Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nowych felg niekupowałem. Jutro sprawdze czy to coś da. Dla mnie to też jest bardzo dziwne że nic tam nierobiłem,a kołem ani prawym, ani lewym nieda się okręcić.

 

P.S

niemam też ręcznego chamulca

Opublikowano

Najpawdopodobniej, tak jak piszą koledzy muszą trzymac hamulce, jeżeli zawiniłby układ przeniesienia napędu, to kołem można by ruszyć chociaż kilka cm, (zawsze gdzieś pozostałby luz)

Opublikowano

podczas podnoszenia do góry traktorka luzy jakie mogły być na zwojnicy spowodowały zablokowanie mechanizmu różnicowego spoko będzie jak złożysz i opuścisz popchniesz do przodu i wszystko będzie grac sprawdź jeszcze czy tylne koła maja luz na nakrętce łożysk bo jak ci sie odkręci to zgubisz koło gwint do poprawy i morze wyszczerbić zęby <_<<_<:spoko będzie bez nerwów tylko sprawdź luzy!!!!!!!!!!!!!!!!jak sa to kup podkładkę w kształcie słoneczka i zmień mi sie odkręciło 2 raz kupa problemów jak sie odkręci ho ho ale sie rozpisałem sory za błędy jeśli hamulce nie trzymają ale wydaje mi sie ze nie powinny

Opublikowano

Te siniki w C4011 były modernizowane poprzez zwiększanie w każdym kolejnym dawki paliwa.

C4011 jako podstawowy silnik miał 42KM, po jego modernizacji powstał 45 konny silnik a model ten ten uzyskał nazwę C355 który po kolejnym ulepszeniu stał się C 360 z 52 konnym silnikiem

Opublikowano
Te siniki w C4011 były modernizowane poprzez zwiększanie w każdym kolejnym dawki paliwa.

C4011 jako podstawowy silnik miał 42KM, po jego modernizacji powstał 45 konny silnik a model ten ten uzyskał nazwę C355 który po kolejnym ulepszeniu stał się C 360 z 52 konnym silnikiem

 

czyli silniki ( parametry te same?) tylko dawka paliwa inna?

Opublikowano
Te siniki w C4011 były modernizowane poprzez zwiększanie w każdym kolejnym dawki paliwa.

C4011 jako podstawowy silnik miał 42KM, po jego modernizacji powstał 45 konny silnik a model ten ten uzyskał nazwę C355 który po kolejnym ulepszeniu stał się C 360 z 52 konnym silnikiem

Jak kiedyś czytałem że w 355 i 360 wprowadzono inny rozrząd co spowodowało zwiększeniem mocy ciągnika

Opublikowano

Silnik w C4011 różni się od silnika w C360 mocowaniem koła zamachowego w C360 na 6 śrub w C4011 na 3 śruby. I różnica mocy wynika właśnie z zmniejszonej dawki paliwa. Pojemnosc silnikow ta sama.

Opublikowano
Jak kiedyś czytałem że w 355 i 360 wprowadzono inny rozrząd co spowodowało zwiększeniem mocy ciągnika

Skoro tak twierdzisz to rozbiesz C355 i C360 i zobaczysz ze to samo

Opublikowano

Dziękuje wszystkim panom za rady :D dzisiaj już wyjechałem, były małe problemu bo najpierw niemogłem ruszyć, ale po chwili było okej, teraz już jest bezproblemu, koła chodzą tak jak powinły i nic się nieblokuje, teraz to tylko maska i kosiarka i na łąke :lol: :D

Zaraz wrzuce do galeri zdjęcia z pierwszej przejażki :D

 

 

Wszystko jest okej, proszę moderatorów o zamknięcie tematu

Opublikowano
no to ale jak np. założysz pompe paliwową od C-360 i wtryski lub zwiększysz dawke paliwa na pompie to masz tą samą moc???

 

no dobra dobra a ciekawe jak ta moc była mierzona ( w tamtych latach)

Opublikowano

Przecież skoro C4011 ma 42 km a C355 ma 45 km to jest trochę różnicy mocy miedzy C360 52 km i była by ta różnica odczuwalna ja miałem u pompiarza troszkę zwiększona dawkę na pompie i różnica jest odczuwalna w mocy i lepiej pali jeszcze :D mniej kucyków to juz napewo by było odczuwalne i sam mam silnik od czyba zetora 4011 czy czegos takiego posiada odpreznik bardzo przydatny i mocy ma ze ho ho ale koło zamachowe jest montowane na 6 srub i wał jest identyczny jak w C360 i sam niewiem od czego jest ten silinik :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v