Zdecydowałeś się na niego? W moim 2 razy robiony uszczelniacz na skrzyni, wyciek z rozpolowienia 92h i następna 230h(może po prostu taki mój fart). Z plusów oszczędny. Umiejscowienie filtra kabinowego to jedna wielka pomyłka,
Jak w temacie. Po wypalanie dpf zauważyłem sączenie pomiędzy kolektorem wydechowy a głowicą. Widać również że coś się sączy prawdopodobne pnlyn chłodniczy. Jakieś pomysły co może być? Uszczelka pod głowicą do roboty?
VID_20240927_184438.mp4
Witam. Mam podobny problem. WOM działa podnośnik nie reaguje. Na zależnych od prędkości podnośnik podnosi normalnie a w dolnej pozycji dźwigni już nie. Sposób z opuszczeniem ramion nie działa.
Zawór zmieniony razem z pompą i nic przy nim nie zmieniane. Rozdzielacz jakieś 3 lata temu byl regenerowany i jest standardowy tak jak i pompa, i do tej pory było ok tylko teraz takie kwiatki sie dzieją.
Jak w temacie. Po 5 sezonach szlak trafił pompę. Zmieniłem oringi w pompie bo porozrywane. Kilka godzin pracy i dalej to samo, kupiona nowa pompa z tucholi i teraz 11 mth i dalej problemy z podnoszeniem. Podnośnik podnosi tylko na ustawieniu zaleznym od prędkości jazdy. Pidejrzewam że jsk wyciągnę pompę to oringi w pompie sieczka. Jakiś pomysł co jest przyczyną?