CinCin

Members
  • Ilość treści

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O CinCin

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

281 wyświetleń profilu
  1. Witam czy da radę założyć opone 14.9 r28 na felgę w9 r28?
  2. CinCin

    Miniładowarka sam

    Nie nie przewoziliśmy do warsztatu na przegląd swoją drogą to ładowarkę wstawiamy na strop i układamy nią belki słomy, z tyłu na ramie widać haki podjeżdżamy ładowaczem i ładowarka fruwa Dzięki Napędy pomp hydraulicznych przenoszone są przez łańcuchy jednorzędowe a głowne przeniesienie mocy na koła jest przekazywane przez łańcuch dwurzędowy
  3. CinCin

    Miniładowarka sam

    Mały-wielki pomocnik 😀
  4. Mówisz o takim rozwiązaniu? sorki że takie ciemne zdjęcie, u nas do tego rozwiązania trzeba było właśnie dorabiać krótszy wałek bo oryginalny był za długi, a z tyłu właśnie tak jak mówisz nie ma miejsca i tuleja musiała zostać bo nawet nie było by możliwości montażu z dwoma kardanami (w sensie sie z przodu i z tyłu) , a po drugie to wszystko by było za "sztywno" wałek by nie miał praktycznie żadnego luzu i po czasie jak by zrobił sie luz na czopach osi to coś by mogło sie stać albo z wałkiem ataku albo z wałkiem wychodzącym z przystawki pod skrzynią
  5. No ja z doświadczenia mogę podpowiedzieć że jeden kardan nie zdaje egzaminu w kwestii dzwonienia. Bo z przodu przy osi jest wszystko okej ale tylna tuleja nadal brzęczy 😑. My wałek pod kardana dorabialismy u tokarza to za sam materiał daliśmy 400 zł niecałe plus obróbka to wyszło nas to około 600. I można powiedzieć że nie zdało egzaminu. A co do napawania, nie jestem do tego przekonany, bo znam przypadki ze wsi, że po napawaniu w niedługim czasie wałek się po prostu ukręcał. Dlatego zostawiliśmy wałek ataku taki jaki był a koscówka walka jest nasunięta tak głęboko że zastaje na dobry frez i wszystko mocno skrecone
  6. A bardziej chcesz wyeliminować wycieranie walka czy dzwonienie? U nas jak był zakładany kardan to dorabialismy nowy wał z wysokogatunkowej stali bo oryginalny był tak twardy że nie dało się zrobić nowych frezów, bo do kardana wałek musi być krótszy.
  7. Frez jeszcze oryginalny ale to prawda, już w połowie go nie ma 😅. Jak go kupiliśmy 5 lat temu to już frezy były pościnane częściowo ale od razu zamiast przedniej tulei był założony kardan. Wycieranie się walka ustało bo od tamtego czasu do teraz wałek jest w identycznym stanie, ale dzwonienie pozostało. Teraz załatwione są dwa powyższe problemy 😄
  8. Spokojnie, osłona została fabryczna, przed przeróbka nie było żadnych problemów ze slomą to i teraz nie będzie 😁
  9. Ponieważ wymiana tulei łączących i walka nie wyeliminowała charakterystycznego dla fergusonów dzwonienia. A nie chcieliśmy łączyć tego wszystkiego na sztywno bo coś my musiało puścić, a tak niepotrzebne dźwięki są wyeliminowane, dodatkowo nie wyrabia się wałek ataku w przednim moście jak to miało miejsce w oryginale
  10. Tuleja została minimalnie przedłużona żeby wykasowac luzy pomiędzy wałkiem wychodzącym z przystawki a skróconym fabrycznym wałem.
  11. Fabryczny wał został skrócony i dospawana została końcówka walka WOM. Dodatkowo zostało zastosowane mocniejsze łożysko. Końcówki wału teleskopowego zostały nacięte i zamiast zatrzaskow są śruby M12 /12.9 aby można było zacisnąć owe końcówki na wału ataku przedniego mostu i na wale biegnącym od skrzyni biegów.
  12. Modernizacja została wykonana, żeby wyeliminować charakterystyczne "dzwonienie" tulei łączących wał z przystawką i wałkiem ataku w przednim moście. Po pierwszych jazdach zdaje egzamin.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj