Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
niepek

Zetor Proxima wałek 540E

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
niepek    0

Witam orientujecie się cy jest możliwość montażu wałka 540e w zetorze 8441 jaka jest tego cena i czy warto. dzięki pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

jak to nie ma jasne że jest kosztuje tyle co i wałek 1000 obr ale jest warunke albo wałek 750 albo wałek 1000 albo rewers, więc trzeba sie zdecydować co się bardziej przydaje, a raczej więcej pożytku jest z rewersu niż z wąłka eco, a koszt tego to z tego co pamiętam 1200-1500zł chyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

niepek    0

Zgadza się rewers jest opcją przydatną w momencie gdy używasz tura. Ten zetor jest używany do cięższych prac typu zwijanie a w wałku 540E będzie na pewno mniej palił. Jak ojciec kupował ciągnik to stwierdził że nie jest specjalnie potrzebny a teraz zmienił zdanie ale to nie jest zbyt wysoki koszt jeśli kosztuje do 1500 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

ciągników bez rewersu i wałka ECO to nie powinni już robić... ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

bez przesady z tym wałkiem, to troche kicha jest, nie wiem czy na 1000 obr czy na eco540 robili mi bele siana ciągniki lambo r4 105, forterry i inne bestie i ja ich pierdacze wole żeby mi kolo zrobił z 7211 na normalnym wąłku i bele mam za***iście ściśnięte, opieprzyłem kolesia co robił na wałku eco bo robił słabo ściśnięte to się tłumaczył że boi sie bo jak zrobi ciaśniej to zaraz zrywa sprzęgiełko w prasie,

 

Wujas kupił 8441 i na pytanie dlaczego nie wzioł wałka eco odpowiedział po prostu że lubi depnąć w podłoge bo inaczej nie potrafi i że zaraz by zrobił helikopter z rotacyjnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

E tam brednie Ferdek wypisujesz-ja już trzeci sezon beluję na 540E a że przedtem belowałem właśnie 7211 więc mogę powiedzieć że Zetorek na 540 kompletnie nie ma polotu do JD na 540E

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kizo    5

To jest właśnie w tych proximach przewalone bo albo szybka skrzynia albo wałek 1000.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beorn    1

szybka skrzynie chyba mozna laczyc z dwoma predkosciami wom. mnie ciekawi czy mozna wziac rewers i zamowic sobie tylko walek 540E zamiast 540?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    192
Na 100% nie da się wziąć wałka 1000obr/min i szybkiej skrzyni.

 

Raczej da bo z tego co wiem to w starszych typach te z większą prędkością różniły się kałami zębatymi w zwolnicach i przystawce do napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi43    0

Proponuję kupić Zetora Proxime Plus i wszystko pogodzicie bo jest rewers i wałek 540E a wałek to jest bardzo dobra rzecz bo faktycznie mniej pali bo nie trzeba tak gazować a to że bele wychodziły jak flak to raczej dla tego że jak gość włączył wałek 540E i miał jechać przypuśćmy 5 km/h to gość który prasował jechał nagle dużo szybciej bo prasa stała się wydajniejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez krzysztofz14
      Witam
      Posiadam zetora 11441 od dwóch lat.Silnik słabo reagował na pedał gazu poniżej 1500 obr/min ale znalazłem na to sposób.
      Wszystkiemu winna rurka od kolektora wydechowego do ssącego.
      Ten wynalazek powoduje turbodziurę .Przy niskich obrotach w kolektorze wydechowym jest małe ciśnienie by poruszyć turbinę
      dodatkowo obniżone przez wspomnianą rurkę. Ciągnik dymi czarnym dymem i nie wchodzi na obroty.Najlepiej byłoby zaślepić ?ą rurkę ?
    • Przez Kamil1025
      Witam posiadam forterke jak w temacie i mam problem z klimatyzacją. Byłem dzisiaj nabić klime i wszystko ładnie pięknie chłodzi już wyjeżdżam od gościa a tu zaczął piszczeć pasek bo stanęła klimatyzacja. I moje pytanie brzmi czy jest możliwość regeneracji czegoś takiego? Gość mówił że się pewnie zatarla bo była włączona bez gazu i dlatego. A nowa kosztuje około 2k, także nwm co robić a może pasuje od czegoś innego np auta bez większych przeróbek? Z góry dzięki za odp. 
    • Przez robertrolnik27
      Witam, rok temu wymieniałem sprzęgło w zetorze forterra 11441 teraz czuje że się ślizga jaka może byc tego przyczyna? Nie ma tam żadnej regulacji? 
    • Przez kubeix
      Witam, 
      Posiadam Zetora forterre 11441 z 2005 roku, i chciałbym się dowiedzieć co to za urządzenia przy turbine oznaczone 1 i 2 na zdjęciu. 
      A drugie pytanie z której a strony lepiej zaślepić tą rurkę od egr'u, tzn. przy kolektorze wydechowym czy ssawnym. 
      Z góry dzięki za odpowiedź. 


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.