Skocz do zawartości

Przemek00

Members
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Przemek00

  • Urodziny 06/03/1999

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1758 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Przemek00

  1. U mnie w 914 rozkręcał się na skrzyni, a u sąsiada w pronarze pękła skrzynia pośrednia mimo odciągów. Kuzyn kiedyś połamał c330 na skrzyni, to zrobił ramę z 2 profili od tyłu do wspornika, a tura ma na grubych siłownikach. Zobaczyłem że wolmet ma odciągi do zwolnic, a u mnie do wsporników odciągów tuza, wiec wolmet lepiej to zrobili. Zrobisz jak uważasz ja tylko daje pomysł, bo nowa obudowa mostu ponad 7 tyś.
  2. Nic nie zaszkodzi spróbować to pospawać i ewentualnie pokryć to klejem. U mnie kiedyś w c360 puścił klejony blok, to znajomy zaspawał i pokrył to klejem i od 3 lat jest całkowicie sucho, a ciągnik jeździ na płynie. Nie wiem też jakiego masz tura, ale dla wzmocnienia konstrukcji zrobiłbym ramę od tylnego mostu/zaczepu do przedniego wspornika (dodatkowo mocowanie do skrzyni biegów), ponieważ odciągi które są przy turach nie zapobiegają połamaniu ciągnika. Może twój tur ma lepiej przemyślanie odciągi, ale u mnie to porażka. Na zdjęciu widać jak ktoś dorobił mocowanie do skrzyni, a rama to chyba z profila jest z tego co widać
  3. Ja mam w oryginalnym miejscu, nad skrzynka bezpieczników. Nie jest to może najlepsze miejsce, ale przy odpowiednim ustawieniu fotela nie dotykam kolanem do ładowarki. Możesz dać wyżej i bardziej w lewo i będzie lepiej jak oryginalnie. Jeśli jesteś praworęczny to prawy boczek lub jakoś na błotniku, kabel zasilający dać pod wykładzinę i jakiś uchwyt na telefon.
  4. Brakuje mocy czy przyczepności? Jak przyczepności, to można pomyśleć nad obciążnikami. Kilka wiosek dalej w 4514 ktoś założył obciążniki od c360.
  5. Kontrolka nr 4 Kontrolka nr 15 Starsze ciągniki c385, c385a, 1201 i 1204 mogą jej nie posiadać.
  6. Około 11-12 bar, poniżej 8bar powinna zapalić się kontrolka od zaniku ciśnienia.
  7. Siewniki s043 i s056 to niemal identyczne konstrukcje, jedyna różnica to większa skrzynia i kilka redlic więcej. Najważniejsze, że skrzynia przekładniowa i rozstaw redlic jest identyczny (s043 10,8cm). Jedyna różnica w tabeli wysiewu to będzie ilość obrotów koła do próby kręconej w s043 19 obrotów, a w s056 ~17,9 (sugeruję się tabelą od skrzyni olejowej, ale to zależy od rozmiaru ogumienia) Tutaj tabela od siewnika Amazone D8, która jednocześnie pasuje do siewnika o szerokości 2m, 3m jak i 6m. Nawet jeśli byś zdobył oryginalną tabele od s056 to i tak ja na twoim miejscu zrobiłbym próbę kręconą.
  8. Z tego co widzę na zdjęciach, to płozy nadają się na złom. Płoza jest już wyrobiona i nie daje rady utrzymać pługa i cię ściąga na zaorane. Dodatkowo nie podobają mi się dłuta według mnie za założone odwrotnie, czyli dłuto lewe na lemiesz prawy. Jeżeli brakuje regulacji do pierwszej skiby to musisz zwiększyć rozstaw kół.
  9. Z tyłu ciągnika do womu idą 2 metalowe rurki, jedna od załączania, a druga od hamowania wom. Musisz podłączyć się pod jedną z tych rurek.
  10. Grubsza część tłoka od strony rozrusznika. Dłuższa stopa korbowodu od strony pompy wtryskowej, czyli tam gdzie cieńsza część tłoka.
  11. Mam nadzieję, że to ci pomoże. Ogólnie to kiedyś już wymieniałem oringi w 1614 i sens tej pracy zostawię dla siebie.
  12. @bergman31 pomyłka miało być 16.9r34 @KamilHitman1994 Opony standard (18.4r34), silnik 2200 obr/min Skrzynia 25 (standardowa) wzmacniacz wył (zając) / wł (żółw) 1 I 2,45 / 1,83 km/h 2 I 3,87 / 2,89 km/h 3 I 6,14 / 4,59 km/h 4 I 8,74 / 6,57 km/h 1 II 7,15 / 5,35 km/h 2 II 11,28 / 8,43 km/h 3 II 17,91 / 13,42 km/h 4 II 25,50 / 19,07 km/h Skrzynia '30' wzmacniacz wył (zając) 1 I 2,66 km/h 2 I 4,20 km/h 3 I 7,65 km/h 4 I 8,82 km/h 1 II 8,88 km/h 2 II 13,99 km/h 3 II 25,51 km/h 4 II 29,40 km/h Skrzynia '35' wzmacniacz wył (zając) 1 I 3,14 km/h 2 I 5,03 km/h 3 I 8,00 km/h 4 I 12,00 km/h 1 II 10,00 km/h 2 II 16,00 km/h 3 II 25,51 km/h 4 II 36,00 km/h
  13. Liczby 30 i 35 to są oznaczenia skrzyń, ponieważ prędkość maksymalna zależy od rozmiaru opon. Ursusy i zetory miały zakładane opony 16.4r34 które mają najmniejszą średnice, 20.8r38 które mają największą średnice i jeszcze kilka innych rozmiarów np. 18.4r34. Miedzy 16.4r34, a 20.8r38 różnica w średnicy wynosi ~15%, wiec i prędkość będzie większa o wspomniane ~15%. Możliwe, że jestem w błędzie, więc nie bierzcie tego posta na poważnie.
  14. Były 2 rodzaje szybkich skrzyń, 30 i 35. Tutaj jest na 99% wersja 30.
  15. Zestawy nowego typu 3 pierścieniowe, po 85/86r każdy silnik wolnossący i turbo takie miały. Uszczelka 1 kanał otwarty, ponieważ stary typ bloku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v