KaKul

Members
  • Ilość treści

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O KaKul

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 09/10/1988

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1073 wyświetleń profilu
  1. KaKul

    Deutz Fahr c6205 ts

    Posiadam od nowości DF6040 z 2013r i z danych technicznych jest to samo co DF6205, jedynie 6205 ma troszkę większy zbiornik, DPFa, i inną kabinę z sterowaniem i Joystickiem. Ogólnie za mną 1000ha, kombajn kosi czysto i mało gubi chyba że się już przesadza z prędkością a mocny silnik pozwala na to, dodatkowo kombajn należy raczej do oszczędnych prostych i bezawaryjnych.
  2. Jazdę zaczęło rozłączać na wszystkich zakresach, problemem okazał się czujnik ciśnienia odczytywał nieprawidłowe ciśnienie skrzyni i rozłączało jazdę, po wymianie czujnika za 100zł orginał traktor znowu jezdzi bez problemu. Problem więc niedrogo rozwiązany. Pozdrawiam
  3. Witam. W okolicy u mnie jest parę Lexionów i starszych i młodszych, jezdza glownie na uslugach bo mieszkam w regionie mniejszych gospodartw gdzie króluje produkcja mleka, sam posiadam DF 6040 od nowosci i w sezonie zniwnym odkad kosze rowniez rzepak kłade 200ha gdzie rozdrobnienie dzialek jest u nas bardzo duze jednak wracając do tematu wydajnosciowo Lexion 510 520 czy 530 beda porownywalne do 6 klawiszowego starszego dominatora 108 bo maja 5 klawiszy plus aps wiec przeskoku w wydajnosci do swojej starej 108 napewno nie odczujesz, jesli chce sie cos wiecej wyciagnac prosze szukac modelu 540 czy 550 gdzie jest to juz większy 6 klawiszowy kombajn i na wiekszych kawalkach z wiekszym hederem bedzie mial duza wydajnosc. Znajomy ma Lexiona 550 ale w tym roku zbyt duzo nie nakosil bo jednak ta seria potrafi miewac sporo problemow elektrycznych jak i z silnikiem.
  4. Moglbys podpowiedziec gdzie dokladnie tego szukac i jak mozna je sprawdzic?
  5. Niestety to raczej nie są kody błędow do mojego traktora, bo tutaj jest silnik samelamborgini a nie deutz gdzie jest centralka emr3 i od niej sa kody ktore podałes, u mnie kody dziela sie na 3 grupy gdzie T przed kodem oznacza blad Transmision czyli przekladni a M oznacza Motor czyli bledy silnika, wiec dalej czekam na podpowiedzi
  6. Witam. Ciagnik Same Dorado 86 z 2008r , skrzynia 45/45 z rewersem elektrohydraulicznym i 3 polbiegami na kazdym biegu, trzy zakresy szosowe terenowe i pełzające. W ostatnim czasie przy pracy z turem na srodkowym czyli terenowym zakresie zaczeło rozłaczac jazde, przy czym rewers zostaje wrzucony pokazuje kierunek jazdy na wyswietlaczu jednak znikaja kontrolki na ktorym polbiegu jest skrzynia i do tego zapalaja sie bledy T62 i T17, dzieje sie to głownie na zakresie terenowym na szosowym ciagnik jezdzi poki co normalnie. Co mogą oznaczac te bledy i co moze byc przyczyna gubienia polbiegow?
  7. Podbijam. Ktoś odpowie na pytanie kolegi?
  8. Wydaje mi się że wybudował wiadomo z jakich względów, tańszych kosztów produkcji ale nie jestem tego pewien. Co do awaryjności mam dopiero 150 godzin pracy, więc dużo nie mogę powiedzieć, jak do tej pory żadnych awarii. Jedynym problemem który dotyczy kombajnów od 2013r czyli weszła nowa norma, silniki już z adblue jest złe umiejscowienie filtra powietrza przez co zaciąga dużo brudu i trzeba go czyścic nawet po paru godzinach pracy czyli wychodziło że 2 razy dziennie co oczywiście nie sprzyja jego trwałości, w starym MFie czyszczony raz na sezon bo nie było potrzeby a tu po połowie dnia pracy czujnik wyje ze zapchany filtr. Zgłaszane było to do serwisu nie tylko przezemnie ale praktycznie nic z tym nie zrobili a gwarancja sie skonczyla, mam nadzieje że w nowych przenieśli ten filtr w inne miejsce co sam zamierzam również zrobić przed sezonem. Punkty smarowania bardzo przemyślane i rozmieszczone super, są również naklejki ze schematem gdzie znajdują się kalamitki na maszynie. Co do spalania mi wychodzi ok 15l/ha ale u nas są małe działki i mam dużo przejazdów i heder 4,2 (takie pola u nas) więc przy większych areałach bez tylu przejazdów z większym hederem myślę, że do 12 dałoby się zejść, adblue też bardzo mało schodzi. Wydajność średnią jaką pokazuje mi komputer po takim czasie użytkowania to ok 1,75ha/h. Co do omłotu strączkowych to kosiłem groch w mieszance zbożowej i wiadomo trzeba ustawienia wyśrodkować, na początku miałem problem z ustawieniami bo ustawiałem za duże obr wentylatora takie jak w instrukcji dla danej uprawy, po czasie wiem że spokojnie można zejść sporo z obrotami. Jak koszę u ludzi to wielu się dziwi, że zboże tak czyste w zbiorniku więc kombajn czyści ładnie:) Pozdrawiam
  9. Deutz Fahr sam tam składa tzn ma swoją fabrykę w Chorwacji. Aktualnie John Deere współpracuje z Sampo wypuszczając modele W330 i W440 czyli odpowiedniki Sampo C8 i C10:) Co do jakości wykonania to niestety w dzisiejszych czasach każdej marce można wiele zarzucić
  10. Akurat posiadam DF 6040 z 2013r bez HTS, również długo się zastanawiałem przy kupnie i miałem świetną ofertę na 320 jednak przy szerokim ogumieniu w DF w ogólnym rozrachunku wyszło dalej ok 50tys taniej. Wydajność Tucano 320 jest słaba, już przedstawiciel nie ukrywał i mówił że 1,5ha max na godzinę Mi to i tak by wystarczyło jednak pozostał DF który to posiada bęben młócący jak w większych modelach serii 60 o większej średnicy niż w Claasie.i dodatkowo standardowo wyposażany jest w wentylator turbinowy co w claasie było dopiero od modelu 340 i też ma wpływ na wydajnośc nie wiem jaki jest aktualnie montowany w 320. W DF rownież podobała Mi się prostota, napędy załączane przy pomocy dzwigni, wczesniej mialem MF32 co miał masę elektroniki która po latach kuleje, szczur mi keidyś przegryzł parę kabli, chciałem je połączyć patrze a tu każdy tego samego koloru i metodą prób i błędów udało sie jakoś naprawić załączanie młocarni dlatego staram sie jej wystrzegać tymbardziej w kombajnie gdzie nie da się tak go wyczyścic by myszy nie weszły gdzieś sobie na zimę. Plastki w kabinie średniej jakości ale to nie samochód i używasz go raptem 2 tyg w roku, więc i bez skóry się obejdzie:P najwazniejsza jest klima, dodam ze widoczność świetna z kabiny. Nie chcę nikogo namawiać do niego ale ogólnie po 2 latach użytkowania myślę że i tak bym go kupił. Pozdrawiam
  11. Witam w nowym roku i podsyłam link do dealera Challengera w Polsce: http://www.mihg.pl/index.php?site=challenger&typ=k Według mojej opinii aktualnie są to kombajny AGCO w innej barwie:) Kiedyś zamawiałem u nich części do swojego starego kombajnu MF32, wówczas sprzedawali Mf-y ale mieli też Challengera i to Mi zapadło w pamięci. Może akurat ceny lepsze niż na kombajny AGCO. Pozdrawiam:)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj