MF6254

Members
  • Ilość treści

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O MF6254

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam ... właśnie problem rozwiązany szukałem na zewnątrz a przyczyna była właśnie w okolicach sterownika ,trzeba było zdjąć wszystkie te plastikowe obudowy i dostałem się do wiązki przed sterownikiem , jest tam jeszcze jeden bezpiecznik 3A ,styki zaśniedziałe ale co mnie najbardziej w tej sytuacji ucieszyło to że zobaczyłem tuż przed kostką urwany przewód taką miałem minę jak na "krótko " połączyłem przewody by sprawdzić czy to ten winowajca:) ... i wsio działa , tak że ulżyło bo za nowy (używany) sterownik szukałem w ogłoszeniach to wołają 2-3tys ... (nowa kostka 5zł ) ale to jest jeszcze nic w porównaniu ze znalezieniem kogokolwiek kto by się na tym znał i podjoł sie roboty . Tak że dzięki za pomoc wszystkim i także przestrzegam przed myciem wszystkiego jak popadnie karcherem bo można sobie biedy narobić.... chociaż u mnie tam woda sie nie dostała a po prostu zmęczenie materiału...
  2. W czasie pracy silnika jest tylko na jednym 13 pinie -14V, Kolego jeśli możesz wskazać gdzie znajduje się ten sterownik ,gdzieś przy panelu EHR czy inna lokalizacja byłbym wdzięczny by nie rozkręcać całej kabiny, przydałby się jakiś schemat , jeśli uszkodzony to czy to ktoś naprawia czy trzeba szukać nowego? Sprawdzałem teraz jeszcze tą wiązkę która idzie od czujnika do panela i z tych trzech pinów tylko na jednym jest przejście ale we wtyczce juz chyba w czterech miejscach czy tak to powinno być czy coś tam szwankuje, dodam że przewody przy wtyczce otulina jest popękana i praktycznie nie są w izolacji widzę że druga strona już ktoś wymieniał bo jest nowa wtyczka. Może tu trzeba szukac problemu ?
  3. Witam potrzebuje namiary na fachowca od elektromechaniki... w MFie 6245 . Najlepiej z okolic Kielc (świętokrzyskie) nagle przestał działać podnośnik, przyciski na błotnikach także nie działają , czytałem już jest tyle tego na forum co może być za przyczyna i podejrzewam czujnik położenia ramion , mam nie wiadomo skąd wyciek oleju z trójnika lub z węża obok niego nie wiem będę dziś to rozbierał i widzę ze jest trochę zalane miejsce gdzie wchodzą przewody od czujnika w takiej osłonie metalowej jakby rurka skręcona i zakończone koncówką jak jakiś przewód antenowy... dobrze myślę że to są przewody od czujnika położenia ramion? na elektronice się nie znam więc nic nie pomierzę żadnych napięć, dotychczas nic się nie działo czasem migała kontrolka przy wykrzykniku na panelu ale działało wszystko teraz już nawet nie świeci na czerwono wcale jakby w ogóle nie dochodziło napięcie, wcześniej znalazłem dwa bezpieczniki spalone po lewej stronie od kierownicy 25A aż wtopione w obudowę nie wiem czy to ma związek, bezpieczniki przy akumulatorze obydwa sprawne , podejrzewam że wszystko zaczęło się od momentu mycia myjką a później stał pod chmurką w te najwieksze deszcze i trochę mi go zalało w środku nie były okna po domykane czy to też mogło mieć wpływ bo od tej wody się wszystko zaczęło... Jeśli czyta ktoś z tych okolic Jędrzejów -Kielce to proszę o kontakt sprawa pilna bo robota zaraz się zacznie.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj