Skocz do zawartości

MatiTM

Members
  • Postów

    236
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

2833 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MatiTM

Współpracownik

Współpracownik (5/14)

  • Conversation Starter Unikat
  • Dedicated Unikat
  • First Post Unikat
  • Collaborator Unikat
  • Week One Done

Najnowsze odznaki

13

Reputacja

  1. Niby Code 76G to sugeruje. Trochę mnie to zaskoczyło.
  2. Szukałem informacji na temat oznaczeń silnika F6L912F i Chat GPT rozszyfrował tabliczkę znamionową stwierdzając że ten silnik ma 85KM jest to możliwe?
  3. Wiem że ciężko pomóc na odległość. Próbowałem znaleźć kogoś by porównać z innym ciągnikiem kolory przewodów jakie czujniki itp ale ciężko znaleść.
  4. Chłodnice oleju widać na zdjęciu gdzie jest pokazany czujnik temp głowicy w niej żadnego czujnika nie ma. Z tej u góry i z tej koło filtra oleju silnika idą przewody do dwóch filtrów pod kabiną.
  5. Mi nic tu nie pasuje bo moim zdaniem te chłodnice które mają czujniki raczej są od oleju skrzyni czy tam hydrauliki. W chłodnicy oleju silnikowego nie ma żadnego czujnika.
  6. Po sprawdzeniu okazało się że do czujnika od dołu w jednym przewodzie jest napięcie. Iskrzyło jak dotykałem do masy. Po zmostkowaniu przewodów napięcie poszło na ten drugi czujnik i jak zmostkowalem tamte przewody to odzywał się zaworek co steruje wentylatorem. Po podłączeniu tych czujników okazało się że idzie napięcie na ten zawór. Żadne kontrolki się nie zapalały.
  7. Byłem pewny że jeśli czujnik na dwa piny to stykowy. Sprawdzę do masy i dam znać czy coś pokazało.
  8. Wskaźnik reaguje na przewód który mam do czujnika w głowicy po dotknięciu do masy idzie na maxa i miga trójkąt. W tym czujniku przy filtrze są przewody o takich samych kolorach biało fioletowy. Ich zmostkowanie nic nie daje. Ten z boku ma jeden przewód brązowy a drugi biało fioletowy i też po ich zmostkowaniu nic się nie dzieje. To 6,3 i 4,8 to rozmiar wsuwki czy jakieś oznaczenie?
  9. Czujnika w podstawie filtra nie mam. Mam tylko w chłodnicach.
  10. To u mnie tego nie ma.
  11. Albo go nie mam albo nie wiem gdzie szukać.
  12. Paski mam dwa i są napięte. Wentylator chodzi zaraz po uruchomieniu silnika z tym że jak zimny to bez problemu ręką go zatrzymam a jak się rozgrzeje to już ciężko ale da się go zatrzymać. Przełożyłem czujnik temperatury w drugą głowice to wskazówka doszła tylko do początku zielonego ale wiadomo że teraz to już inne temperatury na zewnątrz.
  13. Wychodzi na to że od przegrzania bo po dotknięciu przewodem z czujnika wskazówka idzie na maxa i piszczy wykrzyknik tylko w pracy piszczy a wskazówka nie jest na Maxa.
  14. Ok. Przełożę w drugi cylinder. Zastanawia mnie tylko dlaczego zapał się wykrzyknik jak było gorąco a na oryginalnym wskaźniku temp wskazówka była na 1/3 może a na tym dołożonym było 115’. Czy ten silniczek od wskazówki może być zepsuty? I nie podnosi wskazówki? Albo zapala coś tą kontrolkę za szybko?
  15. Pierwszy cylinder od kabiny przynajmniej tak są ponumerowane na bloku. Olej spływa widać to bo były wycieki z kolektora wydechowego i jak miałem go zdemontowane to było widać że spływa po prowadnicach. Z tą temperaturą mam największy problem bo niby wskazówka nie dochodzi nawet do 1/3 a zapala się wykrzyknik. Po dotknięciu przewodem do masy wskazówka idzie do końca i zapala się wykrzyknik a podczas pracy nie dochodzi do 1/3. Tak mam podłączone. Po lewej oryginalny czujnik po prawej ten dołożony wskaźnik i zegar na którym wskazówka dochodzi prawie do końca a na oryginalnym wskaźniku nawet nie do 1/3
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v