Sprężarka jest napędzana z dodatkowego kola pasowego na pompie wody, tak jak jest to zrobione m.in w proximie. Pod maska jest trochę ciasno ale zmieści się bez większej "demolki"
https://allegro.pl/oferta/chlodnica-klimatyzacji-450x351x16-uniwersalna-8172561237 tu jest link do skraplacza natomiast jak znajde parownik to tez wstawię. Żaden wentylator to już tam się nie zmieści
Instalacja jest składana na nowych częściach, jednak nie jest to typowy kompletny zestaw do montażu z Aliexpress. Sprężarka sanden, skraplacz nissens itp. generalnie wielka zbieranica uniwersalnych podzespołów. Kwestie spadku mocy pozwolę przemilczeć, bo idąc tym tropem należało by zdemontować kabinę... przecież stawia dodatkowy opór powietrza Zdjęcia parownika niestety nie mam i już nie cyknę, ponieważ mam poskładane wszystko pod dachem. Natomiast kwestia montażu parownika w kabinie BK 6011 to bardzo wdzięczny temat pod warunkiem rezygnacji z jednej nagrzewnicy tak jak jest w moim przypadku. Gorzej jest pod maską z wolną przestrzenią ale nie trzeba być inżynierem żeby to zamontować.
Nową można kupić u chińczyków do max 500 zl.
R134a
Kupiłem owijarke od tego gościa. Przerabia stacjonarne owijarki na takie właśnie wynalazki ale można też u niego kupić gotowy sprzęt do pracy. Podaje link do ogłoszenia https://m.olx.pl/oferta/owijarka-do-bel-sterowana-automatycznie-sterownik-pilot-pelen-automat-CID757-IDBLJ8o.html
Za tyle kasy to by mi te bele poowijali, a ja bym tylko pokazał, w które miejsce postawić
Ja kupiłem juz owijarkę przerobioną, wiec nie ma co patentować a poza tym takie rozwiązania były już od dawna dostepne np. Owijarka Mchale 991LBER. Tylko oczywiście przedział cenowy nie ten sam co ta.
Przejazdy zlicza za pomocą czujnika kontaktronowego zamontowanego przy znaczniku. Zmiana znacznika powoduje zliczenie przejazdu. Dwa kable są dlatego, że urządzenie w tej wersji, którą nabyłem tylko zlicza i wyznacza w którym momencie trzeba zamknąć ścieżki (ręcznie).