Skocz do zawartości

maly_mani2

Members
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

662 wyświetleń profilu

Osiągnięcia maly_mani2

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, wiem że temat jest już stary ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi. Mianowicie gdzie dany filtr znajduje się w przekładni AutoPower??? W miejscu które opisujecie go na pewno nie ma. Z góry dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam Kamil
  2. Witam, przyczyna leżała w zabrudzonym bezpiecznik tu nad akumulatorem, są tam 2 duże bezpieczniki oraz za drugim razem gdy czyszczenie nie pomagało wymieniłem przekażnik od w tablicy bezpieczników odpowiadający za alternator. Z tego co ja się dowiedziałem to ten błąd oznacza że nie ma odbioru prądu przez akumulator, czyli albo sam akumulator nie nawala albo jest jakaś przeszkoda po drodze tak jak opisałem wyżej. U mnie jak na razie wszystko śmiga, Pozdrawiam
  3. Witam, mam podobny problem. Mianowicie po dłuższej jeździe gdy później zmniejszę prędkość tzn jade bez gazu to wyskakuje mi komunikat o niskim ciśnieniu oleju przekładniowego błąd tcu 304177.1 ( informacja o sprawdzeniu filtra i poziomu oleju) zaś jak dodam troszkę gazu pierwszy bład gaśnie a zapala sie o awari czujnika błąd TCU304179.7. Co możę być?? Dodam że stan oleju jest ok, filtr wymieniony ( po wymianie filtra problem nie występował przez jakiś tydzień, tak mi się wydawało). Wiec moje ptytanie? olej do d*py?? czujnik ciśnienia??? czy coś dzieje się z przekładnią?? Dodam że to Auto Power. Z góry dzięki i pozdrawiam.
  4. Problem rozwiązany. Pozdrawiam
  5. Witam, wymieniony został regulator lecz problem pozostał. Dodam jeszcze iż jak zauważyłem problem występuje jeżeli pozapalam światła, lub mam włączone światłą i dłużej przytrzymam stop. Ogólnie bład wyskakuje wtedy gdy alternator dostanie obciążenie. Nóżka d+ w alternatorze to z reguły wzbudzenie alternatora
  6. Witam, Mam problem z błędem nie 000168.16 czyli wysokie napięcie d+. Jaka może być przyczyną? Regulator napięcia?
  7. Witam, Jestem nowy na Forum dlatego witam wszystkich bardzo serdecznie. Niedawno moja przygoda rozpoczeła się z John Deerem 6920S, lecz w dniu dzisiejszym wyskoczył mi błąd na wyświetlaczu ,,alternator error" coś w tym rodzaju i błąd nr BIF 000167.16 czyli Wysokie napięcie na D+ (silnik uruchomiony). Koledzy niestety za nic w świecie nie wiem co to znaczy i co może być przyczyną. Czyżby regulator napięcia??? Dodam jeszcze co ciekawe że problem jak zauważyłem pojawia się jak jade na wyższych obrotach silnika oraz podczas postoju jak pozapalam wszytkie reflektory, na wolnych obrotach silnika na postoju i przy wyłączonym oświetleniu problemu brak. Czy ktoś może mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu?? Był bym bardzo wdzięczny.
  8. Witam, Jestem nowy na Forum dlatego witam wszystkich bardzo serdecznie. Nie chcąc tworzyć nowego tematu odnośnie John Deera 6920S napisze tutaj. Niedawno moja przygoda rozpoczeła się z John Deerem 6920S, lecz w dniu dzisiejszym wyskoczył mi błąd na wyświetlaczu ,,alternator error" coś w tym rodzaju i błąd nr BIF 000167.16 czyli Wysokie napięcie na D+ (silnik uruchomiony). Koledzy niestety za nic w świecie nie wiem co to znaczy i co może być przyczyną. Czyżby regulator napięcia??? Dodam jeszcze co ciekawe że problem jak zauważyłem pojawia się jak jade na wyższych obrotach silnika oraz podczas postoju jak pozapalam wszytkie reflektory, na wolnych obrotach silnika na postoju i przy wyłączonym oświetleniu problemu brak. Czy ktoś może mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu?? Był bym bardzo wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v