Sprawdź błędy z diody WOM. Stawiałbym na któryś z elektrozaworów. Jazdę rozłącza na którymś konkretnym półbiegu? Nie jedzie ani w przód ani w tył wtedy? Czujnik w fotelu sprawny lub zmostkowany?
Co do tego przekaźnika z akumulatorem może sprawdź stacyjkę albo kable w kolumnie kierownicy. Rewers działa tylko kiedy silnik pracuje rozumiem, że o tym wiesz... Na szybko patrząc na schemat to jeśli znajdziesz to napięcie na tym z akumulatorem to i heder będzie działał bo to jest połączone szeregowo.
Z tego co pamiętam to taką pompę po wymianie musisz skalibrować. Robił ci ktoś kalibrację są tam chyba dwie procedury w programie musiałbym sprawdzić bo nie pamiętam ale raz miałem okazję takie coś robić. To jest chyba pierwsza wersja w cvx póżniejsze maja vp44 i comonrail.
Domniemywam, że skrzynia jak w case MX masz biegi pełzające? Sprawdź położenie dźwigni czy jest na max do tylnej szyby czasem przypadkiem można ruszyć ją i później niby błędów brak a jazdy nie ma.
Witam. Czy ktoś mógłby mi wysłać zdjęcie jak ma być podłączony włącznik wom w kabinie? Są trzy kolory zielony, pomarańczowy i czerwony a obok jeszcze są dwa czerwone w osobnej wiązce. Poprzednio ktoś zamontował tam moduł PWM który na krótko sterował cewką WOM teraz to niestety nie działa w ogóle dlatego chce odtworzyć to tak jak powinno być. Zapewne autotronic będzie uszkodzony ale jak nie podłączę wszystkiego jak ma być to się nie przekonam,