Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Stonek

Proxima

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
beorn    1

a ja mam takie pytanko- czy teraz w proximie mozna miec rewers i jednoczesnie dwie predkosci wom??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bartez1221    0
ja mam proxime 8441 i intercoolera nie ma a z tą chłodnicą oleju to nie wiem ale sie dowiem :)

 

jak bedziesz mógł to sie dowiedz :)

a jak Ci sie proximka sprawuje?? są jakieś większe awarie?? i ile ma mtg?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz190    0

i nikt nic nie wie o tej chłodnicy ;)

ja na nią nie narzekam ponieważ sprawuję się bardzo dobrze i 470 mtg ma dopiero zrobione :)

chodzi bez najmniejszych awarii oby tak dalej było :)

a teraz będe miał przegląd na 500 mtg to się zapytam kolesia o tą chłodnice :)

bardzo polecam ten ciągniczek :)

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stonek    1

już się dowiedziałem bo go zakupiłem ma chłodnice oleju, olej jest chłodzony przez chłodnice silnika od której jest odprowadzony dodatkowy przewód który idzie do filtra oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody3320    6

a ile moze kosztowac nowa proxima 7441 i 8441??? i czy do modelu 7441 mozna zamowic szersze opony: z przodu 13,6 i z tylu 18,4???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Heh @przemek321 chyba sie pomyl;iles 8441 kosztuje 110 tys a 7441 102 tys:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorus7441    1
i nikt nic nie wie o tej chłodnicy ;)

ja na nią nie narzekam ponieważ sprawuję się bardzo dobrze i 470 mtg ma dopiero zrobione :)

chodzi bez najmniejszych awarii oby tak dalej było :)

a teraz będe miał przegląd na 500 mtg to się zapytam kolesia o tą chłodnice :)

bardzo polecam ten ciągniczek :)

pozdro

ja mam juz 580mth i zadnej awari równiez polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

Ja za swoja półtora roku temu zapłaciłem 106 tyś na szerokich oponkach przednich i obciążnikach kół tylnych a poza tym wyposażenie to standard


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek99    27
7441 kosztuje 109 tys

8441 kosztuje 114 tys ceny w standardzie a opony do wyboru ale trzeba za nie dopłacic.

109 tys to kosztuje moze z pelnym wyposarzeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stonek    1

6441-95tyś

7441-105tyś

8441-115tyś tyle kosztowały wersje podstawowe jak ja kupowałem

jaki plug doradzilibyście do tego ciągnika ziemie lekkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel11    13

Ja mam Proxime 8441 juz rok i sie ładnie sprawuje ;)


ZETOR FORTERRA 115 z ładowaczem czołowym
ZETOR PROXIMA 8441

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0
Heh @przemek321 chyba sie pomyl;iles 8441 kosztuje 110 tys a 7441 102 tys:)

 

Wlasnie nie. Cena katalogowa 8441 to 114 tys. no a jesli ci sie uda wynegocjowac no to twoj fart. Co prawda ta cena juz zeszla do 110 no ale po wejsciu nowej proximy cena katalogowa tyle wlasnie wynosila ;)


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

no właśnie ktoś tu jeszcze podawał cennik starego modelu a nowy 5 tyś droższy,a co do negocjacji to na każdym ciągniku można 10 kafli urwać tylko z tego co rozmawiam z ludzmi co pokupili ostatnio nowe ciągniki to zapłacili cene prducenta, na pytanie daczego takei a nie inne wyposarzenie czy tur czy model maszyny czy ciągnika odpowiadają że dieler taki polecał podał symbole i tyle, szkoda że nie każdy zagląda na AF żeby się doinformować ;) a wielu zagląda do pierwszego dielera który jest najbliżej i tam kupuje co mają tzn co polecają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel11    13

wie ktos po ile jest siedzenie grammer do Zetora Proximy


ZETOR FORTERRA 115 z ładowaczem czołowym
ZETOR PROXIMA 8441

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

Grammer MAXIMO - 1690

Grammer pneumatyczny - 2690


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Sawa
      Witam, mam zamiar zakupić proxime 100, teraz przede mną dobór wyposażenia, myślalem o klimatyzacji i pełnych obciążnikach na przód. Zasadniczo, co myślicie o dodatkowym oświetleniu? czy warto je dobrać? czy warto kupić obciążniki na tylne koła? co one dają? jaki fotel kupić? kto z Was formumowiczów ma proxime z fotelem mechanicznym i jak on się sprawdza? czy warto dopłacić tysiąc złotych do lepszego? Jak nazywają się typy foteli w proximie? jest opcja na traktor bez regulacji kierownicy? czy warto taki kupić, czy jednak dużo dla komfortu daje kierownica regulowana?
       
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Zapowiada się, że rok 2012 to początek dużych zmian w ofercie ciągników Zetor. W połowie roku mapojawić się nowy model ciągników Forterra z oznaczeniem HSX. Ciągnik będzie wyróżniał się przede wszystkim nową przekładnią z elektrohydraulicznym rewersem. Przekładnia 30/30 będzie miała 5 biegów, dwustopniowy wzmacniacz momentu oraz 2 zakresy. Poza tym dostępna będzie preselekcja wzacniacza momentu, co oznacza, że ciągnik będzie automatycznie zmianiał przełożenia w zależności od obciążenia. Sterowany elektrohydraulicznie WOM będzie można obsługiwać z zewnątrz ciągnika. Poza tym w Forterrach HSX zwiększony zostanie o 100 mm rozstaw osi w porównaniu z dotychczas oferowanymi ciągnikami tej serii. Nowa seria ciągników składać się będzie z 5 modeli o mocy od 90 do 137 KM.
      W 2013 roku Forterra HSX ma być dostępna z czterema prędkościami WOM, amortyzowaną kabiną i zachodzącą na dach szybą przednią, co zwiększy komfort pracy z ładowaczem czołowym. Kolejną nowością, jaką Zetor przygotowuje na rok 2013 jest Forterra HSX HD. W ciągnikach tych rozstaw osi zostanie zwiększony o kolejne 100 mm. Poza tym w ciągniku montowana będzie wydajniejsza hydraulika 80l/min. Forterra HSX HD oferowana będzie z nową, amortyzowaną przednią osią i wielofunkcyjną dźwignią w kabinie, którą zmianiać będzie można m.in. przełożenia. Poza tym konstrukcja najlepiej wyposażonej Forterry będzie przygotowana do zamontowania większego, sześciocylindrowego silnika. Producent nie zdradza więcej szczegółów.
      Wszystkie modele ciągników Zetor Forterra od 2012 r. wyposażone będą w dwa siłowniki wspomagające podnośnik. Zwiększy to udźwig do 6000 kg. Poza tym w podnośniku Bosch z EHR oferowana będzie standardowo funkcja HitchTronic. Po wybraniu tego trybu pracy podnośnik będzie zbierał informację o TUZ i automatycznie regulował parametrami pracy tak, aby głębokość pracy narzędzia nie uległa zmianie [...]
       
       
      Tekst zaczerpnięty z wydania 02.2012 magazynu TopAgrarPolska (str. 180).
       
       
      Hmm.. I co wy na to koledzy?? :rolleyes:
    • Przez PrzemoO
      Czy próbował ktoś z Was reanimować ten zawór ? Uchodzi mi przez niego powietrze .

    • Przez darus74
      Witam. Zamierzam kupić Zetora serii x540 . Interesuje mnie jak użytkować wzmacniacz momentu (półbiegi) dwuzakresowy i trzyzakresowy. Konkretnie chodzi oto czy przełączanie między zakresami musi odbywać się przy konkretnie dużych obrotach (jak to jest np. w ursusach i zetorach ciężkich ) i czy używać wszystkich zakresów można na wolnych obrotach silnika. Zwracam się o poradę zwłaszcza użytkowników tych modeli. Osobiście posiadam ursusa 904 i instrukcja wspomina o utrzymaniu wysokich obrotów w momencie przełączania na inny zakres. Denerwuje mnie to a nie zawsze pasuje mi zwiększać obroty. Jeszcze jedno czy można używać tych półbiegów non stop czy tylko krótkotrwale jak w wyżej wspomnianych ciężkich ursusach.
       
    • Przez sznajdik
      Mam problem ze znalezieniem części do wału napędowego do zetora pękł krzyżak a razem z nim ucho od krzyżaka w tej flanszy przy moście co się skręca z dwóch części i nie idzie znaleźć tej flanszy ma ktoś jakiś namiar bo krzyżak daje radę namierzyć
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.