witolo1

Members
  • Ilość treści

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O witolo1

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 21.09.1981

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    krzyż wlkp.

Ostatnio na profilu byli

568 wyświetleń profilu
  1. Witam, miałem podobny problem z krone 8-16 też myślałem że to rozdzielacz w ciągniku (renault ceres 95) ale wymontowałem go i sprawdziłem u specjalistów jest ok, sprawdziłem też rozdzielacze i akumulatory chydrauliczne w prasie - ok. Zauważyłem że po ustawieniu cisnienia powyżej 100 bar siłowniki otwarcia klapy otwierają haki i uchylają klapę o około 5 cm (próba na pusto) co może być przyczyną?
  2. pod koniec lipca zamontowałem przednią oś z zregenerowanymi końcówką ataku ( kiepski stan fryzów ) końcówką wału i łącznikiem, wymienione łożyska i usunięte luzy. Wibracje występują nadal, została wymiana tylnych opon.
  3. rozebrałem osłony i okazało się że u mnie nie ma sprzęgła. Czy coś może się zepsuć jeśli łańcuchy będą pracować przy otwartej tylnej klapie?
  4. Witam, niedawno kupiłem krone 8-16 i mam pytanie o sprzęgło kłowe w tej prasie. W mojej po otwarciu klapy łańcuch pracuje dalej u kolegi przy 10-16 zatrzymuje się. Na filmikach youtube też jest różnie raz się obraca raz nie. Jak powinno być?
  5. Koszę 40-45 ha łąk + czasami jakiś ugór, łąki z ochroną lęgową ptaków - koszone raz w roku więc nierówne, pniaki, bruzdy, koleiny, kretowiska, szkody po dzikach. Po ok 2-3 latach robią się cienkie i pękają przy śrubach, a ja nie lubię spawania. Talerze takie jakie mogę dostać w najbliższym sklepie.
  6. mam 2 zwykłe polskie, w żadnym dolnym talerzu różnych producentów otworu żadnego nie widziałem (wymieniałem kilka talerzy co ok 2-3 lata), ale może to dobry pomysł żeby nawiercić samemu na wysokości śrub mocujących trzymak noży na górnym talerzu. Teraz dokręcanie metodą gwałtownego szarpnięcia długą rurką.
  7. Witam, czy jest jakiś patent na zablokowanie dolnego talerza i porządne dokręcenie śrub imbusowych ? próbowałem klinów, ścisków stolarskich itp. ale nic nie działa i czasami śruby potrafią się odkręcić.
  8. Witam, mam krone 8-16, sterownik starego typu, proszę o pomoc w zmianie rozmiaru balota, na pilocie mam ustawione 120 ale na prasie mechaniczne wskaźniki po nabiciu do pełna pokazują 130 i balot też ma 130 - czy można to poprawić?, czy po prostu pilnować jak będzie 120 wiązać i wywalać
  9. mam jeszcze pytanie o blokadę mechanizmu różnicowego - u mnie gałka załączania mechanizmu jest wduszona, żeby ją wyciągnąć trzeba wcisnąć hamulec. Po jej puszczeniu sama spada na dół. Czy takie działanie jest poprawne, jeśli nie to jak powinno to działać? wibracje są ciągle występują nowy pomysł to skrzywiony lub zwichrowany wał do przedniego napędu lub jego mocowanie
  10. jutro wymiana końcówek. chodzi o wymianę płynu w silniku MWM d226-4
  11. ostatnio podjechał mechanik i przetestował traktor i stwierdził że drgania są od przednich kół, że za duże ciśnienie- ma być 1 i luzy na końcówkach ( ok 1 cm na każdym kole) - może mieć rację? czy wydam 7 stów a drgania nie znikną? jak się spuszcza płyn chłodniczy z silnika ile jest upustów i gdzie są umiejscowione?
  12. opony tył ok 30% widać na nich odkształcenia jak od przegród na wodę, ciśnienie 1,5 . Największe drgania stwierdziłem przy 1500 - 1700 obrotach po dodaniu lub odjęciu gazu maleją. Felgi już skręcałem bo zdążyłem zgubić jedną nakrętkę z tylnych kół - sprzedawca na moje życzenie trochę je odnowił i "zapomniał" dokręcić.
  13. Witam, Mam problem z drganiami na 3 4 biegu przy jeździe po drodze z pozycji kierowcy wygląda że drży kabina, panel koło kierownicy, maska, zbiornik paliwa reszty traktora nie potrafię określić. droga to świeży asfalt, ale drżało też na drodze z miękkiego piasku. biegi wchodzą dobrze - nie słyszałem żadnych zgrzytów itp przedni napęd włącza i wyłącza się prawidłowo drgania są z przedni napędem i bez. na 3 robiłem w polu na biegach polowych z obrotami 2000 - 2500 i nie drżał. Po włączeniu biegów terenowych po szosie przy wolnej jeździe ma się wrażenie jakby traktor bujał się na lewe i prawe koło, po załączeniu szosowych bujanie zmienia się na drgania. Ciężko jechać gdziekolwiek drogą Co może być przyczyną - coś w skrzyni? Czy pracować dalej żeby czegoś nie zniszczyć?
  14. nie chodzi o wydajność a o jakość koszenia. jak kosiłem c360 i kosiarka źle kosiła to dodawałem obrotów ( cięgna i ustawienie kosiarki jest raczej dobre-tak samo od lat, kosiarka też sprawna smarowana itp) w nowym traktorze jak dodam obrotów paski zachowują się jakby były za luźne i dymią
  15. Witam, mam problem z kosiarką z161 - jak kosiłem c360 wszystko było ok ale po podczepieniu pod nowy renault ceres 90km 540 wom i obroty 1000-2000 kosiarka źle kosi ( nie dokasza) po dodaniu obrotów powyżej 2000 paski zaczynają szaleć i się palić na mniejszej szajbie. co robię źle, jak ustawiać taką kosiarkę do nowego traktora
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj