuje już normalny olej napędowy.

 

Witam. Ja swoim 4514 jezdziłem na opale jakieś 4 lata. Potem mięszałem 3/4 baku opał a 1/4 ropa i jezdziłem jakiś rok a potem tylko i wyłącznie na ropie.

Ok kilku lat mam stałego dostawce. Przywoźi mi czysta rope. Kiedyś przywoźił po 2 000 co jakiś czas a teraz 1 000 co jakiś czas.

Opublikowano
Witam. Ja swoim 4514 jezdziłem na opale jakieś 4 lata. Potem mięszałem 3/4 baku opał a 1/4 ropa i jezdziłem jakiś rok a potem tylko i wyłącznie na ropie.

Ok kilku lat mam stałego dostawce. Przywoźi mi czysta rope. Kiedyś przywoźił po 2 000 co jakiś czas a teraz 1 000 co jakiś czas.

 

U mnie jakoś (odpukać) nie widać jakiś niepokojących objawów co do awarii układu paliwowego. A możesz napisać konkretnie co wymieniałeś przy pompie i jaki był koszt naprawy?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zwrot jest tylko do 85l/ha a gdzie reszta ,auto,kombajn uslugi.Nie bądzmy altruistami zgodnie z powiedzeniem 'kto ma miękkie serce ma twarda dupe"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez martinezo
      Witam.
      Zwracam się z pytaniem, jakim środkiem lub olejem konserwujecie swoje maszyny po zakończonym sezonie??
      Wiadomo, że najpierw trzeba maszynę dokładnie umyć, ale jak już wyschnie to stosujecie jakąś powłokę ochronną np. z jakiegoś oleju?? jeśli tak to, proszę o wskazówki jaki środek najlepiej zabezpiecza przed korozją elementy robocze i lakier maszyny (pomijamy olej przepracowany).
      Pozdrawiam użytkowników
    • Przez MFargo
      Ile jest w filtrów od hydrauliki w Massey Ferguson 2 czy 3 i jakie zamawiacie?
    • Przez przemek111447
      Witam.slyszałem ze jest dobrym rozwiazaniem dolanie benzyny do oleju napedowego w ilosci 5l na 70l oleju napedowego.Czy to dobre rozwiazanie i czy ktos to praktykował?A moze macie inne rozwiazania o ktorych nie wiem .....chetnie poczytam o tym i moze cos innego wybiore.Takie rozwiazanie z benzyna chce zastosowac w zetorze 7340 z 2003r i 3 letniej 110km forterze.
    • Przez jgcentrum
      Szanowni Państwo,
      W przypadku zapotrzebowania na wszelkiego rodzaju filtry (m.in. powietrza, oleju, hydrauliczne, przemysłowe) oraz łożyska, uprzejmie proszę o przesyłanie zapytań ofertowych. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb.
      W razie pytań służę pomocą.
      Z wyrazami szacunku,
      [Twoje imię i nazwisko]
      JG Centrum Techniczne
      📞 +48 453 238 260
      📧 kontakt@zaopatrzenieprzemyslu.pl
      🌐 www.zaopatrzenieprzemyslu.pl
      Zapraszam również do zapoznania się z filtrami na naszym sklepie allegro link poniżej:
      https://allegro.pl/uzytkownik/Jgcentrum

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v