Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
niepek

Zetor Proxima wałek 540E

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
niepek    0

Witam orientujecie się cy jest możliwość montażu wałka 540e w zetorze 8441 jaka jest tego cena i czy warto. dzięki pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

jak to nie ma jasne że jest kosztuje tyle co i wałek 1000 obr ale jest warunke albo wałek 750 albo wałek 1000 albo rewers, więc trzeba sie zdecydować co się bardziej przydaje, a raczej więcej pożytku jest z rewersu niż z wąłka eco, a koszt tego to z tego co pamiętam 1200-1500zł chyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

niepek    0

Zgadza się rewers jest opcją przydatną w momencie gdy używasz tura. Ten zetor jest używany do cięższych prac typu zwijanie a w wałku 540E będzie na pewno mniej palił. Jak ojciec kupował ciągnik to stwierdził że nie jest specjalnie potrzebny a teraz zmienił zdanie ale to nie jest zbyt wysoki koszt jeśli kosztuje do 1500 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

ciągników bez rewersu i wałka ECO to nie powinni już robić... ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

bez przesady z tym wałkiem, to troche kicha jest, nie wiem czy na 1000 obr czy na eco540 robili mi bele siana ciągniki lambo r4 105, forterry i inne bestie i ja ich pierdacze wole żeby mi kolo zrobił z 7211 na normalnym wąłku i bele mam za***iście ściśnięte, opieprzyłem kolesia co robił na wałku eco bo robił słabo ściśnięte to się tłumaczył że boi sie bo jak zrobi ciaśniej to zaraz zrywa sprzęgiełko w prasie,

 

Wujas kupił 8441 i na pytanie dlaczego nie wzioł wałka eco odpowiedział po prostu że lubi depnąć w podłoge bo inaczej nie potrafi i że zaraz by zrobił helikopter z rotacyjnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

E tam brednie Ferdek wypisujesz-ja już trzeci sezon beluję na 540E a że przedtem belowałem właśnie 7211 więc mogę powiedzieć że Zetorek na 540 kompletnie nie ma polotu do JD na 540E

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kizo    5

To jest właśnie w tych proximach przewalone bo albo szybka skrzynia albo wałek 1000.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beorn    1

szybka skrzynie chyba mozna laczyc z dwoma predkosciami wom. mnie ciekawi czy mozna wziac rewers i zamowic sobie tylko walek 540E zamiast 540?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    196
Na 100% nie da się wziąć wałka 1000obr/min i szybkiej skrzyni.

 

Raczej da bo z tego co wiem to w starszych typach te z większą prędkością różniły się kałami zębatymi w zwolnicach i przystawce do napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi43    0

Proponuję kupić Zetora Proxime Plus i wszystko pogodzicie bo jest rewers i wałek 540E a wałek to jest bardzo dobra rzecz bo faktycznie mniej pali bo nie trzeba tak gazować a to że bele wychodziły jak flak to raczej dla tego że jak gość włączył wałek 540E i miał jechać przypuśćmy 5 km/h to gość który prasował jechał nagle dużo szybciej bo prasa stała się wydajniejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Sawa
      Witam, mam zamiar zakupić proxime 100, teraz przede mną dobór wyposażenia, myślalem o klimatyzacji i pełnych obciążnikach na przód. Zasadniczo, co myślicie o dodatkowym oświetleniu? czy warto je dobrać? czy warto kupić obciążniki na tylne koła? co one dają? jaki fotel kupić? kto z Was formumowiczów ma proxime z fotelem mechanicznym i jak on się sprawdza? czy warto dopłacić tysiąc złotych do lepszego? Jak nazywają się typy foteli w proximie? jest opcja na traktor bez regulacji kierownicy? czy warto taki kupić, czy jednak dużo dla komfortu daje kierownica regulowana?
       
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Zapowiada się, że rok 2012 to początek dużych zmian w ofercie ciągników Zetor. W połowie roku mapojawić się nowy model ciągników Forterra z oznaczeniem HSX. Ciągnik będzie wyróżniał się przede wszystkim nową przekładnią z elektrohydraulicznym rewersem. Przekładnia 30/30 będzie miała 5 biegów, dwustopniowy wzmacniacz momentu oraz 2 zakresy. Poza tym dostępna będzie preselekcja wzacniacza momentu, co oznacza, że ciągnik będzie automatycznie zmianiał przełożenia w zależności od obciążenia. Sterowany elektrohydraulicznie WOM będzie można obsługiwać z zewnątrz ciągnika. Poza tym w Forterrach HSX zwiększony zostanie o 100 mm rozstaw osi w porównaniu z dotychczas oferowanymi ciągnikami tej serii. Nowa seria ciągników składać się będzie z 5 modeli o mocy od 90 do 137 KM.
      W 2013 roku Forterra HSX ma być dostępna z czterema prędkościami WOM, amortyzowaną kabiną i zachodzącą na dach szybą przednią, co zwiększy komfort pracy z ładowaczem czołowym. Kolejną nowością, jaką Zetor przygotowuje na rok 2013 jest Forterra HSX HD. W ciągnikach tych rozstaw osi zostanie zwiększony o kolejne 100 mm. Poza tym w ciągniku montowana będzie wydajniejsza hydraulika 80l/min. Forterra HSX HD oferowana będzie z nową, amortyzowaną przednią osią i wielofunkcyjną dźwignią w kabinie, którą zmianiać będzie można m.in. przełożenia. Poza tym konstrukcja najlepiej wyposażonej Forterry będzie przygotowana do zamontowania większego, sześciocylindrowego silnika. Producent nie zdradza więcej szczegółów.
      Wszystkie modele ciągników Zetor Forterra od 2012 r. wyposażone będą w dwa siłowniki wspomagające podnośnik. Zwiększy to udźwig do 6000 kg. Poza tym w podnośniku Bosch z EHR oferowana będzie standardowo funkcja HitchTronic. Po wybraniu tego trybu pracy podnośnik będzie zbierał informację o TUZ i automatycznie regulował parametrami pracy tak, aby głębokość pracy narzędzia nie uległa zmianie [...]
       
       
      Tekst zaczerpnięty z wydania 02.2012 magazynu TopAgrarPolska (str. 180).
       
       
      Hmm.. I co wy na to koledzy?? :rolleyes:
    • Przez PrzemoO
      Czy próbował ktoś z Was reanimować ten zawór ? Uchodzi mi przez niego powietrze .

    • Przez darus74
      Witam. Zamierzam kupić Zetora serii x540 . Interesuje mnie jak użytkować wzmacniacz momentu (półbiegi) dwuzakresowy i trzyzakresowy. Konkretnie chodzi oto czy przełączanie między zakresami musi odbywać się przy konkretnie dużych obrotach (jak to jest np. w ursusach i zetorach ciężkich ) i czy używać wszystkich zakresów można na wolnych obrotach silnika. Zwracam się o poradę zwłaszcza użytkowników tych modeli. Osobiście posiadam ursusa 904 i instrukcja wspomina o utrzymaniu wysokich obrotów w momencie przełączania na inny zakres. Denerwuje mnie to a nie zawsze pasuje mi zwiększać obroty. Jeszcze jedno czy można używać tych półbiegów non stop czy tylko krótkotrwale jak w wyżej wspomnianych ciężkich ursusach.
       
    • Przez sznajdik
      Mam problem ze znalezieniem części do wału napędowego do zetora pękł krzyżak a razem z nim ucho od krzyżaka w tej flanszy przy moście co się skręca z dwóch części i nie idzie znaleźć tej flanszy ma ktoś jakiś namiar bo krzyżak daje radę namierzyć
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.