Skocz do zawartości

Fabiann

Members
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

228 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Fabiann

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. 🤣🖕
  2. Najważniejsze że dół masz jeszcze dobry bo tam większe koszty A jakimi olejami go zalewasz bo mi w skrzyni zaczęło lekko zgrzytac i szarpać na zakresie B3 I C3 po wymianie oleju I filtrów wlałem Platinum Agri Basic utto 10w30 a wcześniej chodził na fuscha agrifarm utto MP 10w30 i nie wiem czy to może być wina oleju czy kalibracje trzeba zrobić bo ostatni właściciel robił 2-3lata temu ale przed wymianą pięknie wszystko wchodziło .Nie wiesz czasami co to by mogło byc za przyczyna i od czego?
  3. Po czym rozpoznałeś że pierścienie do wymiany i gdzie i jaki zestaw kupywales. POZDRAWIAM
  4. Co ty pierd..sz?
  5. Widać że tu sami są najmądrzejsi ale podważać kogoś wypowiedzi i cwaniaczyc się a tak to ciemnota i cisza ! A...I jeszcze jedno Ci co zwą się adminy to też bez rozumne pnioki ! Będzie mi tu pier**lil abym tematów nie mieszał 😂post z 10lat wstecz debil j**niety 🖕
  6. Witam jakimi olejem najlepiej zalać new holland m135 .
  7. Witam wszystkich ! Jestem tu nowym ale nie raz tu zaglądałem bo można wiele się douczyc i dowiedzieć ale przejdźmy do rzeczy kupiłem new holland m135 od gospodarza który posiadał go około 14 lat ale sprzedając go to udawał aby się go pozbyć albo taki ciemny jak tabaka! a mam z nim takie problemy . Pierwszy problem to to że jak się rozgrzeje trochę silnik to nie raz nie może po zgaszeniu odpalić tzn. Przygasaja kontrolki jak przekręcę stacyjką i wrażenie jak by akumulatory były słabe choć sprawdziłem trzymają po 12.5v. Rozrusznik widać jak by był nowy z 2 miesiące wymieniony 3kw ale jest wydaje mi się że trochę za cieply przy tym jak nie chce odpalić . Kabel zasilający jak przekręcę stacyjką na rozruch to przysłowiowo dęba staje aż go unosi . Silnik przy zgaszeniu na kole pasowym ma obroty luźnego samoczynnego obrotu lewo prawo chodzi pracuje żwawo nie dymi nie kopci itp. Nie raz jak go coś nie kopnie to mogę na rozgrzanym silniku gasić i odplac od strzała i dziesięć razu ale nie raz jak zimny to też potrafi odpalić ciężej z takim lekkim jękiem oporu ale zakręci od obrotu .A teraz może drugi temat biegi wszystkie płynnie wchodzą aż miło tylko jest lekki zgrzyt przy włączaniu B3 i C3 Oleje filtry wymieniłem na nowe kalibracja skrzyni to dla mnie magia mruga też kontrolka z filtrem od skrzyni ale jak go kupiłem to już tak miał sprzedający mówił że to filtr trzeba wymienić ale nie pomogło hydraulika działa . Trzeci problem to nie działają przyciski na desce wyświetlacza mruga 0 i wyświetla się dalej 7 czytałem gdzieś że to może być przycisk od kontrolki z akumulatorem ładowania zaciął się i nie odbił i blokuje wszystkie przyciski . Proszę o wyrozumiałość i konkretne odpowiedzi nie jestem z pierwszej łapanki znam się na tyle na traktorach gdzie nie ma elektroniki wychował się człowiek na ursusach starach i jelczach . Ale człowiek uczy się do końca życia i tak umiera głupi! Najlepiej hak by znalazł się jakiś kolega który by nawet mógł podjechać i na miejscu obejrzał doradzil i najlepiej zrobil ! Oczywiście nie za darmo !
  8. Dziwne ale dla mnie to nie prawdziwe tak musiało być już vzy byś zmienił czy nie to i tak by poszła
  9. A unas takich głupich nie brakuje biorą jak idioci na gębe podatki płacą i nic po za tym nie mają albo nawet w plecy przy takiej pogodzie jaką mamy od 5 lat susza nawałnice grad!
  10. Witam wszystkich ! Jestem tu nowym ale nie raz tu zaglądałem bo można wiele się douczyc i dowiedzieć ale przejdźmy do rzeczy kupiłem new holland m135 od gospodarza który posiadał go około 14 lat ale sprzedając go to udawał aby się go pozbyć albo taki ciemny jak tabaka! a mam z nim takie problemy . Pierwszy problem to to że jak się rozgrzeje trochę silnik to nie raz nie może po zgaszeniu odpalić tzn. Przygasaja kontrolki jak przekręcę stacyjką i wrażenie jak by akumulatory były słabe choć sprawdziłem trzymają po 12.5v. Rozrusznik widać jak by był nowy z 2 miesiące wymieniony 3kw ale jest wydaje mi się że trochę za cieply przy tym jak nie chce odpalić . Kabel zasilający jak przekręcę stacyjką na rozruch to przysłowiowo dęba staje aż go unosi . Silnik przy zgaszeniu na kole pasowym ma obroty luźnego samoczynnego obrotu lewo prawo chodzi pracuje żwawo nie dymi nie kopci itp. Nie raz jak go coś nie kopnie to mogę na rozgrzanym silniku gasić i odplac od strzała i dziesięć razu ale nie raz jak zimny to też potrafi odpalić ciężej z takim lekkim jękiem oporu ale zakręci od obrotu .A teraz może drugi temat biegi wszystkie płynnie wchodzą aż miło tylko jest lekki zgrzyt przy włączaniu B3 i C3 Oleje filtry wymieniłem na nowe kalibracja skrzyni to dla mnie magia mruga też kontrolka z filtrem od skrzyni ale jak go kupiłem to już tak miał sprzedający mówił że to filtr trzeba wymienić ale nie pomogło hydraulika działa . Trzeci problem to nie działają przyciski na desce wyświetlacza mruga 0 i wyświetla się dalej 7 czytałem gdzieś że to może być przycisk od kontrolki z akumulatorem ładowania zaciął się i nie odbił i blokuje wszystkie przyciski . Proszę o wyrozumiałość i konkretne odpowiedzi nie jestem z pierwszej łapanki znam się na tyle na traktorach gdzie nie ma elektroniki wychował się człowiek na ursusach starach i jelczach . Ale człowiek uczy się do końca życia i tak umiera głupi! Najlepiej hak by znalazł się jakiś kolega który by nawet mógł podjechać i na miejscu obejrzał doradzil i najlepiej zrobil ! Oczywiście nie za darmo !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v