wymienili olej, sprawdzili dokręcenie wszystkich śrub, przesmarowali linki i wyregulowali (od sterowania klapami) i ja mam taśmę to od razu sprawdzili naciąg. Ciśnienie w oponach też sprawdzali i dobili trochę według ich norm, coś tam w hydraulice patrzyli bo przy siłownikach lekko ciekło, przesmarowali wszystkie łożyska. Wziąłem jeszcze farbę bo miałem kilka rys, kilka noży wymienili bo były zjechane. Ogólnie zapłaciłem (ale z moją zniżką) z robotą i dojazdem coś 2 tysiące złotych netto z groszami ale to chyba bez noży było. Za noże miałem oddzielną fakturę.
Ogólnie dla mnie ok, jak ktoś woli sam to robić to też spoko. Ja np. bym pewnych rzeczy nie zobaczył, jak od taśmy tam jakieś naciągi mi poprawili i coś przeczyścili - przez to mogłaby taśma się zerwać i wtedy koszt też pewnie ze 2 tys. A tak pochodzi jeszcze trochę