Skocz do zawartości

Randall

Members
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Randall

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. O matko, to i nie małe, ale na przykład jeśli zechcę zastosować tarczę widiową, dla niej max obroty to chyba 2300, to koło na silniku 150mm wystarczy? a przykładowo takie koło 150mm zastosuję na tarczę dla której max obroty 4400 to będzie to miało znaczący wpływ na jej zużycie? bo na prędkość cięcia to na pewno.
  2. Witam, chcę zrobić przecinarkę do metalu, mam silnik 3fazowy 5,5kw o prędkości 1440obr/min, do tego mam koło pasowe na wałku o średnicy 100mm na dwa paski fi17, i teraz jakie koło pasowe muszę dobrać na silnik, żeby nie przekroczyć prędkości max tarczy 355mm na przykład tych 4400obr/min 80m/s o ile dobrze pamiętam.
  3. Eh, właśnie ja próbowałem też to przetłumaczyć zaawansowanym tłumaczem i też nie mógł sobie z tym poradzić raz były straty raz poziom, eh 😕
  4. Czułości czego?🤔 Wybór poziomu wycieku/strat jakich lol?😲
  5. Witam, na forum jestem nowy, więc co do nowego tematu jeśli coś źle zrobiłem to poprawcie, ale wracając do sedna sprawy jestem nowym posiadaczem claasa mercatora, i nie mogę rozszyfrować do czego jest ten panel sterujący na zdjęciu.
  6. Ok, u mnie sprawa zamknięta, sam rozebrałem i już wiem co jest przyczyną, zbyt mocne zużycie pierścieni na tłokach i porysowane tuleje
  7. Witam, podepnę się pod temat, bo mam podobny problem który wystąpił dziś, opisuję dokładnie jakie ogólne są objawy, typowo jak i u innych leje olejem przez kolanko kolektora wydechowego + po tym zaczął bardzo ciężko palić, czyli zanim zapali to w trakcje kręcenia rozrusznikiem łapie że tak powiem do odpalenia z 10 razy i zapala, a jak już zapali to chodzi równiutko na wolnych obrotach, ale przy tym też wali niebieskim dymem, jak mu przegazuję to wali czarnym. I nie jest słaby moc ma jaką i miał wcześniej, zauważyłem też, że na pierwszej głowicy od zbiornika paliwa pojawiła się plama oleju między kolektorem wydechowym a samą głowicą. Dodam że sąsiad który robi remonty w takich ciągnikach już od lat, powiedział mi że, albo pękła mi głowica albo uszczepał się któryś zawór, bo dodam też że z racji na wysokie mrozy odpalałem go przy pomocy samostartu, co o tym myślicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v