martin_3512

Members
  • Ilość treści

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

32 Excellent

O martin_3512

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 28 Marzec

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lubelskie
  • Zainteresowania
    rolnictwo, motoryzacja, pożarnictwo

Ostatnio na profilu byli

5050 wyświetleń profilu
  1. martin_3512

    Rekord Z058

    Pamiątka z bezawaryjnych żniw 2019 :)
  2. Przekombinowałbym zakładając komin. We wszystkich kombajnach gdzie zamontowany jest kosz, bęben napędzany jest osobno, również w niebieskim rekordzie. Widziałem u chłopaków jak napęd brany jest z "maszyny" poprzez dokładanie kolejnego koła pasowego a pasek chodził sobie luźno po bębnie i to wystarczyło do napędu. Ja zastosowałem według mnie dużo prostszą metodę, obliczyłem tylko z jaką prędkością ma obracać się bęben i tak dobrałem motoreduktor oraz dorobiłem koła pasowe. Jeżeli chłodnica będzie dobrze wyczyszczona a kosz będzie obracał się niezależnie to powinno to zdać egzamin gdzie nie będzie problemów z grzaniem. @kadłub zamontowałem już kontrolke
  3. Zastosowałem motoreduktor do pracy ciągłej, ciekawe jak z żywotnością...
  4. martin_3512

    Bizon Rekord Z058

    Przedżniwny przegląd
  5. Zobaczymy jeśli faktycznie monitor nie zda egzaminu tutaj nad zegarami to przeniosę go w inne miejsce Jeszcze nigdy nie miałem do czynienia z taką kamerą także zobaczymy w sezonie jak to działa
  6. martin_3512

    Bizon Rekord Z058

    Witam Panowie. Może zacznę od początku. Rocznik 1990 (mówią że to najgorszy rok w historii fabryki ponieważ sprzedano wtedy najwięcej Bizonów i robiono na ilość a jakość była słaba, gdzie odbierano kombajny na których farba jeszcze nie wyschła, tak mawiają ). Co do ceny to kupiliśmy go za 45 tys. Ogólnie to kombajn w ładnym stanie, kupiony normalnie od chłopa. Gość też uczciwy, powiedział że na przestrzeni lat było wymienione to, to i to i patrząc po stanie widać że raczej nie kłamał bo kombajn jest w dobrej kondycji i ładnym stanie gdzie nie jest wyciuchany. Tak jak koledzy powyżej powiedzieli, jak jest w dobrym stanie to będzie służył. Nie powiem, że nie wolałbym Claasa, no ale patrząc realnie za ładnego Dominatora trzeba dać mniej lub więcej około 100 tys. Nie ma też się co wygłupiać i trzeba brać możliwości na zamiary, u nas w gospodarstwie taki Rekord wystarczy w zupełności, a jeszcze jak jest w dobrym stanie to na pewno posłuży. A w razie wojny można zrobić go bez większego problemu gdzie części są na miejscu. U mnie w okolicy panuje teraz moda na zagramaniczne, bo są lepsze, kupują starego wyciuchanego załużmy Claasa i też trzeba sakiewkę pieniędzy w niego włożyć. Nie ma na to reguły, szkłem d*py się nie podetrze, za coś dobrego trzeba dać i już
  7. martin_3512

    Bizon Rekord Z058

    Ostatni nowy nabytek w tym roku :)
  8. Witam. Tokarka sprowadzona została z niemieckiej fabryki, wyniosła mnie nie mało bo blisko 10 tys. Ale sprzęt naprawdę fajny, w oryginale, widać że nie pracowała za dużo, łoże nie wytarte, brak luzów także nadaje się do toczenia precyzyjnych elementów a nie tylko trzonka do gracki. Rok 1988 także nie jest stara. Oczywiście ma chłodzenie, pompka jest w nodze lecz z doświadczenia chcę zrobić małą przeróbke i wyspawać osobny zbiornik, który będzie się znajdował pod rynną i tam umieszczę popmke. Przelot wrzeciona to fi 40. Uczyłem się na tokarce TUM 35 a w pracy pracuję na Bułgarce CU 580 także nie będę miał jakiś problemów bo jakąś "wiedzę" posiadam Kupiłem ją gołą bez osprzętu, trochę noży, uchwytów i wierteł morsa do fi 32 posiadam ale z czasem będzie się dokupywać kolejne
  9. Po latach moje marzenie zostało zrealizowane
  10. Dwaj postlicencyjni bracia w oryginale, bardzo jestem zadowolony z obu modeli
  11. martin_3512

    Ursus 5314

    O ho ho cóż za konwersacja nastąpiła pod tym zdjęciem :lol: Jedni są za, drudzy przeciw, rzecz normalna... Powiem tak, czy seria 35, 45 czy 53 nie jest mi obca, ciągniki zachodnie również nie są mi obce... Skąd taki wybór? Prosto i na temat: ekonomia. Nie powiem że zachodnie są gorsze bo to bzdura, są o wiele lepsze i bardziej komfortowe w użytkowaniu w porównaniu do tego 5314 ,który jest takim prostym kołkiem. Siedzę trochę w mechanice i mam kilku znajomych którzy pracują w serwisach lub w warsztatach gdzie naprawiają zachodnie ciągniki. Wnioski są takie: części drogie i trudno dostępne, gdzie w bardzo dużym procencie nie jesteś sam wykonać bardziej skomplikowanych napraw. Po drugie rzadko który zachodni ciągnik posiada pneumatykę, da się oczywiście dołożyć ale jest to nie opłacalne. Jeśli chodzi o ten ciągnik, jedziesz do pierwszego lepszego sklepu rolniczego, kupujesz części, sam naprawiasz w garażu, składasz i jedziesz dalej. Można gdybać ale jak ktoś powiedział, "jak dbasz, taki traktor masz". Ja osobiście nie potrzebuję jakiegoś komfortu, ma pracować i już i w razie czegoś wiem że sam sobie go naprawię. Takie jest tylko moje zdanie i stąd taki zakup z mojej strony. Zadbany, nie zajechany, podobał mi się, a tym bardziej pracowałem takim. Każdy ma inne zdanie i potrzebuje w ciągniku czegoś innego
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj