Skocz do zawartości

Ares 656 RZ przełączenie zółw/zając


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam taki problem... mianowicie... juz od pewnego czasu działo sie takie cos ze po kilku probach dopiero przycisniecia klawisza przelaczał sie na zołwia... teraz ostatnio udało sie go przełaczyc na zołwia ale nie da sie wrocic na zająca :/ i problem jest taki... co moze byc przyczyną? gdzie szukac? w lewarku zauwazylem ze jest płytka... mozliwe ze ktoras ze sciezek? czy moze jakis elektro zawor? a jesli tak to gdzie sie znajduje?? :(  Prosze o pomoc. POZDRAWIAM

Opublikowano

elektrozawór od żółw zając znajduje się po prawej stronie za tylnym kołem ciągnika ( pod schodami ) to jest ostatni na dole - spr żarówką czy prąd dochodzi


Witam, mam taki problem z aresem 656 z 2004 roku, jak przełaczam półbiegi 1/2/3/4 to na 1/2 przyspiesza a na 3 pólbiegu zwalnia a na 4 znowu przyspiesza, związku z tym moje pytanie jak sprawdzić ciśnienie na rozdzielaczu i gdzie muszę się podpiąć i jakie powinno być ciśnienie na każdym z nich  . Cewki i elektryka powinny być dobre

Opublikowano

próbnikiem spr zwykłym takim na pikanie czy prad przechodzi w cewce  wtedy wiesz czy cewka jest dobra ,ale moze być zaciety czpin w cewce i nie może go przyciagnać 

mało kto ci powie sam widze z moim problemem ale coraz więcej wiem:) ciśnienie już wiem jakie musi być na rozdzielaczu i jak sprawdzić:) aczkolwiek jeszcze nie rozwiązałem mojego problemu, sam tez muszę spr te cewki czy nie są zapieczone ale od półbiegów


poza tym mogę ci dać schemat  gdzie od czego jest jaka cewka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v