karoles04

Members
  • Ilość treści

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O karoles04

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

31 wyświetleń profilu
  1. Teraz uszczelniam rozdzielacz hydrauliki ale jak będę miał rozgrzany olej to jeszcze raz sprawdzę jakie ciśnienie pokaże na wyjściach hydraulicznych, ale myślę że to wina pompy
  2. Zmierzyłem ciśnienie od pompy do orbitrola i wynosi to tak: Na wolnych obrotach i zimnym oleju gdy nie ruszam kierownicą jest 20bar gdy skręcę kierownicą do oporu i trzymam to 110bar. Po dodaniu gazu do połowy gdy nie ruszam kierownicą wynosi 40bar A gdy skręcę kierownicą do oporu i trzymam to 140bar Mierzyłem też ciśnienie na wyjściach hydraulicznych to na zimnym oleju i wolnych obrotach 60bar po dodaniu gazu do połowy 150bar, mierzyłem tak że ciągle dawałem ciśnienie i czekałem aż zegar się unormuje bo jak dałem cisnienie na wyjście to wskazówka pokazała wiecej a pozniej spadala i sie normowało.
  3. Jutro może zmierzą te ciśnienie. A co do podnośnika to tylko siewnik poznaniak był zapięty to podnosi wolno A gdy dodam gazu to szybciej podnosi.
  4. Tak te 10 bar jest na zimnym oleju . Żeby zmierzyć ciśnienie jakie daje pompa na orbitrol to pod który przewód się wspiąć ? I jakie powino byc tam ciśnienie? A Czy te pompy można rozdzielić i kupić np jedną czy to jest zespolone i się wymienia dwie na raz?
  5. Bo gdy mam wyłączony napęd to i tak jest załączony na wolnych obrotach A gdy dodam gazu napęd się rozłącza zauważyłem to gdy ciągnik stoi na lekkim pochyleniu przy skręconych kołach ciągnik się nie rusza A gdy dodam gazu to powoli się toczy. Dzienlnik strumienia wyczyszczony i lekko chodzi, zawór przed wejściem smarowania skrzyni też wyczyściłem tam akurat był mały opiłek pomiędzy zaworkiem, sprawdzałem zegarem to przed przystawko na wolnych obrotach pokazuje 10bar po dodaniu gazu Max 20/25bar zegar mam ze skalą co 10 to ciężko stwierdzić, filtry i olej wymienione były, ale jeszcze jest takie dziwne buczenie przy filtrze ciśnieniowym jak by olej na siłę szedł. A czy można zwiększyć trochę ciśnienie żeby na wolnych obrotach miało odpowiednie żeby napęd był rozłączony ?Jeśli tak to jak i do ilu bar? A jeszcze mam tak że wspomaganie na zimnym oleju trochę się zacina jak pochodzi chwilę to jest bardzo dobrze ale jeśli olej jest rozgrzany to trzeba dodawać pół gazu żeby w miejscu skręcić. Ciagnik mam od nie dawna i za bardzo jeszcze nie wiem jak powinno działać.
  6. Witam mam problem w Renault 103.54 mechaniczna z elektrohydraulicznym włączaniem napędu. 1.Gdy napęd jest wyłączony i ciągnik się kopie gdy skręce kierownicą do końca przednie Koła zaczynają się kręcić 2.Ciśnienie oleju które dochodzi do przystawki napędu wynosi na zimnym oleju przy wolnych obrotach 20bra na większym gazie Max 25 gdy skręcę Koła na Maxa ciśnienie spada prawie do 0 tak samo jest jak nacisne na padał hamulca. Co to może być gdzie szukać przyczyny czy jakiś zawór jest zacięty czy może już pompa do wymiany?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj