Rafał2001

Members
  • Ilość treści

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Rafał2001

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

639 wyświetleń profilu
  1. Z tego co pamiętam, jest to błąd, który jest spowodowany jednym z dwóch czujników i jest notorycznie spotykany w tych modelach. Są one zamocowane na boku skrzyni biegów za bakiem paliwa. Jeden podajże odpowiada za błąd M10 a drugi M11. Są to czujniki zliczające obroty na skrzyni i na postawie tego jest podawana prędkość ciągnika( jeżeli wyskakuje Ci ten błąd to prawdopodobnie komputer nie pokaże prędkości jazdy- ja tak miałem). Z tego co kiedyś wyczytałem oba czujniki odpowiadają z grubsza za to samo). Nie pamiętam, który czujnik to który - podajże odłączałem każdy czujnik( przy zgaszonym ciągniku i wyłączonym akumulatorze), a potem, po odpaleniu patrzyłem jaki błąd mi wyskoczy. Komputer resetowałem wyłączając akumulator. U mnie czujniki były dobre, ale na jednym był przerwany przewód (izolacja zewnętrzna i izolacja żyły przewodu były całe, a sama żyła była przerwana...), dlatego warto to sprawdzić. Niestety te czujnik do tanich nie należą. Gdzieś czytałem, ze zastępują te czujniki jakimś jednym + konwertor, ale nie mam o tym większej wiedzy. Pozdrawiam
  2. Dla osób które będą miały podobny problem: cały mechanizm różnicowy(satelity, zębatka koronowa, podkładki, itd) są od Massey Ferguson'a 255(i w wielu innych modelach)- wychodziły jednak przynajmniej dwa typy, dlatego trzeba uważać i dobrać wg wymiarów.
  3. Witam, Mam problem z dopasowaniem podkładek pod satelity i koronkę mechanizmu różnicowego do Bizona Dynamica Z165 Lx. Jest w nim założona skrzynia rekordowska nowego typu (podajże nazywana niemiecką) montowana w niebieskich rekordach(zapewne nie we wszystkich). Skrzynia praktycznie jest identyczna w części przekładniowej, jednak różni się mechanizmem różnicowym( satelity i koronka są większe niż w C-360(bo takie były montowane w czerwonych rekordach), a półosie, które wchodzą do mechanizmu są na drobnym wielowypuście (innym niż w rekordzie czerwnym). Satelity mają otwór ok 25-26mm. Pytanie, czy od czegoś pasują te satelity, podkładki itd.? Pozdrawiam
  4. Co sądzicie o oleju Venol Traktor Stou 10W-30, API:CD/GL-4 ? Miał ktoś z nim doczynienia(ewentualnie z innymi olejami tej marki), czy utrzymuje swoje właściwości przez sensowny czas ? Ma być nim zalany Renault 103.54, który pracuje z ładowaczem czołowym. Dzięki z góry za odpowiedź.
  5. Jeżeli są niewielkie to sezon może jeszcze chodzić; zależy czy całość jest jeszcze w miarę dobrym stanie, bo te nowe podajniki to też jest blacha jak z puszki, jak chce Ci się bawić to możesz wstawić, ale żeby miało to ręce i nogi to najlepiej po całej długości wstawić 2-3mm blache )
  6. Jak kolega wyżej pisał rozepnij łańcuch i wyciągnij(tylko jak bedziesz montował z powrotem załóż w dobrą stronę) , następnie odkręcasz 4 śruby M8 u góry są wkładane od środka( musisz zdjąć dekielek) a na zewnątrz nakrętki, po dwie na stronę. Na dole rozkręcasz mocowanie od ślimaka i musisz zbić łożysko( może być to kłopotliwe jeśli nie zdejmowałes raczej musisz zaopatrzyć się w nowe no chyba że Ci łatwo zejdzie) jest zabezpieczone pierścieniem dokręcanym na imbus. Na sam koniec odkręcasz go od podajnika czystego i zdejmujesz.
  7. Witam, wyskakuje mi ostatnio błąd M 11 w deutz fahr agroplus. Zapala się żółta kontrolka MEM i STOP oraz piszczy brzęczyk, moc silnika jest ograniczona. Wyskakuje po dłuższym czasie lub gdy silnik pracuje na wyższych obrotach. Z góry dzięki za pomoc. 
  8. Witam, wyskakuje mi ostatnio błąd M 11 w deutzu agroplus. Zapala się żółta kontrolka MEM i STOP oraz piszczy brzęczyk, moc silnika jest ograniczona. Wyskakuje po dłuższym czasie lub gdy silnik pracuje na wyższych obrotach. Z góry dzięki za pomoc.
  9. Witam, mam pytanie odnośnie ładowacza w Renault 103.54 Mam podłączonego tura pod szybkozłącza z tyłu od wywrotu. Przeszkadza mi to w niektórych pracach, dlatego chciałbym podłączyć osobny rozdzielacz z dżojstikiem typ; waryński prosto w hydraulikę. Mam zamiar podłączyć się w rozdzielacz zewnętrzny - ten za kołem zdj. w wyjście które zasila 2 rozdzielacz od podnośnika. Czy może być to zrobione w taki sposób jak na zdj? Wstawiłbym w rurę zasilającą 2 rozdzielacz 2 trójniki, pod którego podłączyłbym rozdzielacz waryńskiego. Zakreskowane pole na zielono jest połączeniem między trójnikami, którego nie jestem pewny czy może być, ale by się przydało gdyż średnica rury zasilającej podnośnik jest o wiele większa niż w rozdzielaczu waryńskiego w którym są wkręcone dodatkowo nyple, a to by wpływałoby na szybkość podnoszenia podnośnika i dlatego nie chciałbym puszczać całego oleju przez rozdzielacz . W rozdzielacz waryńskiego wkręciłbym tuleje ciśnieniową, aby rozdzielacz nie kierował oleju na przelew. Czy to by działało, mimo tego połączenia między trójnikami ? Bo chodzi mi o to aby nie zmniejszyć zbytnio średnicy rury od podnośnika a co za tym idzie wolniejszego podnoszenia podnośnika. Może ewentualnie ma ktoś schemat jak oryginalnie były montowane tury-rozdzielacze w tych ciągnikach.. Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj