Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
NOWY
Adik_ziel    3

Zastanawiam się nad takim zestawem

 

[775] Procesor Intel Pentium Dual Core E2220 2.4GH 1MB BOX

[iNT][775] Płyta GigaByte GA-P35-DS3L

[PCIE] Karta GeForce 8800GT TwinTech 512MB XT HeatPipe (630/1900MHz)

Pamięć DDR2 2x1GB PC5300 667MHz Kingston KVR667D2N5K2/2G

[sATA2]Dysk Seagate Barracuda 7200.10 250GB 16MB ST3250410AS

Nagrywarka DVDR Samsung SH-S203B OEM Ivory SATA

Zasilacz ModeCom MC-400 ATX2.0 400W

 

Może powiecie ile może kosztować taki zestaw i czy w miarę dobry jak na te czasy. Oczywiście do tego jeszcze obudowa i monitor.

 

I jeszcze jeden zestaw

 

 

[775] Procesor Intel Core 2 Duo E8400 3GHz 6MB BOX

[iNT][775] Płyta GigaByte GA-P35-DS3L

[PCIE] Karta GeForce 8800GT TwinTech 512MB XT HeatPipe (630/1900MHz)

2 x Pamięć DDR2 2x1GB PC5300 667MHz Kingston KVR667D2N5K2/2G

[sATA2]Dysk Seagate Barracuda 7200.10 250GB 16MB ST3250410AS

Nagrywarka DVDR Samsung SH-S203B OEM Ivory SATA

Zasilacz Chieftec CFT-560A-12S 560W

 

I ile ten może kosztować na pewno więcej niz ten powyżej bo części są chyba lepsze

 

 

I czy taki monitor jest dobry Monitor LCD 19" Samsung SyncMaster 931BW Wide

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Pentiuma Dual Core nie bierz bo dużo prądu bierze, przez co mocno się grzeje :)

Jak już to Intel Core 2 Duo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Ale pewnie jest droższy od Dual wiesz ile kosztuje ten Intel Core 2 Duo.

 

A i co sądzisz o ty zestawach mogą być ? i może się orjętujesz ile mogą kosztować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celeronik    4
Pentiuma Dual Core nie bierz bo dużo prądu bierze, przez co mocno się grzeje :)

Jak już to Intel Core 2 Duo :)

 

Że co? Pentium Dual Core to to samo co Intel Core 2 Duo, tylko mniejsza ilosc cache, u mnie w idlu PDC E2160 1.8GHz@3.1GHz ma 32stopnie, więc na standardowych ustawieniach będzie jeszcze chłodniejszy. Podaj kwote jaką chcesz przeznaczyć, bo oba powyższe zestawy są cienkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celeronik    4

1700 na samą bude, czy razem z monitorem? Jak sama buda to ten zestaw:

 

PROCESOR CORE 2 DUO E7200 2.53GHz LGA775 BOX

FOXCONN P35A-S Intel P35 Socket 775

PATRIOT DDR2 2048MB PC800 DUAL 2 x 1024 CL4 EP LLK

HDD SAMSUNG 320GB HD322HJ 7200 SATAII 16MB lub WD Caviar 320GB 7200 16MB WD3200AAKS

GALAXY GeForce 8800GT 512MB DDR3/256b TV/DVI/HDMI PCI-E Cool Master Heatpipe (1,0 ns) ( 600/1800)

NAGRYWARKA Pioneed 215D lub ASUS DRW-2014L

ZASILACZ Corsair VX 450W

OBUDOWA CoolerMaster - ELITE 331

 

Szukasz na www.skapiec.pl/www.ceneo.pl najniższych cen i składasz zamówienie w najbardziej opłacalnym sklepie.

 

I tyle na ten temat:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    567

komputronik jest kosmicznie drogi ale maja dobra oferte do przejrzenia,

ja osobiscie kupuje w prolinie albo w arest, takie 2 wroclawskie firmy, czesto ceny maja niezle niskie w porownaniu do konkurencji,

 

po mojemu to te zestawy sa odjechane, no ale ja zboczony jestem bo uzywam 3,5 letniego lapka :) a w blaszaku mam amd opterona 146 podjechanego na 2700MHz, ale z racji tego ze nie gram to te sprzety i tak sa dla mnie bardzo wypasione

 

pozdrawiam

YacentY

 

ps. w robocie mam core 2 duo, jakis 2 i cos GHz i 2gb ramu i komp chwilami mnie tak wkurza ze ja cie .... no ale coz kaza nam uzywac takich narzedzi ze tak wpierniczaja zasoby ze glowa mala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Szczerze to ja też nie gram w żadne gry które potrzebują aż takiego kompa już gry mnie nie nie ciągną, ale chce już kompa mieć lepszego żeby starczył na długo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sneak    0

Witam,

Skoro nie grasz w gry to komp starczy ci na naprawdę długo. Zagrasz w każdą grę jaka byla wydana średnio w tym czasie co został zbudowany twoj komp. I praktycznie się tylko to zmienia, reszta jest niezmienna. Ja mam 8latka:

 

PIII 1,1Ghz Tualatin

płyta ECS P6IEAT

512 SD-RAM 133Mhz

320+80 GB

Radek 9550 256MB

LG DVD H55N

Zasilacz Coodegen 300W

LG flatron ez t710PH

Windows MX-RGB , ew linuksa można też postawić. i komp śmiga jak złoto :D

VIŚCIE mówimy NIEE :D

 

Nie podam ci konkretnych podzespołów bo musiałbym się rozejrzeć, ale doradzę, nie kupuj najnowszego sprzętu, podzespoły do kompa kupuj a allegro. Ale z pewnych aukcji a nie "nie wiem nie sprawdzane, nie znam się" na 100% złom.

Proca, ram, grafę ściągałem z netu.

Dysk bierz jak największy teraz 500Gb to koszt ok 250zł ja dałem tyle za 320. Nagrywarka LG ok 100zł. (jeśli Pionier lub Asus są niewiele droższe to polecam je ) Z ramem ostrożnie wystarczy tańsza i mniejsza kość 1-2GB w zależności od ceny za gigabajt.

Płyta główna, niech obsługuje ddr2 , teraz ta pamięc jest najtansza,.

Płyty głównej szukaj z wejściami: AGP, ATA, PCI-E. Nie patrz na te z najwyższej półki. Przejrzyj dobrze ofrerty allegro. Teraz jest zastój więc mozna coś tanio wyrwać :D

Monitor możesz kupić używany CRT, jakiś LG ew inny flatron no i z normami ISO (chodzi o emisje promieniowania) W różnych komisach 17 calówki do 100-120zł Podłączą pokażą, obejrzysz lepiej jak w sklepie. Po monitor lepiej się udać do większego miasta.

Karta graficzna do 100zł możesz coś lepszego nieco od mojego radka poszukać.

Do 1000zł się wyrobisz sądzę spokojnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DANIEL    1
Szczerze to ja też nie gram w żadne gry które potrzebują aż takiego kompa już gry mnie nie nie ciągną, ale chce już kompa mieć lepszego żeby starczył na długo

 

Napisz nam najpierw jaki masz obecnie komputer, oraz co zamierzasz robić na nowym komputerze bo np nie ma sensu kupować 8800 GT i wtapiać w niego tyle siana po to aby przeglądać neta lub pisać w wordzie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
za około 1500

 

[775] Procesor Intel Core 2 Duo E7200 2.53GHz 3MB BOX - 327

[iNT][775] Płyta GigaByte GA-P35-DS3L ? 208

[PCIE] Karta Radeon HD4850 GigaByte 512MB GV-R485-512H-B - 499

Pamięć DDR2 2GB PC6400 800MHz OCZ CL5 OCZ2SI8002G - 110

[sATA2] Dysk Samsung 320GB F1 7200 16MB HD322HJ - 139

Nagrywarka DVDR Samsung SH-S203P OEM Black SATA - 70

Zasilacz ModeCom MC-500ATX 2.0 500W - 200

 

Razem - 1553

 

E7200 w procesie 45nm i najnowsze dziecko ATI - HD4850 dadzą razem naprawdę sporą wydajność. Nie robiliśmy podziału na zestaw do podkręcania i bez podkręcania - nie było tu sensu, nie wprowadzilibyśmy żadnych zmian. Zestaw ten można zarówno pozostawić na fabrycznych ustawieniach i cieszyć się dobrą wydajnością, jak i podkręcić procesor bez problemu.

Ceny mogą się różnić. Podane zestawy z jednego z forum.

 

 

 

Monitor LCD 19" Samsung SyncMaster 931BW Wide - 592

Wszechstronny monitor, za te pieniądze oferuje nam dobrą jakość obrazu. Nadaje się zarówno do filmów, pracy biurowej, jak i gier. Najtańszy monitor którym warto się poważnie interesować.

 

Monitor LCD 19" BenQ G900 ? 615 (?)

Coś dla tych, którzy nie chcą mieć panoramy - za cenę podobną do 931BW, ale z nieco gorszymi parametrami. Warto dodać, że praktycznie wszystkie nowe gry obsługują rozdzielczości panoramiczne.

Sklep www.apollo.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Nadeszły pewne zmiany moja mama się napaliła na laptopa ja zbyt nie jestem przekonany do laptopów. Jak myślicie co lepsze >.>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidMalw    1

Laptopa wiadomo,że możesz wszędzie ze sobą wziąć.I zależy jakiego masz neta.Jeśli iPlusa to możesz z nim sobie (chyba) chodzić gdzie zechcesz...Bo jeśli Neostradę to będziesz praktycznie tylko w jednym miejscu mógł z nim być.

Nie wiem jak jest z chłodzeniem w laptopie-chodzi o różnice między ilością wolnego miejsca w laptopie(mała skrzynka),a w komputerze(duża "buda").W kompie masz więcej wolnego miejsca,a w laptopie nie...

Mi się bardziej widzi komputer.Ale to TYLKO moje zdanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Powiem tak, miałem okazję testować przez kilka dni laptopa, wrażenia super, nie był on najwyższych lotów, ale zawsze. Tak jak pisze @DawidMalw zalezy jakiego masz neta. Ja bym brał jakiegoś porządnego laptopa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

No wlasnie-padl mi komputer z rana-ze starosci chyba :lol:-i teraz tak-musze cos jutro kupic-szukam chyba raczej czegos przenosnego ok.1500 zl-wpadla mi w oko oferta -ibm r61i z Neonetu-moglibyscie rzucic okiem coby sprawdzic czy to cos jest warte ?-a moze ktos zna cos lepszego w podobnej cenie ?-z tym iż raczej już jutro dokonam zakupu a wiec w gre wchodza raczej rzeczywiste sklepy media,euro,vobis (w bialymstoku bo tam się jutro wybieram)pozdrawiam i z gory dziekuje za podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

No i po krzyku-IBM-a nie było więc kupiłem HP 550-ciut droższy-ale chyba też ok-w każdym bądź razie działa-a to już coś :P-zresztą chyba nie ma sensu kupowanie jakiegoś full wypasu bo za tydzień i tak będzie już przestarzały-muszę przyznać że mego Athlona 2500+ rozwala wydajnością-ale start Visty to katastrofa -ok 1 min :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuczek015    2

Ja też posiadam lapka Toshiba Satellite już od roku od przeglądania internetu i pracy z obsługa gospodarstwa w zupełności wystarcz , wygoda jak najbardziej -- można zabrać zawsze ze sobą i zajmóje mało miejsca .

A jak Tobie nie zależy na grach to można szczerze polecić coś przenośnego .

 

ps. oczywiście dobra firma bo później mniej kłopotów, a do visty można się przyzwyczaić :P :P :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Żeby Vista chodziła tak jak powinna to powinno być 4GB pamięci. JA będę kupował tera w październiku, ale PC.

 

Laptop jest za drogi, a tylko maxymalnie 2tyś mam., a żeby mieć laptopa o podobnych parametrach jak chce kompa to z 3-3,5tyś bym musiał dać.

 

Na bank będę brać taki

 

Intel Core 2 Duo E7300, 2.66GHz, 1066FSB, 3MB Cache, LGA775, 45nm,

BOX

 

ASUS P5K SE/EPU, P35/ICH9, DualDDR2-1066, SATA2, GBLAN, ATX

 

Corsair DOMINATOR 2x1024MB 1066MHZ DDR2 non-ECC, CL5 DIMM,

EPP, DHX Technology

 

Dysk Seagate Barracuda 7200.11; 500GB, Serial

ATA/300,7200RPM,32MBcache,NCQ,RoHS

 

Obudowa komputerowa B5, Midi Tower, zasilacz 400W, USB 2.0 (czarna)

 

ZOTAC GF 9600GSO, 384MB DDR3 (192bit), HDTV/2XDualDVI, PCI-E,

BOX

 

LG SuperMulti SATA DVD+/-R22x,DVD+RW8x,DVD+R DL

16x,SecurDisc,LS,bulk (k.czarny)

 

Microsoft OEM Windows XP Home Edition Polish SP3, 1pk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nitram92    1

Bez przesady z tymi 4 gb ramu;] Ostatnio wymienialiśy cały sprzęt komputerowy i razem z braciszkiem kupiliśmy laptopy ściślej to die Toshiby Satellite A 300 15b i 14 (wyglądają identycznie, tylko flakami sie różnią) Brasiszek ma 2gb ramu anthlon dwurdzeniowy 1,86 i radeona hd 3470 Po zainstalowaniu Sp1 do Visty startuje tak samo jak XP U brachola zuzycie pamięci na samym systemie wykazuje 30 proc. U mnie (Core 2 Duo 2,4 Ghz 3gb ramu i Radek Hd3650) zejde do 23proc. Po Sp 1 i wyłączeniu niepotrzebnych procesów załaduje viste szybciej niz Pc o podobnych parametrach xp . Tak btw Polecam Ci Toshibe;) Świetny sprzęt...no i ten wygląd;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spojler    1

Wejdz na www.pclab.pl, tam w znajdziesz temat w którym opisane są zestawy w różnych przedzialach cenowych.

 

Nie polecam kupować w komputroniku. www.esc.pl - ceny hurtowe, bardzo dobra obsługa- jak nie potrafisz złożyc kompa to wystarczy dopisac w zamowieniu odpowiednią notkę.

 

 

do tego zestawu co podałeś. Rozumiem że chcesz go zasilać tym zasilaczem "nolnejm" wbudowanym w obudowie - nigdy!!! Do takiego sprzetu potrzebna jest moc! no chyba ze chcesz sie wkurzac bo ci sie komp bedzie resetował co chwila, a po dluższym czasie, spali ci płytę głowna, bo okaże się że nie ma bezpiecznika, na wypadek awarii :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    0

2giga ramu i vista dobrze chodzi..przesadziles z tymi4 giga...

a najbardzije mnie smiesza ludzie ktorzy kupuja nowe kompy i wtykaja po 4-6giga ramu i instaluuja xp profesionala :P

profesional uzywa max 3,5giga ramu, tak jest zaprogramowany i wiecej nie wezmie, a reszta odpoczywa bezuzytecznie..haha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spojler    1

Mnie tez rozsmiesza jak ktos wsadza q6600 i 8500gt i, według sprzedawcy z allegro, jest to "mega komputer do mega gier". Naciągacze :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kris14
      Mam problem z moim komunikatorem GG (wersja 7.1 build 6).
      Nie mogę wyszukiwać nowych znajmowych w opcji szukaj.
      Wpisując daną miejscowość (np. Poznań) wyświetla mi się że nie ma osób spełniających podane kryteria- co może być? Czy robię coś nie tak?
       
      PS: Żeby nie było to status mam ustawiony na dostępny.
      Proszę o pomoc .
       
      pozdro kris14
    • Przez ursus-moc
      Kiedy bedzie dzialac agrofoto na android
    • Przez samczyk1991
      Witam
      Już po raz (kto by to zliczył) potrzebuje waszej porady.
      Chciałbym kupić sobie jedno z 2 urządzeń wymienionych w tytule tematu. Potrzebuje go wyłącznie do internetu i filmów.
      Bardzo często podróżuje PKS'em na Warmię, trasa sobie liczy ponad 300km i zajmuje ok 5 godzin jazdy. Codziennie na dojazd do pracy poświęcam 40-50min w jedną stronę. Także potrzebuje urządzenie, które zapewni mi rozrywkę w wolnych chwilach. I teraz co wybrać ?
       
      Jak poprzednio pomagaliście mi w wyborze laptopa ( przy okazji dziękuje wszystkim za porady) to coś tam o nich wiedziałem, a w przypadku tabletów to nic dosłownie nic nie wiem. Nie wiem czym się kierować podczas zakupu, w jaką półkę cenową uderzyć żeby coś sensownego znaleźć ?
       
      Raczej jestem za tabletem bo wydaje mi się, że to lepsza i tańsza opcja i teraz proszę o pomoc w zakupie i o cenne wskazówki, i jakieś linki do przykładowych produktów np. na allegro żebym mógł obczaić towar
    • Przez Piotruniu25
      Jak wyłączyć pilotażową wersje windows bo to zaczyna mnie wkurzać?
    • Przez Hanter150
      Niedawno zastanawiałem sie czy założyć stronę internetową swojego gospodarstwa. Ma ktoś założoną taką stronę??? Znacie jakieś adresy takich stron??? Jeżeli tak proszę o linki. Jak myślicie to dobry pomysł???
×