Skocz do zawartości

Matnik

Members
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Matnik

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Matnik

    Case mx 135

    Dokładnie poruszałem kostka i już wiem że tam jest problem. Mało tego kostka przytopiona na łączeniu tego przewodu, zespawalo ja, izolacja zatopiona. Było blisko tragedi. Podziękował. Jak już tak idzie dobrze to niemam sterowania podnośnikiem z błotnikow. Przejścia na przelacznikach zmierzone, prrzelaczniki sprawne. Ale niemam napięcia na żadnym kablu
  2. Matnik

    Case mx 135

    Panowie walczę z klimą. Nie działała odkąd go mam. Czynnik wymieniony, było 1650 nabite 1950. Przy tym osuszacz nowy. Ciśnienia poniżej 2 na niskim około 13-15 wysokie ale jtylko jak podłącze sprężarkę na krótko. Na sprężarkę idzie od 6 do 9v i tak skacze- nie załączya sprzęgła. wymieniłem przekaźnik za panelem sterującym, zamieniałem miejscami, pokrętło od załaczania zmostkowalem, lampka od klimy sprawna-jak założę mostek na czujnik niskiego ciśnienia świeci. Przełącznik od dmuchawy podmienialem z innego bez rezultatu. Co dalej robić ?
  3. Matnik

    Case mx 135

    11600 dokładnie. U mnie i tak po wypięciu jednego z czujników przy pedałach niema stopu więc zostawiam Ori.
  4. Matnik

    Case mx 135

    Ogólnie to robilem trochę w skrzyni i jedynie zużycie kosza widać na koszu od przedniego napędu od przesuwania tarczek, więc poco ma trzeć za każdym naciśnięciem hamulca choćby w polu. W takim razie obwód czujnika puszczę przez jakiś przełącznik żeby można było tą funkcję uruchomić do transportu. Dzieki
  5. Matnik

    Case mx 135

    Przerabiał ktoś instalacje żeby nie załączało przedniego napędu przy wciskaniu hamulcy? I nie chodzi mi tu o odłączenie czujnika światła ponieważ zależy mi na stopie
  6. Ponawiam temat potrzebuje katalog części załatwić mx120
  7. Wysokość ramion sterownik zaczytuje właśnie z oporu który ma rosnąć równo z podnoszonymi ramionami. W serwisowce pisze że ma maleć i miałem kable na odwrót,(kupiony potencjometr używany bez wtyczki) sytuacja opanowana ale trochę się namyslilem naliczyłem różnic oporów, na potencjometrach i doszedłem wkoncu.
  8. Matnik

    Case mx 135

    Idąc dalej miałem jeszcze błąd 21 i 67 . Na szybko sprawdziłem tylko czujnik prędkości wom -dobry. Zrobiłem kalibracje wom/obroty usunolem błędy i już niemam bledow a trójkat nadal błyska na desce. Czy to może być spowodowane brakiem cewki od blokady lub brakiem czujnika prędkości jazdy ? Bo nie wiem czy dalej grzebać/szukać czy kupować i czekać na czujnik i cewkę
  9. Matnik

    Case mx 135

    Niemam hitch-a Kable mają ciągłość, jeśli który kolwiek by nie łączył byłby błąd H Opanowałem sytuację. W serwisowce pomiar między kablem a b od potencjometru położenia ramion jest napisane że podczas podnoszenia ramion omhy maja stale maleć, a ma być odwrotnie ohmy mają rosnąć przy podnoszeniu. pozamienialem kable we wtyczce i ukończyłem kalibracje pomyślnie. Plus skalibrowalem na jednym sworzniu. Kalibracje robiłem żeby nie skłamać z 40 razy już cała sekwencje pamiętam na pamięć i kalibruje w 5 minut (jakbym kupił nowy potencjometr pewnie nie było by tyle szumu bo ten używany przysłali z urwana wtyczka)
  10. Matnik

    Case mx 135

    Tak sprawdziłem też to. Patrzyłem na cały zakres pracy bo odchylilem go żeby też sprawdzić czy się nie zatrzymie jak mu przez to zmienilem zakres
  11. Matnik

    Case mx 135

    Dokladnie tak. Dojdzie do góry i cały czas ciśnie, procedura nie przechodzi dalej. Nawet jak go kilkanaście sekund nie przerwałem cały czas dźwiga. Próbowałem podkładać coś po ten potencjometr żeby miał inne wartości ale nic. Ten w kabinie wydaje się dobry. Według serwisowki między a-c ma mieć 990-1100 Ohm u mnie 992ohm . Między a-b stale spadają przy 0 ma 980 ohm,a full przy 10 ma 193ohm
  12. Matnik

    Case mx 135

    Panowie dalej walczę ze swoim mx niemoge dojść do ładu z podnośnikiem. niemoge dokończyć kalibracji. Byłby ktoś na tyle dobry żeby zmierzyć mi opór u siebie na potencjometrze wysokości ramion podnośnika na czerwonym i niebieskim (lub zielonym) kablu przy ramionach podniesionych full i opuszczonych? W serwisowce niema zakresu tyle że maja ohmy równomiernie spadać przy podnoszeniu ramion. U mnie podnośnik nie może się zatrzymać i pompuje muszę przerwać kalibracje a to już drugi potencjometr.
  13. Próbowałem kilkanaście razy. Dojdę do kroku 20 i muszę przerwać bo boje się o siłowniki podnoszenia. Zatem 19 opuszczam na dół jak trzymam na sam dół wyskakuje mi H na wyświetlaczu ale jak zatrzymuje się zaraz przed mogę kontynuować. Wyskakuje 6 ustawiam duży pierścień na 5 duże pokrętło na maksa w prawo daje yes- i podnośnik dźwiga na maksa ramiona już są na maksa ,pompa rzezi że maks i muszę przerwać bo boje się że coś strzeli ktoś wie o co chodzi? Testowane na dwóch potencjometrach od wysokości ramion Czy znalazła by się tu dobra duszyczka która zmierzyła by mi opór u siebie na wtyczce potencjometra wysokości ramion na kablu czerwonym i niebieskim na podniesionych maks ramionach i opuszczonych ?
  14. Pytanko do kroku 7 de luxe. Skąd mogę wiedzieć czy akurat mój ma kontrolę poślizgu ?
  15. Yes- to przycisk żółty i powrót do środkowej pozycji rozumiem a No ? Przycisk na dół czyli "podnoszenie" i zaraz spowrotem środkowa pozycja "opuszczanie" ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v