Oś z lokalnego złomowiska zdobyta... Chyba od "końskiej fury", piasty dość solidne sama oś pełny profil odkuwany 40x40, wzmocniona i poszerzona. Koła kupiłem pełną felgę 16', dotoczone do piasty plus otwory na śruby, do tego opony z busa 235r16c i chyba tyle...
bardziej chodziło o "stopień" żeby ułatwić wgramolenie się potencjalnych pasażerów...Żeby wyglądało jakoś zgrabnie pomysł zerżnięty z naczepy ot co 🙂
Wymiary są takie gdyż większa akurat nie była potrzebna.Trzeba było małą sprytną przyczepkę a cena fabrycznej oscyluje ok 12-14 tys a to nie kosztowało 3. Jeśli trzeba do grubszej roboty jest "PSE F12.5"
Własny projekt i wykonanie, wymiary skrzyni wew 2,6m/1,6m/0,4m.
Wywrot do tyłu, ładowałem 3 tony żwiru, bezproblemowo działa póki co. Na czas żniw nadstawki 0,4m dzięki którym wchodzi półtora zbiornika z Z056.
Własny projekt i wykonanie, wymiary skrzyni wew 2,6m/1,6m/0,4m.
Wywrot do tyłu, ładowałem 3 tony żwiru, bezproblemowo działa póki co. Na czas żniw nadstawki 0,4m dzięki którym wchodzi półtora zbiornika z Z056.
Własny projekt i wykonanie, wymiary skrzyni wew 2,6m/1,6m/0,4m.
Wywrot do tyłu, ładowałem 3 tony żwiru, bezproblemowo działa póki co. Na czas żniw nadstawki 0,4m dzięki którym wchodzi półtora zbiornika z Z056.
Własny projekt i wykonanie, wymiary skrzyni wew 2,6m/1,6m/0,4m.
Wywrot do tyłu, ładowałem 3 tony żwiru, bezproblemowo działa póki co. Na czas żniw nadstawki 0,4m dzięki którym wchodzi półtora zbiornika z Z056.
Własny projekt i wykonanie, wymiary skrzyni wew 2,6m/1,6m/0,4m.
Wywrot do tyłu, ładowałem 3 tony żwiru, bezproblemowo działa póki co. Na czas żniw nadstawki 0,4m dzięki którym wchodzi półtora zbiornika z Z056.
Własny projekt i wykonanie, wymiary skrzyni wew 2,6m/1,6m/0,4m.
Wywrot do tyłu, ładowałem 3 tony żwiru, bezproblemowo działa póki co. Na czas żniw nadstawki 0,4m dzięki którym wchodzi półtora zbiornika z Z056.