Skocz do zawartości

przemyslaw89

Members
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemyslaw89

  • Urodziny 04/19/1989

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

2103 wyświetleń profilu

Osiągnięcia przemyslaw89

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Piotrze, moja reakcja po znalezieniu co i jak była identyczna. Przeanalizuje kabelki dalej i dam znac:)
  2. Po kolejnych ogledzinach: mechanicznie jednak jest ok, ciągnie jak trzeba - z tym że były przełożone wtyczki i wom się włączał przyciskiem blokady - kto by na to wpadł... Szukam dalej w elektryce, żeby przywrócić wszystko do oryginału.
  3. Właśnie elektrycznie też mi się coś nie zgadza: cewka cyka po podaniu prądu na krótko, oficjalną drogą prądu nie ma. Czy włączniki z błotników mogą robić jakieś zwarcie czy zakłócenia? Warto się tam dostać i poczyścić? Czy we włącznikach z błotników też są lampki kontrolne? coś powinno się świecić?
  4. Witam, proszę o pomoc w analizie problemu. Ciągnik to Deutz Fahr Agroplus 100: 1. Wałek po włączeniu dźwigni na 540 lub 1000 kręci się - ale nie ma siły żeby napędzić jakąkolwiek maszynę. 2. Na wyświetlaczu obroty WOM wskazywane są cały czas, wydawałoby się poprawnie. 3. Na cewkę elektrozaworu nie dochodzi napięcie - po podaniu bezpośrednio - elektrozawór cyka, z tym że WOM dalej nie ciągnie, tylko się luźno kręci. 4. Przycisk w kabinie sprawny, kontrolka się zapala, sprawdzony elektrycznie, podmieniony - przedni napęd załącza. 5. Przyciski na błotnikach wcale nie reagują pomimo przyciskania/przytrzymywania. Pierwsze podpięcie WOM po zakupie i okazuje się coś nie tak. Macie Panowie jakieś pomysły? Sprawa elektryczna? Hydrauliczna? Czy raczej mechaniczna? Za wszystkie pomysły i sugestie teraz z góry dziękuję😃 !!
  5. mam to jakby stopione, urwane - stąd moja prośba o zobrazowanie tematu :)
  6. Dziękuję za informację. Czy Kolega posiada może jakieś foto jak to powinno być w oryginale? Podłączać czy raczej zostawić?
  7. Witam wszystkich. Zakupiłem ciągnik Deutz Fahr Agroplus 100 z 2003 roku, i jedna rzecz mnie zaciekawiła: przy mechanicznym regulatorze obrotów silnika jest niepodłączona wtyczka - wisi luźno, na regulatorze taka jakby kostka... Wszystko działa jak należy, silnik pracuje normalnie, obroty pokazuje, czy to coś istotnego? Ma ktoś z Was wiedzę co to i po co?
  8. dziękuję koledzy, raczej to będzie fiat 125 stary typ docisku. pozdrawiam
  9. Witam, potrzebuję zlokalizować od czego jest docisk ze zdjęcia. Średnica trochę mniejsza od tarczy 1 stopnia c330. Dziękuję za każdą informację.
  10. Orientujecie się, czy da radę dobrać jakieś nakrętki z kołnierzami do felg 15.3, żeby po ich obróceniu wentylem do środka nie trzebabyło nawiercać stożków? Mam miękki przód i jak widać normalnie raczej opona się nie zmieści... Do orki zwęzaliście rozstaw przodu po zmianie kół na balonowe?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v