Skocz do zawartości

grzepaku1

Members
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzepaku1

  • Urodziny 11/07/1964

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1926 wyświetleń profilu

Osiągnięcia grzepaku1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

10

Reputacja

  1. Patrząc na tę chłodnicę jeśli dobrze widzę ze zdjęcia to moim zdaniem nie powinna pracować pod ciśnieniem 22 bar ,chłodnica przeważnie jest na powrocie oleju i po co tam takie ciśnienie,jeżeli spływ oleju z chłodnicy jest do zbiornika oleju to co go blokuje ,to że ciśnienie jest 22 bary to może ok .ale chyba nie w chłodnicy,napisz czy powrót oleju z chłodnicy idzie do zbiornika oleju czy dalej w układ hydrauliczny co by tłumaczyło tak wysokie ciśnienie, może to nie jest wina chłodnicy tylko zablokowanego układu przez co powstaje takie ciśnienie a to że masz informację z claasa nie był bym tego pewien ,być może masz filtr oleju na powrocie za chłodnicą czy jest odpowiedni czy ma w środku zawór który powinien sie uchylać w razie gdy nie może przefiltrowac wszystkiego oleju jeżeli się nie uchyli wtedy może powstać ciśnienie wysokie na chłodnicy podkreślam nie znam tego ulładu hydraulicznego i próbuję ci podpowiedzieć
  2. Łożysko może być z luzem i dobrej jakości i może się grzać a nie każdy wie jak je zamontować prawidłowo,łożysko z luzem żle zamocowane nie ma wymaganego luzu przez co musi się grzać jeśli osadzisz łożysko na wale i póżniej dokręcisz obudowe łożyska śrubami to w łożysku powstaje naprężenie i musi się grzać ,łożyska muszą być tak zamontowane by nie było w nich naprężeń ,łożysko zamocowane na wale przy obracaniu ręką nie może mieć najmniejszych zacięć ani wyczuwalnego oporu jeśli będzie wyczuwalny na 100% nie będzie chodzić
  3. nie znam tego kombajnu ale chcę zapytać czy ta chłodnica ma jakiekolwiek kanały w kształcie prostokąta czy wszystkie okrągłe ,jeśli ma w jakimś miejscu prostokątne to wydaje mi się że 22 bary to za dużo i ma prawo pękać a jeśli wszystkie okrągłe to ok .czy ta chłodnica jest na powrocie oleju i dlaczego jest tak wysokie ciśnienie, co utrudnia spływ oleju z chlodnicy że jest takie ciśnienie a może ta chłodnica jest narażona na wibracje żle zamocowana lub do układu dostaje się powietrze i poprostu strzela w układzie, podkreślam nigdy nie miałem do czynienia z taką instalacją
  4. Przełącz ten sam obrotomierz na wentylator i zobacz czy tez falują obroty jeśli falują to może być obrotomierz a jeśli nie to sprawdż połączenie czujnika obrotów lub zamień czujnik by wykluczyć sam czujnik u mnie też obroty spadywały aż w końcu spadły na zero a przyczyną było że wskazówka obrotomierza obluzowała się na osi i po wciśnięciu jej mocno i wyskalowaniu wszystko jest ok
  5. grzepaku1

    Tarcze wysiewające

    Kolega Łukasz4525 dorabiał tarcze wysiewające do siewnika kverneland miniar super i muszę powiedzieć że tarcze wykonane zostały profesjonalnie wręcz perfekcyjnie pozdrawiam .
  6. Czy nadal jesteś zainteresowany instrukcją obsługi sterownika EH2 CAS.2.System do opryskiwacza Douven
  7. kupiłem rok temu cena za to koło to 394 zł .od cieżarówki wydaje mi się że sa inne koła
  8. jeśli masz też sinik mercedesa OM 366A tak jaku mnie to szukaj koła pasowego w serwisach mercedesa w moim kombajnie jest koło pasoweo numerze katalogowym 362 200 01 05 i takie koło po dniu oczekiwania dostałem w serwisie Lisi Ogon k.Bydgoszczy podaje ci nr. tel. do tego serwisu 52 326 70 10 lub 52 362 70 11
  9. w moim claasie 98s miałem podobny problem klimatyzacja wyłączała się przy wyższych temperaturach na zewnątrz i sygnalizowała zapaleniem się kontrolki a całym winowajcą okazało się było zużyte koło pasowe na wentylatorze(pompie wodnej) paski klinowe były orginalne i naciągnięte prawidłowo lecz na samym dole paski były zwęglone (twarde szkliwo) przez co nawet przy prawidłowym naciągu się ślizgały po wymianie koła pasowego i pasków klinowych problem z klimatyzacja znikł a i jednocześnie temperatura płynu chłodzącego wyrażnie się obniżyła nawet w największe upały nie dochodziła do połowy zielonego a wcześniej na zielonym lecz zbliżała się do czerwonego
  10. w końcu zostawiłem stary rozrusznik ale skróciłem przewód idący na masę o połowę bo miał pierwotnie ponad 3 metry przykręciłem go do silnika i jednocześnie pod tą śrubę na silniku przykręciłem następny przewód który podłączyłem bezpośrednio do rozrusznika pod pokrywkę nie w inne miejsce bo masa z rozrusznika wychodzi na pokrywkę z tyłu rozrusznika i rozrusznik lepiej kręci ,zamierzam jeszcze wymienić przewody na grubsze niż fabrycznie bo też jest lepszy efekt
  11. zamontowałem rozrusznik o mocy 3,4 kw który podałem wyżej ale niestety w praktyce nawet nie ma 3kw bo stary o mocy 3 kw lepiej kręci jak nowy i odradzam kupno tego rozrusznika z allegro
  12. w tej chwili nie mam wyjętego rozrusznika a wymiary znalazłem w internecie mocowanie na dwie śruby mierzone od środka otworu do środka 105 mm,zębatka 10 zębów średnica montażowa otworu 82,5 mm,a rozrusznik zamówiłem taki tańszy bo nie jestem pewien jaki będzie efekt. http://allegro.pl/nowy-rozrusznik-12v-john-deere-renault-agri-ares-i4937165348.html
  13. ja mam podobny problem w 6210 mam rozrusznik który był wymieniany przez poprzedniego właściciela i jest założony rozrusznik bosch (na wygląd jak nowy ) o numerach 0 001 367 078 o mocy 3 kw na obudowie jest przyklejona kartka z tym numerem a nie bite na obudowie i nie wiem czy to nie jest chińszczyzna,sprawdzałem akumulator ,przewody i nie ma poprawy -wolno kręci na zimnym silniku a i na ciepłym niekiedy nie może przekręcić ,tulejki ,szczotki w tym rozruszniku są w idealnym stanie ,szukałem w internecie to znalazłem że powinien być o mocy 3,1 KW ale i znalazłem o mocy 3,4 KW bez reduktora i dziś zamówiłem ten większy rozrusznik jak przyjdzie przesyłka to go zamontuje i dam znać co i jak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v